Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du har PM.Två MTB-däck och ett för grus bortskänkes. Grusdäcket för Tubeless och är nästan oanvänt och ganska nyss inköpt, monterat tubeless en gång. MTB-däcken också nästan oanvända men gamla så det finns någon spricka såg jag.
Hjulet med skiva är inte skevt men glappar i lagret. Går kanske att justera? För qr. Fult men funktionellt. Skänkes. Endast smidig upphämtning i Åkersberga. Vill man ge något drickbart i utbyte så får man det.
Allt eller inget!
Här kommer en purring (påminnelse på norska för de som är osäkra).
Påminn mig gärna om jag inte återkommer imorgon.
Jag tar dom gärna! PmVisa bilaga 761038Visa bilaga 761039Visa bilaga 761040Visa bilaga 761041
Bortskänkes finns i Göteborg (Hisingen) Om man har något över (flaska, verktyg vad det nu kan vara) som man vill ge i utbyte så är det fritt fram.
Då tar jag dom! Har massor av grejer att byta med - du har PM!Visa bilaga 761038Visa bilaga 761039Visa bilaga 761040Visa bilaga 761041
Bortskänkes finns i Göteborg (Hisingen) Om man har något över (flaska, verktyg vad det nu kan vara) som man vill ge i utbyte så är det fritt fram.
Här kommer en purring (påminnelse på norska för de som är osäkra)
Jag tar dom gärna! Pm
Edit: dom går inte in i min hoj på höjden :(
@JeppeMcKenzie citerade förstDå tar jag dom! Har massor av grejer att byta med - du har PM!
Någon med en Shimano vevarmsbult (pre load bolt) till övers? Min ligger i någonstans i skogen. Visa bilaga 761370
Kom ihåg att kolla så brickan också är hel!
Vilken bricka? Distansen?
Klarade du splinsen verkligen? Det är ju inte preloadskruven som orsakat att det lossar utan de två andra man drar åt veven med, och on det glappar en stund är det risk att splinsen ryker.Någon med en Shimano vevarmsbult (pre load bolt) till övers? Min ligger i någonstans i skogen. Visa bilaga 761370
Jag har en äldre damram med fransk standard (om jag minns rätt) som jag gärna ser kommer till användning. Hojta till om det är aktuellt så ordnar jag bilder och mått. Transport till Sthlm kan ordnas.Tänkte bygga en cykel till tjejen. Hon gillar att ha kjol på sig så är därför ute efter en step through/damcykel. Nån som har en till övers? Bara ram eller hel cykel. Hon är väl 173cm, så någonting som passar det och helst inte röd..
Gärna mellan Göteborg och Stockholm nånstans
Klarade du splinsen verkligen? Det är ju inte preloadskruven som orsakat att det lossar utan de två andra man drar åt veven med, och on det glappar en stund är det risk att splinsen ryker.
Kan ha råkat snabbmontera ett vevparti en gång utan att dra åt skruvarna, och sen blivit rejält förvånad när båda vevarna pekade åt samma håll vid första bästa bunnyhop.![]()
Har en gammal Crescent 26" "över", finns i Sthlm. Kanske i minsta laget?Tänkte bygga en cykel till tjejen. Hon gillar att ha kjol på sig så är därför ute efter en step through/damcykel. Nån som har en till övers? Bara ram eller hel cykel. Hon är väl 173cm, så någonting som passar det och helst inte röd..
Gärna mellan Göteborg och Stockholm nånstans
Vilka delar till cantin är det som saknas? Kan nog ha liggandeSkruvade av mina bromsar och efteråt verkar jag städat bort lite delar...
Nån som har reservdelar ( vet inte vad dom heter, men dom små prylarna bredvid bromsen på bilden) till följande bromsar?:
Shimano br-m452 (U-broms eller vad dom heter)
Shimano br-m502 (Canti)
Om någon har en sån U-broms till övers kan en hel också vara av intresse!
hugger den gärna om du orkar skickaVisa bilaga 761501
Nån som vill ha den här? Satt på en ram jag köpte, ser sliten ut och jag har inte en susning om den går att fixa i ordning och använda...
Annars går den till återvinningen.
Om du pyntar för frakten så är det absolut inga problem!hugger den gärna om du orkar skicka
Hej! Jag funderade på att köpa en Nikishi pro sld, och vill isf byta däck till bredare, typ 35-40 mm. Dock har jag fått som svar att ramen inte tillåter dessa bredder.På jakt efter ett par bredare däck till min frus pendelcykel (Nishiki Pro SLD). Önskad bredd 35-40 mm, diameter 28"/622 mm. Någon som har något i gömmorna? Gbg/Hisingen.
Saker att byta med finns i bra-att-ha-lådorna...![]()
Det hela slutade med att hon bytte cykel så jag har tyvärr inget svar på din fråga.Hej! Jag funderade på att köpa en Nikishi pro sld, och vill isf byta däck till bredare, typ 35-40 mm. Dock har jag fått som svar att ramen inte tillåter dessa bredder.
Därav, fick du tag på däck, och funkade det isf att montera på?
Tack på förhand!
En fjäder och en sån bricka!Vilka delar till cantin är det som saknas? Kan nog ha liggande
Var finns det?Någon som är intresserad av ett nav i behov av kärlek och omsorg? QR och centerlock. Lämnas till återvinningen senare jag om ingen visar barmhärtighet.
Jag har nog. Finns i östra Gbg.Hej hallå.
Har någon en gammal, tiodelad LVG-kassett för Shimanobody liggande? Ska sitta på trainer. Kudos, karma och pengar kan erbjudas.
Skickar pm.Jag har nog. Finns i östra Gbg.
Just nu på Öland; kan transporteras till Sthlm i helgen.Var finns det?
Kan vara backup. Befinner mig i Stockholm men upphämtningsmöjligheter är oklara.Just nu på Öland; kan transporteras till Sthlm i helgen.
Jag har en intressent som vet aningen snabbare på det än du. Går det i stöpet får du gärna ta det.
Jag köpte mitt från BikeInn. Långt från Veloforms personliga prägel, men lagret landade i lådan någon efter beställning i alla fall.Det verkar inte vara så lätt att få tag i 1” gängat styrlager nytt av okej kvalitet.
Är det nån som har ett? Både beggat och nytt funkar. Yttre diameter på lagerskålarna är 30.2mm, inre diameter på crownrace är 26.4mm. Stackhöjden är ca 35-37mm
Senaste gången jag var på jakt efter 1” gängat för 2 år sen beställde jag faktist ett sådant Tange från Bikeinn. Det skickades utan spårning och damp ner i brevlådan efter nästan 3 veckor. Därav var jag inte så sugen på att beställa ifrån dom igen.Jag köpte mitt från BikeInn. Långt från Veloforms personliga prägel, men lagret landade i lådan någon efter beställning i alla fall.
![]()
Tange Head Set Styrsystem, Silver | Bikeinn
Få Tange Head Set i Silver för 206.99 kr. Perfekt för cykling med snabb leverans. Köp Styrlager på Bikeinn!www.tradeinn.com