Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inga säljes annons i denna tråden.Funky monkey 1” kabelhängare Paul components
Helt ny, aldrig monterad, köpte fel storlek.
Visa bilaga 738611
Det måste väl innebära att den skänkes?Inga säljes annons i denna tråden.
Bytes mot 7/8” kabelhängare menar jag ju såklartFunky monkey 1” kabelhängare Paul components
Helt ny, aldrig monterad, köpte fel storlek.
Visa bilaga 738611
Det var inte svaret han gav när jag erbjöd mig att lätta hans börda.Det måste väl innebära att den skänkes?
Visa människor alltså..Det var inte svaret han gav när jag erbjöd mig att lätta hans börda.
Det där hade varit något för mig. Men det bygger antagligen på att det skickas, jag vet inte hur du ställer dig till det?Visa bilaga 739140
Har ett cykelställ för bil utan dragkrok. Thule.
Finns i Mölnlycke utanför Göteborg.. Bytes mot spd-pedaler, 40cm compact-bock eller några finöl..
Visa bilaga 739140
Har ett cykelställ för bil utan dragkrok. Thule.
Finns i Mölnlycke utanför Göteborg.. Bytes mot spd-pedaler, 40cm compact-bock eller några finöl..
Om det kan överlämnas på Veloform 30 nov så kan jag ta med det Gbg-Jkpg om det är någon hjälp?Det där hade varit något för mig. Men det bygger antagligen på att det skickas, jag vet inte hur du ställer dig till det?
Oavsett vilket bör jag kunna skaka fram ett par spd-pedaler du kan överta.
Hej!Det där hade varit något för mig. Men det bygger antagligen på att det skickas, jag vet inte hur du ställer dig till det?
Oavsett vilket bör jag kunna skaka fram ett par spd-pedaler du kan överta.
Jag är sjukt svag för all sorts ost. Och har en arbetsköpare med samma hemadress som enda möjliga fraktdestinationen.Skänkes:
6 st fullkomligt värdelösa cykelhållare.
Visa bilaga 739725Avhämtning antingen intill Karl XIIs torg eller i Bajenland, kan skickas men i.s.f bara åt hel.ete!
Premium features such as:
Made in fokking C.P.R.
Constructed by a clown.
Material is all true non solid soft cheese.
Vad är det för lampor i skorna?Visa bilaga 739737
Finns på Hisingen. Skor (45)
Inbyggda. Svinbra. En miljon lux.Vad är det för lampor i skorna?
Dem såg annars ut att vara kapade vid fotknölarna, hohohoInbyggda. Svinbra. En miljon lux.
Kan tänka mig pakethållaren och plastlådan om du kan tänka dig att skicka.Visa bilaga 739737
Har det löst sig? Tror jag har en uppsättning guide bromsar i garaget. De togs ur bruk för att något läckte minns jag det som. Kan skickas mot porto eller hämtas i Hammarby Sjöstad, Stockholm.Visa bilaga 738546Visa bilaga 738547
Är det någon som har ett par bromsok till övers? Gärna gamla slitna men funkis (läs billiga) 4kolv och för DOT-vätska.
Endast ok sökes.
Vad är det för lampor i skorna?
Helst f2f, men kan kolla i veckan vad det kostar att skicka. PM dina uppgifter?Kan tänka mig pakethållaren och plastlådan om du kan tänka dig att skicka.
SkickatVisa bilaga 739925
Visa bilaga 739926
Visa bilaga 739927
Helst f2f, men kan kolla i veckan vad det kostar att skicka. PM dina uppgifter?
kvar tar dem gärna och cyklar stockholm runbt..Skänkes:
6 st fullkomligt värdelösa cykelhållare.
Visa bilaga 739725Avhämtning antingen intill Karl XIIs torg eller i Bajenland, kan skickas men i.s.f bara åt hel.ete!
Premium features such as:
Made in fokking C.P.R.
Constructed by a clown.
Material is all true non solid soft cheese.
Om racket finns kvar tar jag det gärna. Kan hämta lite när som.Visa bilaga 739737
Stänkskärmar + styret kvar.
Om racket finns kvar tar jag det gärna. Kan hämta lite när som.
Måste det absolut vara ett mellanlägg till ett Garmin-fäste? Sådana mellanlägg i olika tjocklekar följer ju med till de flesta prylar som man ska kunna fästa kring styre eller ram, t.ex. reflexer, lampor och ringklockor. Jag skulle kolla efter någon billig dylik pryl hos närmaste LBS, Biltema e.d. Eller linda några varv med eltejp e.d. som mellanlägg. Improvisera!Jag köpte nyligen en beggad Garmin Edge 1000 här på K&S. Toppenaffär, men mitt styre är tydligen fel dimension för fästet. Det medföljande mellanlägget är för tjockt.
Råkar någon sitta på mellanlägg till ett Garminfäste av det lite tunnare slaget?
Eller vet vart man kan beställa sådana?
Apselut skulle det kunna gå! Det är plan B om jag inte får tag i orginalvarianten.Måste det absolut vara ett mellanlägg till ett Garmin-fäste? Sådana mellanlägg i olika tjocklekar följer ju med till de flesta prylar som man ska kunna fästa kring styre eller ram, t.ex. reflexer, lampor och ringklockor. Jag skulle kolla efter någon billig dylik pryl hos närmaste LBS, Biltema e.d. Eller linda några varv med eltejp e.d. som mellanlägg. Improvisera!
Ska spara nästa slang som ska kasseras. Det var ett tag sen nu =PEtt par varv cykelslang brukar lösa problemet.
Hmm, undrar om inte jag har en högervev som kanske skulle kunna nyttjas av dig. Den kan ha gått iväg redan men jag skall slänga ett öga.Vintern är här och jag har ännu inte lyckats få fart på mitt retrovinterpendlarprojekt. Sent omsider insåg jag att högra delen av vevpartiet är helt skevt/böjt. Såååå, om någon i Stockholm har ett höger-vevparti för dubbla klingor liggandes i lådorna så tar jag tacksamt emot. Bör vara vevlängd 170 mm, fem armar, BCD 130 och fyrkantsfäste. Inte supernoga med modell/fabrikat men det tidigare var SR prodcerad kring 1990. Påminner om det här, fast fulare. Så gärna något liknande :)
Vänstervev, klingor och bultar kan jag behålla och är därför inte nödvändiga.
Exempel på sådant som kan bytas eller skänkas till bättre behövande:
1) 200 st 16 mm ekernipplar, DT Swiss (felköp)
2) 2 st oanvända däck 25-622 samt 1 st oanvänt 28-622 (tror alla är Schwalbe)
3) 2 st vevarmsavdragare, en av dem med handtag av fabrikat Cyclus tools
+ diverse annat skrot av olika slag
Jätteschysst, gör gärna det!Hmm, undrar om inte jag har en högervev som kanske skulle kunna nyttjas av dig. Den kan ha gått iväg redan men jag skall slänga ett öga.