Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Racer har jag nog absolut ingenting alls till ?Du råkar inte ha nån frambroms till racer med mer än 50mm reach?
Hej!
Söker 2 aluvevpartier, ska bara ha pedalgängan, allt annat oviktigt.
(Gärna i götet)
/Thomas
Om du kan tänka dig att såga av "toppen" och skicka dem vore det toppen! :-)Tjena!
Jag har ett som du kan få, men fan om det är värt att betala frakten jämfört med att köpa ett på biltema
Stort tack @Bengt-re ! Den kommer göra sig bra på projektet till grabben! ?Hittade inte 10-speed reglaget, men däremot den lila sadelstolpsklämman. Oanvänd 34,9mm. Bortskänkes mot bild i tråden.
Visa bilaga 476864
Om du kan tänka dig att såga av "toppen" och skicka dem vore det toppen! :-)
Annars kanske Biltema är kostnadseffektivt men känns lite slösigt...
/T
Kommer passa fint med den lila raceface stammen jag redan hade liggandes ?Blir nog fint! Synd att låta Hope delar ligga i förrådet!
Jag har ett, QR och fälgbroms, som jag jag avvara mot en öl eller ett tack. ? Just nu finns det på Öland men jag kan ordna så att det går att höra i Hammarby Sjöstad from den 18:e.Hej! Om någon har ett 26" gammalt mtb-hjul att närmast skänka i Stockholm svänger jag gärna förbi och hämtar! Köpte en stålmtb på loppis som behöver ett framhjul.
Wow, ja, jättegärna! Hämtar gärna det sedan i Hammarby. Kan höras framöver om var. Tack!Jag har ett, QR och fälgbroms, som jag jag avvara mot en öl eller ett tack. ? Just nu finns det på Öland men jag kan ordna så att det går att höra i Hammarby Sjöstad from den 18:e.
Då gör vi så. Ok du vill så får du gärna påminna mig nu i helgen, så att jag lägger fram det och kommer ihåg att ta med det upp när jag åker nästa gång. Kul om det kan komma till användning.Wow, ja, jättegärna! Hämtar gärna det sedan i Hammarby. Kan höras framöver om var. Tack!
Jag har ett, QR och fälgbroms, som jag jag avvara mot en öl eller ett tack. ? Just nu finns det på Öland men jag kan ordna så att det går att höra i Hammarby Sjöstad from den 18:e.
Jag har en mor och far som jag mer än gärna glädjer. Få saker glädjer dem som när jag kan tömma ytterligare en låda eller två i deras garage. ?Tjena!
Har du en hel lada med cykeldelar på Öland eller? Du trollar ju fram allt möjligt på andra sidan bron. ?
Japp!Någon som har end caps för dt swiss, bakhjul, shimano 12mm-axel till QR?
Gärna det!Japp!
Kan slänga upp en bild efter lunch.
Och om jag minns rätt så passade inte adaptern så du får ta dessa som plåster på såren om du vill ha dom. PMa adressen igen isf.Gärna det!
(om jag minns rätt var det du som skickade expander till med med)
Intresserad om den är kvar.Trådlös liten cykeldator (eller vad det kallas). Loggar hastighet, distans o lite annat som jag tycker är fullkomligt ointressant. Skänkes mot fraktkostnaden.
Visa bilaga 481031
Absolut.Intresserad om den är kvar.
Har en kompis i Björndammen som gärna tittar förbi och hämtar grejerna. Skickar pm.Visa bilaga 481277
Skänkes, föredrar upphämtning men kan skicka mot porto. Finns i Partille :)
Sorry. Paxat av en annan.Har en kompis i Björndammen som gärna tittar förbi och hämtar grejerna. Skickar pm.
Hadu fått tag i nå? Kan hända att jag har o vill byta. Pma gärnaNågon som har en sån här?
Märke spelar mindre roll men den ska passa Magura och vara för vänster sida.
Har en splirrans ny, för höger som jag kan byta mot. Eller en satans massa annat cykelbös.
Eller pengar.
Jag bor i GBG.
Visa bilaga 479764
Kolla köp o sälj på forumet finns ett shimano med bultade drev kan vara något kanske?Söker fyrkantsvevparti med möjlighet till enkelklinga. 170 eller 175.
9-delade kassetter (11-32) finns på Biltema enligt deras hemsida.I brist på nya komponenter söker jag en 9-delad kassett, föredrar 11-36 men alternativ kan funka. Befinner mig i Jönköping men kan betala frakt.
Ah, tack! Bra som nödlösning om inget annat dyker upp.9-delade kassetter (11-32) finns på Biltema enligt deras hemsida.