[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.
Hunden blir som den umgås!Tjena!
Nej, han använder sina föräldrars hus. Hur dom får plats vet ingen, men hunden är väldigt trevlig!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hunden blir som den umgås!Tjena!
Nej, han använder sina föräldrars hus. Hur dom får plats vet ingen, men hunden är väldigt trevlig!
Schysst! Skickar pm.Du kan få denna. Ser ingen märkning på den men den har två dioder. Funkade utmärkt för några år sen när jag testade den senast.
Han hänger mycket med mamma och pappa.Hunden blir som den umgås!
Jag är ytterst intresserad!Okej happyiter, innan ni börjar gorma om att ”det ska vara cykelprylar i tråden” vill jag upplysa om att slika verktyg tjänat mig väl när jag sågat sönder och misshandlat ramar, gafflar och styren med mera.
Blad till Fein (eller kopior/multimaskiner) med Starlock-fäste.
Kostar porto och ett tack, om ni känner er riktigt givmilda.
Visa bilaga 743843
Men för sent på den.Jag är ytterst intresserad!
Den undre är till en kassett, de passar väl inte till bromsskivor? Jag tar mig friheten att vara lite kräsen då jag inte har en ram till hjulen än så jag tackar tyvärr nej.Om du kan leva med att det står SRAM på den ena har jag två.
Visa bilaga 743945
Om det inte är superbråttom kan jag nog rota fram ett par efter julhelgen.Jag söker en eller två låsningar till Shimano skivbroms. Enligt bild.
Någon som har sådana över? Jag köpte ett par begagnade skivor men fick inga låsningar med.
Skriv om du har någon över i lådan hemma!
Nej, det är inte alls bråttom. Tack!Om det inte är superbråttom kan jag nog rota fram ett par efter julhelgen.
Här är koden: JTXG6NWBKVY7Hoppas detta är OK och faller under definitionen av "cykelprylar", om inte så tas inlägget självfallet bort.
Rabattkod OneUp Components, bytes gärna mot något annat kul utan direkt krav på värde etc.
20% off entire order
No minimum purchase requirement
All customers
Limit of 1 use, one per customer
Can’t combine with other discounts
Active from Feb 26 to Dec 31
Var finns du (eller egentligen gafflar...) Kan gärna byta till mig gaffeln med v-bromsfäste om vi löser det rent logistiskt.

dropperreglaget hugger ja gärna om de e kvarLite mer städning, ett ganska värdelöst dropper-reglage om någon vill ha:
Visa bilaga 745586
2 st Bottomless tokens. Ganska säker att dessa kom med en Rockshox Pike med 35mm gaffelben. Diameter på själva token-grejen är ca 29mm.
Visa bilaga 745591
Hämtas i Bromma eller kan skickas mot ersättning för frakt och emballage.
Tar hemskt gärna pedaler och styrändspluggar. Skickar PM.Sista chansen innan grejerna jag plockade av min Myiata åker till återvinningen (eller finns det nåt cykelkök, Solna t ex, som har nytta av detta?). Kan ordna exakta mått på förfrågan.
-Bockstyre inkl quill-stam
-Sadelstolpe
-QR fram och bak (126mm)
-Bromshandtag
-Sadel
-Framdrev
-Frikransen är borta
-Kedja till 6-delat
Visa bilaga 745567
Edit:
Bromsar tillhörande handtagen i ovanstående bild:
Visa bilaga 745587
Bromsklossar i gammal stil finns också:
Visa bilaga 745589
Pedaler samt styrpluggar i gammal stil:
Visa bilaga 745590
Hämtas i Bromma eller kan skickas mot ersättning för frakt och emballage.

Såg precis att en 10/11-delad deore kostar 19 ävrosar hos en av tyskarna ( https://www.bike-discount.de/en/bik...parts/rear-derailleurs/11-speed/?p=1&o=3&n=48 ). Någon SLX eller XT såg jag dock inte...Jag söker 11-delad bakväxel, shimano mtb. Jag funderar på att göra sambons flatbar-racer lite bekvämare med bredare däck och 1x11. Men då behöver jag bl.a. en annan bakväxel.
Helst slx m7000 eller xt m8000.
Jag kan tänka mig två växlat om det är många som sitter och trycker på gamla komponenter.
Jag betalar såklart för dem men inga fantasipriser.
Klarar du dig med GS eller behöver du SGS?Jag söker 11-delad bakväxel, shimano mtb. Jag funderar på att göra sambons flatbar-racer lite bekvämare med bredare däck och 1x11. Men då behöver jag bl.a. en annan bakväxel.
Helst slx m7000 eller xt m8000.
Skicka reglaget?Kör på med lite mer rensning hemma.
-Dropper post-reglage
-Fidlock base
-Ergon GE1 handtag, finns liv kvar i dom.
Finns i Västra Frölunda om någon vill komma och hämta.
Skickat PMSkicka reglaget?
bikable.se
jodå jag har ett liggandesJag letar växelöra till en Nishiki Allroad (2022).
Nishiki (Unicykel) benämner det "N" och det skall ha art nr "75915036".
Långskottet är väl att någon sitter på ett mer än den behöver. Tips på bra ställen att beställa mottages också tacksamt.
Är det något du kan tänka dig sälja eller byta bort?jodå jag har ett liggandes
skicka pm med namn adress så slänger ja de på lådanÄr det något du kan tänka dig sälja eller byta bort?
Jag har en för utanpåliggande splines. Eller vad man nu säger. Intressant?Behöver komplettera samlingen av låsringar för centerlock - någon som har ett par över? pma gärna, hänger inte alltid med i tråden![]()
Jag tar gärna frihjulet till grabbens cykel om det finns kvar.Diverse saker skänkes. Finns i Göteborg, men kan nog skickas mot fraktkostnad. Kan dock ta lite tid innan jag kommer iväg till postombudet i sådana fall.
Ett BL-MT63 vänsterhandtag, för Cantibromsar. Deore DX!
Visa bilaga 745602
Tre stammar, samtliga för 1 1/8" gängat gaffelrör.
BORTA: En fräck Girvin Flexstem. 110 mm lång. Behöver en översyn, glappar.
En aslång stam av okänt märke. 140 mm lång(!).
En 90 mm med massor av rise.
Visa bilaga 745601
En gubbig topprörsväska.
Visa bilaga 745603
BORTA! V-bromsar, Deore LX.
Visa bilaga 745605
Ett BMX-frihjul.
Visa bilaga 745604