[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.

Upprepar mig lite, men är det någon som sitter på ett 26" hjul med body som tar 10-delat för fälgbroms? Ska på en miyata...
Finns saker att byta med eller pengar och flytande valuta. I Stockholmsområdet är att föredra!
hade ett som suttit 8 delat på så de funkar till 10 delat fälgbroms så drar iväg ett pm

Tack jag har inte jättebra koll, är några rätt längd för singelklinga? Har inte hållit på med sånt så mycket så har inte superkoll. Skulle behöva två stycken.
Jag har kört med brickor nån gång om bultarna är för långa. Kanske inte optimalt men det funkade bra i det läget.

Jag söker kedjespännare till ett singlespeedbygge. Nån som har?
Finns behovet fortfarande? Jag har en som gått på pendlaren ett tag och ser ut där efter. Jag kommer nog inte använda den igen. Finns i Stockholm eller mot frakt, bör gå ner i en blå påse M.

Bilagor

• 1710312024969291328393551132132.jpg
    1710312024969291328393551132132.jpg
    682.1 KB · Besök: 59
Tjena!

Dörrarna hamnade faktiskt på Öland, några som skulle bygga upp ett hus i gammal stil nånstans utanför Löttorp. Så dom hamnade på ett väldigt bra ställe.

Finns en del bra grupper på FB för återbruk inom byggnad. Men du hade väl inte FB om jag minns rätt?

Enkelt, första lördagen varje månad från Maj till September. Klockan 09:00 på Cafe Lotsutkiken. Hoppas vi syns där!
Full tillit till din bedömningsförmåga i det avseendet som sagt.

Det där med Mark och hans bok är inte min starka sida. Kanske kan det vara värt att göra ett undantag i det här sammanhanget? I någon anda om ändamål som helgar medel och sånt?

Det skall jag försöka lägga på minnet. Tack.
?

Full tillit till din bedömningsförmåga i det avseendet som sagt.

Det där med Mark och hans bok är inte min starka sida. Kanske kan det vara värt att göra ett undantag i det här sammanhanget? I någon anda om ändamål som helgar medel och sånt?

Det skall jag försöka lägga på minnet. Tack.
?

Tjena!

Skulle vilja lämna också, men använder det inte till så mycket personliga saker länge. Mer grupper om olika intressen jag har. Samt administration av förenings sidor med mera.
Grundaren till Facebook Sverige bor ju granne med dig, snett över 136:an bara.

På indirekt begäran; någon som är intresserad? Finns på Öland, strax öster om 136:an.

Edit: BORTA.

Bilagor

• PXL_20240312_133442613.jpg
    PXL_20240312_133442613.jpg
    791.8 KB · Besök: 39
  • PXL_20240312_133449687.jpg
    PXL_20240312_133449687.jpg
    797.6 KB · Besök: 37
  • PXL_20240312_133439397.jpg
    PXL_20240312_133439397.jpg
    642.7 KB · Besök: 45
Senast ändrad:
Mumma att få citera sig själv.
?

Och kom inte och påstå att du inte är sugen på att låta @Kneecap lägga ut texten och berätta närmare om Facebook Sveriges grundare. ?

Tjena!

Har nog inte mycket mer att säga. Vet bara att han flyttat till Resmo efter att han lämnade Facebook. Det var nån artikel i Barran om det, sen pekade en kollega ut huset när vi körde förbi.

"Lånade" vardagshärkets alldeles för fina bromsskiva så söker efter en vardagskvalitets 140mm CL-skiva i vardagsskick. Om i Stockholmstrakten kan jag byta mot annan skiva eller modifierad happy-valuta.

"Lånade" vardagshärkets alldeles för fina bromsskiva så söker efter en vardagskvalitets 140mm CL-skiva i vardagsskick. Om i Stockholmstrakten kan jag byta mot annan skiva eller modifierad happy-valuta.
Säker på att jag haft en; osäker på om den redan funnit nytt hem. Får du inte napp innan kan jag kika på söndag. Påminn mig gärna.

Jag har en enkel alustolpe 30,9 mm i diameter o 400 mm lång som jag kan skänka om någon är i behov (behöver serva sin dropper o vill fortsätta cykla eller liknande ? )

Bilagor

• IMG_20240316_091052618.jpg
    IMG_20240316_091052618.jpg
    990 KB · Besök: 53
Nya ramen behövde en längre mutter.
Är det någon som har en som är 25-30mm lång?
Eller vet vad de heter för att kunna köpa någonstans?

1710601032102.png

Tillbaka
Topp