Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tillkommer en skön verktygslådaSkänkes, påse med diverse cykelprylar som inte kommer till användning.
Skänkes mot avhämtning
Tja !Finnes:
2st nya 27.5 x 2.35 Magic Mary
2 st nya 27.5 x 2.45 Mitas Highroller
Sökes:
ahead styrstam för 31.8 styre som är kortare än 80mm.
bromsskiva 6 bult 180.
bromsskiva 6 bult 203.
hydrauliska bromsar mtb.
eller lämplig valuta![]()
Spelar det nån roll vad det är för märke? Har kanskeHalloj!
Är det någon som har ett 8-speed växelreglage (utan inbyggt bromshandtag) liggandes i gömmorna? Gör inget om det är ihopgeggat och inte klickar längre, bara alla delar sitter kvar.?
Tänkte att reglage och derailleurs var cross-compatible, men verkar som att man vill ha samma märke, så behöver vara Shimano.Spelar det nån roll vad det är för märke? Har kanske
Ok jag kollar ??Tänkte att reglage och derailleurs var cross-compatible, men verkar som att man vill ha samma märke, så behöver vara Shimano.
vart finns kassen?Skänkes, påse med diverse cykelprylar som inte kommer till användning.
Skänkes mot avhämtning
I Aspudden, Stockholm. Kan såklart vara bra att nämna :Dvart finns kassen?
Jag kör 27.5" och har lite av det du söker... Pm!Finnes:
2st nya 27.5 x 2.35 Magic Mary
2 st nya 27.5 x 2.45 Mitas Highroller
Sökes:
ahead styrstam för 31.8 styre som är kortare än 80mm.
bromsskiva 6 bult 180.
bromsskiva 6 bult 203.
hydrauliska bromsar mtb.
eller lämplig valuta![]()
var finns de någonstans?Tillkommer en skön verktygslåda
Samma där! Aspudden :Dvar finns de någonstans?
Söker 27.5" hjul. :/
12x142 & 20x110 eller 15x100
Gärna Sram 24-ekrar då jag har ett knäckt bakhjul och nya lager men allt är av intresse.
Det verkar inte så lätt att hitta något alls (lite mellan standarder här med mina gamla cyklar) så jag är definitivt intresserad!Vart finns du? jag har ett 27,5 hjul hemma. oklart antal ekrar osv just nu bara men kan kolla. Bor i Linköping och kan skicka men det kanske är enklare att få tag på nåt närmare beroende på vart du bor.
//Oskar
Såhär ser det ut. 36 ekrar är det visst. Snabbkoppling modell tunn pinne. Hjulet behöver riktas om en aning. Tectro 180mm skiva sitter på med. Däck och slang finnes.Det verkar inte så lätt att hitta något alls (lite mellan standarder här med mina gamla cyklar) så jag är definitivt intresserad!
svettigt att cykla med. tyckermig skåda ett sti reglage vet du vad det är för något?I Aspudden, Stockholm. Kan såklart vara bra att nämna :D
Kan kasta ut allt på bordet och ta en bild, finns sti shifters, vintage tiagra, en av de kärvarsvettigt att cykla med. tyckermig skåda ett sti reglage vet du vad det är för något?
låter bra!Kan kasta ut allt på bordet och ta en bild, finns sti shifters, vintage tiagra, en av de kärvar
Hej! Var finns du?Sökes! Styre med maaaaassa backsweep (nära nog 90 grader vore gött) och valfri rise. Nånting i stil med Nitto Choco Bars eller Albatross, fast som inte är fyrtio tusen miljarder kronor över budget.
![]()
Skänkes: Har en massa bockstyren och annat bös, hojta så rotar jag nere i källaren lite.
Tingad nu!låter bra!
Jag är rätt säker att jag har en enkel cykeldator liggandes hemma! Kikar ikväll!?Någon som har en enklare cykeldator?
Någon som har en enklare cykeldator?
Får du ingen gratis/billigt har du möjligheten att köpa en cykelGPS med 15 funktionerNågon som har en enklare cykeldator?
Jag är rätt säker att jag har en enkel cykeldator liggandes hemma! Kikar ikväll!?
Tack så mycket men jag letade inte efter något så enkelt. Jag är villig att betala men letar efter produkter som Sigma, Cateye.Får du ingen gratis/billigt har du möjligheten att köpa en cykelGPS med 15 funktioner
för under 82SEK+frakt
![]()
(Men hur bra den fungerar, eller om den ens fungerar, har jag ingen aning om)
Jag har en vit SID i fint skick som jag kan skicka bilder på om det är av intresse.Någon som sitter på en fräsch dämpad 26” gaffel för skivbroms? :)
Jag köar på den!Jag har en vit SID i fint skick som jag kan skicka bilder på om det är av intresse.
Detta såg ut att passa till mitt pågående dj bygge ?Halloj
Jag har två 26” mtb hjul som gärna kommer till nytta hos den som har ett projekt.
Bytes mot en go flaska ? eller något kul cykelrelaterat.
Finns i Kållered
Gör gärna de :)Jag har en vit SID i fint skick som jag kan skicka bilder på om det är av intresse.