linusbernhard
Medlem
[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.
PMJag har ett par Deore LX 3x7 växelreglagen med integrerad v-broms handtag liggande.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
PMJag har ett par Deore LX 3x7 växelreglagen med integrerad v-broms handtag liggande.
kika in på cykelköket solna imorrn finns garanterat beg kedjor där dom har öppet 12-18 tisdagar o 12-19 torsdagarNån som har en kedja i ok skick till en treväxlad cykel att skänka? Kan hämta i Bromma, Solna, Sundbyberg och Kungsholmen. Tack på förhand!
Jag har ett par Deore LX 3x7 växelreglagen med integrerad v-broms handtag liggande.
Har du kollat på child store? Stigbergsliden 1Hej, har någon pedal straps som passar till plattisar?
Bor i Göteborg. Eller finns det att köpa i stan någon som vet?
Tack, ska göra det.Har du kollat på child store? Stigbergsliden 1
Hej!Har en 60mm 6grader (1 1/8” 31.8mm) men behöver en 90-100mm, kanske någon har omvänt behov?
Visa bilaga 411445
Storlek?Söker ett par skivbromsar,
Bor utanför Malmö (Tygelsjö)
Men betalar frakt + vaddukanönska
Storlek?
Var i vackra Skåne bor du?Jag har ett par, men bor precis inne på den skånska sidan..
ÖrkelljungaVar i vackra Skåne bor du?
Har ett 780mm, dock med typ 15mm riseHej! Söker ett brett flat 31.6mm mtb styre, någon som sitter på något?
Annars är jag intresserad, beroende på var det finns :PHar ett 780mm, dock med typ 15mm rise
Kan det här vara nåt?Remote till Brand-X stolpe passande cyklar med framväxel. Nån som har?!
Karlstad!Annars är jag intresserad, beroende på var det finns :P
Ja det va ju lite fel, bor Varberg?Karlstad!
Kan det här vara nåt?Visa bilaga 421844Visa bilaga 421845
Funkar fint med vanligt höljeHar slarvat bort den här biten (se bild) någon som har? Alternativt någon annan lösning som funkar med canti - kan jag kapa vanligt bromsvajerhölje?
Visa bilaga 421836
Grymt, tackar!Funkar fint med vanligt hölje
Undrar vad du får för matlista???intressant! Skickar dig ett PM
Veckans matsedel är inte helt klar än:Undrar vad du får för matlista???
Har du nåt jag saknar kan du skicka imon! ??Veckans matsedel är inte helt klar än:
Mån: Pölsa m pommes
Tis:
Ons:
Tors: Ärtsoppa m semla
Fre:
Bara att komma med tips??
PmShimano mtb skor st 45 skänkes , beg. ,felfria med många mil kvar.
Finns rester efter tape på tåpartiet.
Visa bilaga 422209