[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.
har både 25mm och 30 mm i västerortEstocolmo.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
har både 25mm och 30 mm i västerortEstocolmo.
Söker fortfarande. Gärna med svart fälg.26" bakhjul med coaster brake sökes. Ingen som har skrotat en gammal Biltemacruiser?
Alla valutor finns typ.
ska rota i gömmorna efter helgen ja tror ja har nå tiagra 10 delat reglage o växlar liggandes som samlar damm för ev framtida projektHejsan allihopa!
Letar efter lite drivlina till en enklare racer som ska användas som en pendlare.
Så letar efter något med sti, typ sora,claris, rsx, tiagra eller äldre 105. Allt från reglage, kedja, kassett till hjul och bromsar
är en något som ligger i någon gömma som va tilltänkt till ett projekt som aldrig vart av?
Finns bytes grejer eller annan valuta
Trevlig fredag
Hej!ska rota i gömmorna efter helgen ja tror ja har nå tiagra 10 delat reglage o växlar liggandes som samlar damm för ev framtida projekt
Ska det vara DT Swiss enligt bild eller duger vilken som helst? Borde ha ett gäng noname 135mm i lådorna...En sån här avsedd för framhjul följde med ett begagnatköp så jag söker efter matchande till bakhjulet. Både 130 och 135 mm är intressant.
Vanlig gammaldags qr alltså.
Visa bilaga 687800
Det är DT enligt bilden jag är ute efter.Ska det vara DT Swiss enligt bild eller duger vilken som helst? Borde ha ett gäng noname 135mm i lådorna...
En sån här avsedd för framhjul följde med ett begagnatköp så jag söker efter matchande till bakhjulet. Både 130 och 135 mm är intressant.
Vanlig gammaldags qr alltså.
Visa bilaga 687800
Finns lite billigare men de är ändå orimligt dyra.Wow, jag fattar vf du letar begagnat! 328kr på Bikable![]()
Jo, dom ser rätt trevliga ut!Finns lite billigare men de är ändå orimligt dyra.
Det fina med dem är att man skruvar fast dem och att hävarmen går att efterjustera. Minimal risk att de öppnar sig, även med skivbromsar.
Skivbroms?Någon som är på jakt efter 26 tum framhjul? Har två st i skapligt skick.
en chansning är o kolla cykelcity om dom råkas ha drällandes får du inget napp så har bikeshop i lager dock snikvarianten med spårskruv https://bikeshop.se/shimano/y8j798060/shimano-br-m985-skruv-med-låsklämmor-bult-fö-br-m985-bromsbeläggLåsskruv med clip till skivbromsbelägg passande R8070 ok, är det någon som har ett par över? Jag fick inga nya med i asken och den begagnade cykeln hade inga heller.
Stockholm/frakt
Visa bilaga 687941
en chansning är o kolla cykelcity om dom råkas ha drällandes får du inget napp så har bikeshop i lager dock snikvarianten med spårskruv https://bikeshop.se/shimano/y8j798060/shimano-br-m985-skruv-med-låsklämmor-bult-fö-br-m985-bromsbelägg
edit i värsta fall går de även köra vanlig saxpinne som de är på enklare shimano ok
joodå o helst dra åt dom j*vlar de som går helst med locktite strong gänglåsningTjena!
De med spårskruv monterar man inte dit om man inte hatar sig själv.
Är fälgarna också 24"?nån som behöver 24" däck ett maxxis och ett kenda plus två fälgar 32håls 25mm innerbredd? sthlm västerort
Visa bilaga 687965Visa bilaga 687966Visa bilaga 687967Visa bilaga 687968
yeppÄr fälgarna också 24"?
Tyvärr inte..Skivbroms?
D var ju fasen att det skulle vara så långt bort!Lite grejer som borde gå vidare till någon bättre behövande. Finns i Västerås och skickas inte.
Bytes gärna emot mekaniska skivbromsok eller annan happyvaluta
Bildbeskrivning:
2 st 27.5×2.1 däck
2 st 26 dubbdäck
2 st 20 tum däck och slang från minicykel
Suntour xcr gaffel
Scott aspect 930 L ram med x4 1x vevparti
Är det 2st du behöver? Jag ska ha till shimano. Om dom inte har olika längder? ?Låsskruv med clip till skivbromsbelägg passande R8070 ok, är det någon som har ett par över? Jag fick inga nya med i asken och den begagnade cykeln hade inga heller.
Stockholm/frakt
Visa bilaga 687941
Yes, 2 st till Shimano är vad jag söker. Är osäker på om det finns olika längd, men kan mäta i morgon hur lång skruven "borde" vara.Är det 2st du behöver? Jag ska ha till shimano. Om dom inte har olika längder? ?
Ca 22 mm bör det vara mellan linjerna på skruven nedan om det ska passa.Är det 2st du behöver? Jag ska ha till shimano. Om dom inte har olika längder? ?

Kniper gärna benskydden till sonen som vill börja cykla skog. Drar ett pm.Har rensat!
Polar RS300X, en gammal sportklocka med pulsmätare och bröstband.
Visa bilaga 688278Visa bilaga 688279
Epidura Stingray: snabba glasögon
Visa bilaga 688281Visa bilaga 688282
Styrväska med klick fix-fäste, dock trasig klick men finns reservdel att köpa. Råkade få liten vatten på när jag skulle ta bild ?
Visa bilaga 688283Visa bilaga 688284Visa bilaga 688285
Cantibromsar av shimano-mix
Visa bilaga 688287
Sixpack Rage knäskydd strl L, lite slitna men helt ok skick.
Visa bilaga 688288Visa bilaga 688289
Sram 34t drev. Schletet.
Visa bilaga 688290Visa bilaga 688291
Vill helst slippa skicka. Finns i Tyresö (sthlm) men kan tas med till Skanstull from april. Tycker om öl ?
Om glasögonen inte är alltför breda skulle det kunna vara något för mig.Har rensat!
Polar RS300X, en gammal sportklocka med pulsmätare och bröstband.
Visa bilaga 688278Visa bilaga 688279
Epidura Stingray: snabba glasögon
Visa bilaga 688281Visa bilaga 688282
Styrväska med klick fix-fäste, dock trasig klick men finns reservdel att köpa. Råkade få liten vatten på när jag skulle ta bild ?
Visa bilaga 688283Visa bilaga 688284Visa bilaga 688285
Cantibromsar av shimano-mix
Visa bilaga 688287
Sixpack Rage knäskydd strl L, lite slitna men helt ok skick.
Visa bilaga 688288Visa bilaga 688289
Sram 34t drev. Schletet.
Visa bilaga 688290Visa bilaga 688291
Vill helst slippa skicka. Finns i Tyresö (sthlm) men kan tas med till Skanstull from april. Tycker om öl ?
Du kan få låna en spegel :)Om glasögonen inte är alltför breda skulle det kunna vara något för mig.
Jag hoppas för övrigt kunna mäta rambredd i dagarna.
It's a deal. Eller möjligen dejt. ?Du kan få låna en spegel :)
Bara broms och inte sti-reglage alltså? Har ett par av dessa liggande:Söker bromsreglage (för bockstyre) i sthlm ??
Jag har eventuellt något liknande i gömmorna, ska försöka komma ihåg att kolla ikväll.
Do it :)Jag har eventuellt något liknande i gömmorna, ska försöka komma ihåg att kolla ikväll.