Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ett par, men bor precis inne på den skånska sidan..Någon som har ett billigt 31.8 mtb styre i Halland eller gbg som dom inte behöver? Enda "kravet" är ca >= 740mm brett, men smalare och billigare funkar också :)
Alt. skicka för en billig peng
Svårt att förstå vilket inlägg du syftar på samt vad du menar? Förklara gärna.Någon ska börja på SFI.
Spelar mindre roll då det är sedvanligt med dryga one liners från fru fortuna den andre. Bara att ignorera, även om det är riktat till någon annan.Svårt att förstå vilket inlägg du syftar på samt vad du menar? Förklara gärna.
Kanske blir ner till Bjärehalvön inom en snar framtid så hör av mig då om det inte löst sig, är inte jättebrottom?Jag har ett par, men bor precis inne på den skånska sidan..
Jag har nog nån 26” dämpgaffel. Finns i Tullinge, söder om Sthlm.Jag fick ärva en gammal Nishiki team XC race av min svåger som jag försöker få lite ordning på.
Tyvärr verkar framgaffeln som är en rockshox dart 2 vara bortom räddning. Eller kanske inte värd att renovera?
Tänkte jag skulle rulla på denna cykel som en vardagshoj så jag söker efter en billig (eller gratis?) ersättare. Stel eller dämpad spelar mig ingen roll.
Är det någon som har en gammal gaffel liggandes som de vill bli av med?
Kanske ska nämna att det är 26” också.
Grabben har växlat sönder sitt baknav på pojkcykeln, söker därför ett fungerande, begagnat.
26” SRAM S7. Alltså inbyggda växlar, ej utanpåliggande.
Finns det någon med ett alternativt 26”-hjul med fotbroms, exvis nexus 3/7/8-växlat är det också intressant!
Helst så gratis som möjligt.
Gärna i Malmö/lund-området.
Jag kanske behöver leta lite men har ett 780 någonstans som inte gör någon nytta.Någon som har ett billigt 31.8 mtb styre i Halland eller gbg som dom inte behöver? Enda "kravet" är ca >= 740mm brett, men smalare och billigare funkar också :)
Alt. skicka för en billig peng
PM:a din adress så lägger jag ett kuvert på lådan ikväll.Sökes; Shimano/SRAM kassettlåsring för 12t (i det här fallet 10d, men det lär inte spela någon skillnad). Någon som har en över från en skrotad kassett?
gör dej själv en björntjänst o byt till nexus sram s7 e något av de sämsta navväxlade som finns
Du har PMJag kanske behöver leta lite men har ett 780 någonstans som inte gör någon nytta.
Såg det, men varit bortrest och inte hunnit leta.Du har PM![]()
Intresserad av Nexushjulet om det är 622-fälg.Titta vad jag hittade i gömmorna! Sju smala styren, 25 eller 25,2 mm eller blandat. Tubfälgar, kanske körbara. En Mavic och nåt annat. Ser hyfsat runda och raka ut. Hjul m Nexus 7-vxl. Tror jag fått det av nån annan här till ett projekt som aldrig blev av eller gick över styr. Låt mig slippa slänga grejerna. Hämtas i Täby.
Visa bilaga 414682Visa bilaga 414683Visa bilaga 414684
Nån som har 2-3 kedjelänkar från en 10 delad kedja över? Precis bytt kassett på beatern till 28t som största och nu är bakväxeln lite väl sträckt :)
Du får nog vara mer specifik om vilka reglage den skall passa till. Växelförarna är anpassade efter olika vajerdrag.Någon som har en gammal framväxel med klämma för dubbeldrev liggande?
Håller på och renoverar en gammal racer till min far och den gamla växeln gick av, ingen av butikerna i stan har på lager och det funkade sådär med en 90-tals xt för trippel :)
Kniper dom gärna till sonen., skickar PMVisa bilaga 414951Visa bilaga 414952
Dom här inköptes för en tid sen men flats var lika bra, alltså med spd infästning. bortskänkes vid upphämtning eller vid cykling i sthlm~området. Kan skickas också men då får frakten betalas iallfall ??
Du får nog vara mer specifik om vilka reglage den skall passa till. Växelförarna är anpassade efter olika vajerdrag.
Cavo sadelstolpe finns i nästan alla dimensioner. Dock inte svart.Söker följande:
- Sadelstolpe 26mm (gärna svart)
Tack Stumpy! Silver får duga om ingen vänlig själ lyckas gräva fram en härCavo sadelstolpe finns i nästan alla dimensioner. Dock inte svart.
Uppdatering:Bygger om en gammal Univega till tjejen och det har visat sig att delar till denna var svårare än jag föreställt mig att hitta. Söker följande:
- Sadelstolpe 26mm (gärna svart)
- Shim 1” > 1 1/8 för styrstam. A-head. Alternativt styrstam för 1” styrrör.
- Klingor till Deore lx armar (110/74 BCD 5 Bolt)
Tacofredag. Förstås!Happy är bara bäst!
Inte nog med att jag fick några länkar, dessutom med en matplan för veckan!
Tack Paco!?
Visa bilaga 415242
Vart bättre än förväntat. Men nu blir man ju lite sugen på att rawa allt man har. Är de någon del som inte klara 1 minut i kaustiksodabad? Kan man göra det på styren om man pluggar ändarna?Dra i en bunt av godtycklig färg i lite varmt vatten, häll på kaustiksoda. Vänta 5 minuter. Skölj. Klart. ;-)
Obs - var försiktig, det är starka grejer!
Kul! Jobbigt när trenden går tillbaka till nåt färgat bara. Nu när allt kommer bli i borstat aluminium.Vart bättre än förväntat. Men nu blir man ju lite sugen på att rawa allt man har. Är de någon del som inte klara 1 minut i kaustiksodabad? Kan man göra det på styren om man pluggar ändarna?
PMa mig din adress.Söker en sram guide mmx klämma, då jag fimpat min reverb remote som även höll bromsen.
Den som vill ha en reverb stealth i behov av service kan få det i utbyte.
PMa mig din adress.Visa bilaga 415299