Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Var? Jag fantiserar ju om ett lätt barncykelbygge och där sparar jag 63g mot skrotet jag har liggande.Någon som har nytta av ett par, oanvända, hyfsat lätta snabbkopplingar?
Annars åker de ner i källaren.
Visa bilaga 415316
//j
Happy är bara bäst!
Inte nog med att jag fick några länkar, dessutom med en matplan för veckan!
Tack Paco!?
Visa bilaga 415242
PMa mig din adress.Visa bilaga 415299
Skicka ett pm med adressen så fixar jag det imorgon?Köper gärna av dig ?
Finns i Sundbyberg (alternativt utåt Sollentuna eller centrala Stockholm)Var? Jag fantiserar ju om ett lätt barncykelbygge och där sparar jag 63g mot skrotet jag har liggande.
Ok,Skåne här. Kan ta ett tag innan jag besöker Sumpan igen. (Bodde på bergsgatan. 16b tror jag)Finns i Sundbyberg (alternativt utåt Sollentuna eller centrala Stockholm)
//j
Lika bra att ta dig med när jag ändå är igång. Spacers till HT vevlager har jag i drivor tydligen?Hej! Är det någon som har liggande några spacers till Hollowtech vevlager och/eller två 28mm foam seals (till RockShox J3). Stockholm men de är ju grejer som är lätt att skicka.
Intresserad av nexushjulet om det finns kvar!Titta vad jag hittade i gömmorna! Sju smala styren, 25 eller 25,2 mm eller blandat. Tubfälgar, kanske körbara. En Mavic och nåt annat. Ser hyfsat runda och raka ut. Hjul m Nexus 7-vxl. Tror jag fått det av nån annan här till ett projekt som aldrig blev av eller gick över styr. Låt mig slippa slänga grejerna. Hämtas i Täby.
Visa bilaga 414682Visa bilaga 414683Visa bilaga 414684
Hämtade det igår kväll. Tänkte uppgradera dotterns damcykel från 3 till 7 växlar. Har ett reglage liggande sedan tidigare.Intresserad av nexushjulet om det finns kvar!
Snyggt, jag var lite sen på bollen.Hämtade det igår kväll. Tänkte uppgradera dotterns damcykel från 3 till 7 växlar. Har ett reglage liggande sedan tidigare.
Jag har en Suntour XCM i 27.5". Rakt styrrör och QR.Söker gaffel till sonens första riktiga MTB. 27,5” (29 kan säkert funka också). Standard 1 1/18 rak. QR. Betalar gärna en slant beroende på vad det är för gaffel. Berätta vad som finns i gömmorna ?
Bor i Mölndal och betalar frakt så klart.
Nån som sitter på en 9 delad mtb bakväxel? Och en 10-delad MTB kassett i ok skick?
Sökes för drivline experiment :)
Nån som sitter på en 9 delad mtb bakväxel? Och en 10-delad MTB kassett i ok skick?
Har en RD M662 som du kan få om du villNån som sitter på en 9 delad mtb bakväxel? Och en 10-delad MTB kassett i ok skick?
Skicka ett pm med adressen så fixar jag det imorgon?
Någon som har en styrlagerpress till övers? Utgår från att den är hemmamekad, alternativt en bit gänstång? Kostar inte många tjugor i butik men behöver knappast 1 meter, så kollar om någon har kvar en halva :)
Det hade varit perfekt men hade hoppats hålla mig söder om stan. Kanske borde skrivit det iof :)Jag har en gängstångsbit över. Kanske 40cm lång. M10 eller M12 gissar jag på. Finns i Bromma.
Ram och gaffel från Cyclepro, inklusive vevlager. Styrlager saknas.
Hel och relativt ren. Det står "59" på sista bilden.
Finns på Öland och kan fraktas till Sthlm och hämtas då i Hammarby Sjöstad. Det kan dock ta ett tag innan jag kan få den dit.
Är den värd ett par finöl? Det tror jag nog. Nöjer jag mig med ett tack? Absolut.