[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.
Underbart!Hitta den till salu på blocket.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Underbart!Hitta den till salu på blocket.
Är det inte norpat och lämplig diameter på stolpe, så kan det ordnas fram 2x2=4 fin-happyvaluta!
mvh
g
Jag fick tag på ett par bultar av en snäll grabb i Uppsala, men tack ändå!Då slänger jag ett öga framåt helgen. ?
Gott så. Kul att det löste sig.Jag fick tag på ett par bultar av en snäll grabb i Uppsala, men tack ändå!
Reglage för 9-delat Shimano, är det nån som har i lådorna?
Lvg eller MTB spelar ingen roll, va?Reglage för 9-delat Shimano, är det nån som har i lådorna?
Mtb eller lvg? ?Reglage för 9-delat Shimano, är det nån som har i lådorna?
Reglage för 9-delat Shimano, är det nån som har i lådorna?
Jag är ganska säker på att jag har en hatthylla du kan få, om vi kan ordna logistiken kring det, men jag har inget skriande behov av ett gammalt Deore. ? Säg till om jag skall kolla hur det står till med hyllan.
Internskämt är baske mig än värre än ironi över nätet. ??
Nåväl, om någon har vägarna förbi och vill glömma en öl här på ön, så har jag en hatthylla i utbyte. ?
Tjena!
Hmm.. Skulle ju behöva en hatthylla i garaget.. Hur ser den ut?
Jag glömde givetvis att ta mått. Men uppskattningsvis 50 cm lång, med reservation för mitt kassa ögonmått. Jag tittar med hjälp av en tumstock om du är intresserad.Tjena!
Hmm.. Skulle ju behöva en hatthylla i garaget.. Hur ser den ut?
Jag glömde givetvis att ta mått. Men uppskattningsvis 50 cm lång, med reservation för mitt kassa ögonmått. Jag tittar med hjälp av en tumstock om du är intresserad.
Vi gjorde ett försök i alla fall. Bättre lycka nästa gång. ?Tjena!
Skulle behövt längre. Får vänta tills jag och Jomper lyckas ha tankarna i styr.
Visa bilaga 409270
Kan något av dessa locka?
Om du inte hittar något här så kan jag tipsa om ett billigt från decathlon: https://www.decathlon.se/styre-bmx-...wu2PZzNFTbxIX_mjNdCgi-Ku2zJUCzShoC-NoQAvD_BwESöker ett enkelt bmx styre till ett litet och enkelt projekt. Kan ge en liten slant + frakt. Behöver inte vara Vackert eller bra.

Tjena!
Skulle behövt längre. Får vänta tills jag och Jomper lyckas ha tankarna i styr.

Om det inte redan har löst sig så skicka din adress i ett pm så lägger jag ett kuvert på lådan??Hej. Behöver en sådan till 1 1/8 rak gaffelrör. Behöver inte vara vacker. Har ni nått så hojta.Visa bilaga 410752
Diverse defekta bakdämpare bortskänkes. Om någon vill försöka få liv i dem, eller bara plocka reservdelar. Gåvor till någon lämplig välgörenhetsorganisation uppskattas naturligtvis också.
Rockshock Monarch 3.3. 190 mm. Fungerade tills olja sipprade ut via kolven.
Visa bilaga 411450
Rockshox Vivid 4.1, 222 mm
Oljan har rymt. Behöver nog bara en ny tätning och olja, men hittade inte det annat än i orimligt dyra kit.
Visa bilaga 411452
Fox dämpare till en Specialized S-works, 2008 om jag minns rätt.
infästningen till dämparen är trasig, Ska i övrigt fungera.
Ett vred i Brain-enheten saknas och är ersatt med en skruv.
Visa bilaga 411454
Visa bilaga 411455
En foxshox fjäder 350x2.8, skänkes eller bytes mot en 500-550-fjäder med samma längd.
Visa bilaga 411457
Jag söker efter en ratchet till ett 10-delat SRAM landsvägsreglage och en 239 mm eker till ett crossmaxhjul.
Sakerna finns i Höör, men kan skickas mot porto.
Den finns kvar tills annat meddelas. Hör av dig via pm om du är intresserad. DU-bussningarna i den behåller jag nog dock.tjena hae du kvar monarchen`?
Saknar överdelen till min 27.2 mm stolpe. Nån som har en sån överdel eller vet vart jag kan få tag på en?
Eftersom det tydligen är okej att deala hatthyllor här kan jag erbjuda en stilig funkis modell.
Byter gärna mot någon cykel eller friluftspryl för det är en riktig "hyllvärmare" och kommer nog inte till användning. ?
Om Jomper fortfarande söker ett vxlreglage finns nog det med.
Visa bilaga 411698![]()
HATTHYLLA, funkis, 1930/40-tal.
Metall. 10 krokar. Tre hängare med träknoppar. Längd 98 cm.auctionet.com