[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.
Kan ha ett växelöra om du behöver. Vet bara inte hur det ser ut.Tjena!
Söker sadelstagsdelen och rocker till Specialized Enduro 00-01. Även bakdämpare.
Visa bilaga 461733
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kan ha ett växelöra om du behöver. Vet bara inte hur det ser ut.Tjena!
Söker sadelstagsdelen och rocker till Specialized Enduro 00-01. Även bakdämpare.
Visa bilaga 461733
Det är bara att spruta i lite olja genom ett hål då funkar den perfekt igen!
Söker en del till en gammal Kona Explosif ram, vajerstoppet/styrning som sitter på sadelröret (vet inte vad det heter).
Nån som råkar ha något liknande i gömmorna?
dom där e sjukt ovanliga o få tag på "kona explosif dog collar" dyker upp ibland på ebay o kostar satfläsk o båda njurarna därtill vanligast brukar vara att dra heldraget o vbroms o ett bundtband eller cableholder från typ gamla cresent o dylika på gamla K E alt borra o göra en guide av en sadelklämma
Ok, trodde det satt liknande på alla Kona från den tiden. Behöver inte specifikt vara från en Explosif...
Får väl se vad man kan hitta på istället.
Varför går du inte på random järnhandel och köper ett par från deras lösviktssortiment? Eller är det den svarta färgen som är viktig?Hej Bullen
Jag saknar en sån här att fästa skivbroms med. M6X1X17. Någon som har liggandes och kan tänka sig att byta till sig något annat smått (t.ex M5 som jag i min enfald beställde fel)?
Kan swisha en liten peng annars. Känns bara fånigt att lägga beställning på webshop för en sån liten en...Visa bilaga 462670
Har 2 olika modeller att erbjuda.Jag undviker alla fysiska butiker för tillfället pga nyfödd hemma och vill inte dra hem något. Annars hade det så klart hade varit ett ok alternativ.
helst vill man ju ha matchande också...

Tror jag har en liggandes i garaget, återkommer:)Söker en gaffelrörsförlängare. Gärna 1 tum till 1 tum, men till 1 1/8 funkar nog också. Har en del prylar till bytes, eller annan happyvaluta.
Visa bilaga 463210
Om du hittar nån kanske det hade varit något! :)Tror jag har en liggandes i garaget, återkommer:)
På vilken sätt förlänger den styrröret på framgaffel?Om du hittar nån kanske det hade varit något! :)
![]()
Om det blir en till övers är jag intresserad!Hade visst två. Visa bilaga 463366
Om den vänstra (från mitt håll)/kortare blir över kan jag vara intresserad.Hade visst två. Visa bilaga 463366
I min värld är det rimligt att intressenterna får återkomma till dig i den ordning de (vi) har anmält intresse.Och jag blir gärna av med bägge två. :) Vet inte riktigt vilket upplägg som blir mest rätt. Har #cykelphilip första tjing (om #cola inte hittar nån i sitt garage)?
Jag har en skrotram med cantifästen liggandes.Söker fästen till bromsar enl bilden.
Dom måste vara i stål då dom ska svetsas på annan ram.
Eller om nån har en billig skrot ram?
Kanon bra.Jag har en skrotram med cantifästen liggandes.
Gokväll!Visa bilaga 463683
Stänkskärmar och pakethållare bortskänkes! För 26” finns i Gbg!
Söker stel 24tums gaffel med fäste för skivbroms om det är någon som har en till övers?

Jag söker en kraschad kolfiberram eller kolfiberframgaffel. Jag skall lacka om min egen ram men vill testa och öva på något som inte har något värde först.
helst gratis eller byte mot en kasse öl. Göteborg.
Pm:ar dig i morgon!Har en kinakolfibergaffel som sprack förra vintern. Swisha frakten så får du den.