Moses95
Aktiv medlem
[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.
11-36+- lite!Utväxling?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
11-36+- lite!Utväxling?
Har du fått tag på nåt än?11-36+- lite!
Såna kan jag möjligen ha i lådan.Söker ett par Truvativ Hussefelt/Holzfeller vevar för Howitzer lager. Helst svarta.
Jag har en Thule-kärra som kanske kan vara något att byta med. PM kommer lite senare.Har en bob yak trailer. Fint skick med två qr axlar och stingpinne som jag vill byta mot nåt. Helst nån stor ram 62+ helst stål och med skivbromsar. Annars kanske en Thule chariot. Deg emellan beroende på vad du har att byta med. Hörs på PM.
Vad söker du i byte?Deore LX pedaler bytes eller skänkes?
Den ena känns duglig medan den andra kärvar och glappar. Huruvida det är lättfixat eller ej vet jag inte!
Edit: shimano PD-M550
PM!Vad söker du i byte?
Lidl är kanske din vän? I veckans blad: https://www.lidl.se/p/du-fixar-allt-hemma-med-parkside/tatningssats/p61296Någon som råkar ha en o-ring till banjokoppling liggandes? Alltså en sådan: https://hollandbikeshop.com/en-gb/b...es-o-ring-for-banjo-bolt-sram-black-1-677038/ till SRAM Guide R
Hade hoppats komma undan ännu lite billigare men tack för tipset, får nog slå till om jag inte hittar något annat :)Lidl är kanske din vän? I veckans blad: https://www.lidl.se/p/du-fixar-allt-hemma-med-parkside/tatningssats/p61296
Hade hoppats komma undan ännu lite billigare men tack för tipset, får nog slå till om jag inte hittar något annat :)
Jag tar dom gärna. Skickar adress och sånt i PM30mm dust seal kit enligt vild skänkes.
Kan skickas mot fraktkostnad.
LWB anropar @BFS. Kanske dina White-vevar?Jahaja!
Söker vevparti till fyrkantsaxel, de gamla som satt på och jag kom inte så väl överens.
Skulle behöva ett som inte har nitade klingor och helst ett med 110 bcd 5 bult eller 4-bults 104 bcd eftersom planen är att köra singelklinga. Som bekant så kam ju inte beggers bli choosers så även annat är aktuellt!
Finns delar att byta med (främst äldre mtb-grejer), annars sedvanlig happyvaluta såklart!
Jag har ett par Richey vevar, kan fixa bilder under eftermiddagen. De är 4/104 om jag inte missminner migJahaja!
Söker vevparti till fyrkantsaxel, de gamla som satt på och jag kom inte så väl överens.
Skulle behöva ett som inte har nitade klingor och helst ett med 110 bcd 5 bult eller 4-bults 104 bcd eftersom planen är att köra singelklinga. Som bekant så kam ju inte beggers bli choosers så även annat är aktuellt!
Finns delar att byta med (främst äldre mtb-grejer), annars sedvanlig happyvaluta såklart!
Jahaja!
Om det bara är drevsidan som behövs kan jag slänga du öga också. Om ni inte löser det på annat sätt.LWB anropar @BFS. Kanske dina White-vevar?
Det skulle ju vara strålande!Jag har ett par Richey vevar, kan fixa bilder under eftermiddagen. De är 4/104 om jag inte missminner mig
De vevarna pryder vilken cykel de än sitter på.Ska de sitta på en fiincykel? :)
Ja, det är (var) ju dundercoola vevar. Vill egentligen inte att de ska hamna på nån slaskpendlare utan hellre nån cykel med stil!De vevarna pryder vilken cykel de än sitter på.
Jahaja!
250kr kan bjuda på frakten eller hämta i Göteborg![]()
Säljes: Vevparti Shimano landsväg fc-2300 175mm, vevlager
Vevparti i fint skick med silkeslent vevlager BB-UN26. Pastlocken för att dölja bultarna följer med.happyride.se
Ja, någon slaskpendlare är det inte tal om! Nu har det dock löst sig med ritcheyvevarna för den här gången!Ja, det är (var) ju dundercoola vevar. Vill egentligen inte att de ska hamna på nån slaskpendlare utan hellre nån cykel med stil!
Tur!Ja, någon slaskpendlare är det inte tal om! Nu har det dock löst sig med ritcheyvevarna för den här gången!
Jag kan kränga av dessa och ta med upp till stan imorgon om du vill. Inga märkvärdigheter men har några mil kvar i sig.Någon i hufvudstaden som sitter på ett par gamla 26" slicks eller andra lättrullade däck? Ska monteras på sonens vardagscykel. Öl, karma, +ANNAT att byta med.