Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Då stapplar jag ut i förrådet under helgen ??Nej, det funkar nog, får lösa det med en adapter om jag kör på omnium-hjulet från Skruff. Skivbroms får nog svetsas för oavsett tänker jag.
Jag har eventuellt något gammalt 7-delat.Jag är på jakt efter en bakväxel till sommarstugecykeln. 90-tal typ Shimano Deore / Suntour XC. Kan renovera men vore trevligt med bra fjong i fjädrar åtminstone :)
Jag är intresserad av prylarna.Några felköp som blivit liggandes.
Axant neoprenöverdrag i stl M. Bör passa till stl 41 och mindre.
Visa bilaga 601554
Sunrace 40t nw med 96bcd. Ej asymmetrisk.
Visa bilaga 601556
Skänkes då jag inte kan komma på nåt att byta mot. Kan skickas mot fraktkostnad.
Jag bumpar denna; CST-paret är tingade av @Bonsaifall (jag har haft fullt upp, men nytt PM kommer i dagarna) medan övriga finns för avhämtning i Hammarby Sjöstad.Ett gäng enklare 23 mm 700c-däck skänkes. Gärna alla på en gång. Hämtas i Hammarby Sjöstad.
Båda sakerna är nu tingade!Några felköp som blivit liggandes.
Axant neoprenöverdrag i stl M. Bör passa till stl 41 och mindre.
Visa bilaga 601554
Sunrace 40t nw med 96bcd. Ej asymmetrisk.
Visa bilaga 601556
Skänkes då jag inte kan komma på nåt att byta mot. Kan skickas mot fraktkostnad.
Toppen och gärna och absolut :)Jag har eventuellt något gammalt 7-delat.
Kan kika under helgen om det fortfarande är aktuellt och du kan tänka dig att lägga ut för fraktkostnaden?
Återkommer.Toppen och gärna och absolut :)
Det här hittade jag.Jag har eventuellt något gammalt 7-delat.
Kan kika under helgen om det fortfarande är aktuellt och du kan tänka dig att lägga ut för fraktkostnaden?
Fantastiskt. PM :)Det här hittade jag.
Saknas mutter för wire på deore växeln.
Den andra (exage av något slag) saknar även skruv.
Kan det funka ändå så är de gratis.
Visa bilaga 601904
Vet inte om det var vi som diskuterade något liknande för ett tag sedan men har ett stycke ny i kartong bb7 för mtb liggande, inte riktigt det du söker men anses väl vara bra.sökes dubbelverkande mekaniskt bromsok typ trp spyre
Har kört båda. Hävdar att BB7 är bättre - om än lite klumpigare.Vet inte om det var vi som diskuterade något liknande för ett tag sedan men har ett stycke ny i kartong bb7 för mtb liggande, inte riktigt det du söker men anses väl vara bra.
bättre än inget drar ett pmVet inte om det var vi som diskuterade något liknande för ett tag sedan men har ett stycke ny i kartong bb7 för mtb liggande, inte riktigt det du söker men anses väl vara bra.
Ställer mig i kö på denna, gillar stora hojar då de passar mig (197cm) bra. Vill ingen annan ha inom lite tid tar jag gärna!Visa bilaga 602748
Visa bilaga 602749
Skänker lite saker som inte kommit till användning för mig.
Framhjulet har Mavic nav med Campagnolo fälg storlek 622 och ska ha tubdäck.
Bakhjulet har campagnolo nav med fiammi fälg storlek 622 och ska ha tubdäck. Frikrans som sitter på är 5-delat.
Ramen är gjord i stål av ett okänt märke och ser ut att vara ordentlig kvalite. Påsvetsade "vajerkanaler" och höljestop på kedjestaget. Sadelröret är 63,5 cm CT.
Allt är i begagnat skick. Hämtas i östra Göteborg.
Bor du i närheten av Göteborg? Isåfall får du gärna komma och hämta snarast.Ställer mig i kö på denna, gillar stora hojar då de passar mig (197cm) bra. Vill ingen annan ha inom lite tid tar jag gärna!
Stockholm tyvärr! Finns ramen+hjulen i GBG?Bor du i närheten av Göteborg?
Ja allt fins i göteborg. Du får.gärna flytta hit det är en väldigt trevlig stad :)Stockholm tyvärr! Finns ramen+hjulen i GBG?
Ja allt fins i göteborg. Du får.gärna flytta hit det är en väldigt trevlig stad :)
Haha ja det kanske man gör i framtiden :)Ja allt fins i göteborg. Du får.gärna flytta hit det är en väldigt trevlig stad :)
Firrarna finns i sjön :D
Jag är intresserad.Handskar Tegera 296
Visa bilaga 603188
Använda en pendeldag, någon liten smutsfläck finns. Funkar inte alls för mig i minus-grader men någon annan kanske är intresserad?
Storlek 11, passar bra för mig som enligt storleks-tabellen ska ha storlek 9.
Storlekstabell:
![]()
TEGERA Handskar – storleksguide
Storleksguider för TEGERA skydds- och arbetshandskar.www.ejendals.com
Info om handsken:
![]()
Tegera 296 Handske Nötnarv/Thinsulate 9
En varmfodrad och extra lång läderhandske med vind- och vattentät ovanhand. En hanske som passar för allroundarbeten i krävande, blåsiga, kalla och våta miljöer.www.proffsmagasinet.se
Byter gärna mot tex minipump, 10spd kedja, garmin kadens- eller hastighets-sensor, bromsklossar som passar shimano mt201, finns i sthlm/Bromma.
Vill du att man kapar och skickar? Det kan jag göra, har en Centurion Super Le Mans stående som ska slängas, sadelstolpen sitter fast och ramröret är rostigt, men annars är den fin.Håller på och räddar en gammal ram av finstål från SS-ödet, men behöver ett växelöra att hårdlöda dit då det var Simplex på denna tidigare. Nån som har en kass ram med dropouts i stål som skulle kunna tänka sig att köra lite vinkelslip?
Även ett 1" styrrör är av intresse då det befintliga både är franskt och knäckt...
Hej! Otroligt snällt, du får snart PM!Vill du att man kapar och skickar? Det kan jag göra, har en Centurion Super Le Mans stående som ska slängas, sadelstolpen sitter fast och ramröret är rostigt, men annars är den fin.
Återkom om intressant - vill ha kapanvisningar då jag inte vet var du vill lägga skarvarna.
Kan kolla i lådorna!Nån som sitter på ett par downtube shifters / växelreglage för ram i Stockholm/Uppsala?