[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan Swisha till LUG ! Tänkte precis att jag måste få till min ss mtb innan det rensas i cykelförrådettvå par Mini-V bromsar Tektro 926 AL bortskänkes till behövande.
Om jag minns rätt så passar de till cyklar med cantileverfästen.
Bromshandtag för bockstyre funkar bra och handtag för mini-v på rakt styre.
Swisha något till läkare utan gränser så skickar jag.Visa bilaga 768896
Fast MTB-reglage har väl annat kabeldrag?Jag kan Swisha till LUG ! Tänkte precis att jag måste få till min ss mtb innan det rensas i cykelförrådet
Funkar med canti-handtagFast MTB-reglage har väl annat kabeldrag?
Jag är också intresserad om det skulle va så att såsen ångrar sig :)Jag kan Swisha till LUG ! Tänkte precis att jag måste få till min ss mtb innan det rensas i cykelförrådet
tror jag har en 8s 105 (1056) liggande, oklart om den räknas som fräsch, ska kolla när jag kommer hem. Finns inte i huvudstaden men kan skickas kanske?Söker en fräsch 7-delad shimano bakväxel för landsväg. Inte moderna grejer som Tourney utan äldre saker som ska lira med 7-delad Sora dropreglage.
Håller till i Stockholm & har mycket prylar att byta mot
Hör av mig om ingen i Stockholm har något att erbjudatror jag har en 8s 105 (1056) liggande, oklart om den räknas som fräsch, ska kolla när jag kommer hem. Finns inte i huvudstaden men kan skickas kanske?
Obs -bromsarna passar inte till mtb. Normalfeta däck får inte plats på höjden.två par Mini-V bromsar Tektro 926 AL bortskänkes till behövande.
Om jag minns rätt så passar de till cyklar med cantileverfästen.
Bromshandtag för bockstyre funkar bra och handtag för mini-v på rakt styre.
Swisha något till läkare utan gränser så skickar jag.Visa bilaga 768896
Långt ner på listan men... Bar ends kan han kanske bistå med. Du kan väl skicka ett PM när det blir läge så kan vi se om de jag har fungerar.Jag har fått ärva en hardtail av min kompis mammas sambo (obs ej ett skämt). Den behöver lite kärlek innan den kan ta sig ut i skogen. Jag söker efter (i viktighetsordning):
kassett i ok skick, 10 eller 11 farter, brett omfång önskas. (eventuellt kan en 9-delat funka)
Plattisar, helst i metall men finare i plast funkar också
lock-on-handtag
Narrow-wideklinga för symmetrisk 96BCD, 32-36 tänder ungefär
40-50mm styrstam för 31.8-styre
små bar ends som jag ska ha innanför reglagen
Kan betala pengar, har också lite att byta med
...admin får nog ta en titt på det här kontot...reklam borttagen
Jag har en retro mtb sadel från 1990 som heter Vetta Gel som är gjord i Italien och hade från början ett tunt svart silkesmaterial som överdrag. Väldigt bra stomme och rails under.
Är det någon som behöver min sadel?
Du bör nog skriva hur många bultar.Jag har fått ärva en hardtail av min kompis mammas sambo (obs ej ett skämt). Den behöver lite kärlek innan den kan ta sig ut i skogen. Jag söker efter (i viktighetsordning):
Narrow-wideklinga för symmetrisk 96BCD, 32-36 tänder ungefär
nu har jag kollat datablad istället för att mäta med tumstock och jag söker 104 bcd (gud va skönt)Jag har fått ärva en hardtail av min kompis mammas sambo (obs ej ett skämt). Den behöver lite kärlek innan den kan ta sig ut i skogen. Jag söker efter (i viktighetsordning):
kassett i ok skick, 10 eller 11 farter, brett omfång önskas. (eventuellt kan en 9-delat funka)
Plattisar, helst i metall men finare i plast funkar också
lock-on-handtag
Narrow-wideklinga för 4 bultar symmetrisk 10496BCD, 32-36 tänder ungefär
40-50mm styrstam för 31.8-styre
små bar ends som jag ska ha innanför reglagen
Kan betala pengar, har också lite att byta med
Utan Gustafs, ingen hästräka!mer kända än Gustafs
Veloform har nog adaptrarna du är ute efter.Tjena!
Lite akut då jag och brorsan ska ut och köra en tre dagars nu till helgen. Är i behov av dels en framväxelklämma
(31,8mm). Sen hade det varit strålande om någon hade ett set av post mount to flat mount adaptrar. Kan hämtas upp i Gbg-området men även Växjö-området, skicka bad ni har så kommer vi överens om pris. Bara till att skriva.
Hälsningar
Victor
Mums!Utan Gustafs, ingen hästräka!
Nyfiken, vad fyller denna för funktion egentligen? Min är i plast...Hej, är det någon i Göteborgs trakten som har en vevarmsbult till ett shimano deore fc m6100 12s vevparti liggande.
Du sätter rätt lagerspänning med den men det brukar funka bra utan. Om en har 3d-skrivare så finns det färdiga stl'er att ladda nerNyfiken, vad fyller denna för funktion egentligen? Min är i plast...
Jag kan kolla vad jag har ute i garaget, påminn mig gärna i helgen om du inte hört något innan dessLetar fortfarande efter bakväxel och en kassett (HG), med stort omfång, 42 eller mer på största, helst 10-delat så jag kan återanvända reglaget
Bor du i Stockholmsområdet och de skänkes så är jag intresserad. Ser ut att vara samma som jag har på pendlaren, så jag tar dem gärna som reservdelar, om ingen har bättre nytta av dem.Skänker två Tektro mekaniska skivbromsok enligt bild.
Kompletta med 8-delade Shimano kombireglage.
Göteborg, men kan skicka mot frakt.Bor du i Stockholmsområdet och de skänkes så är jag intresserad. Ser ut att vara samma som jag har på pendlaren, så jag tar dem gärna som reservdelar, om ingen har bättre nytta av dem.
Så viktigt är det inte för min del. Om du inte blir av med dem på annat håll så kommer jag kanske ha vägarna förbi, senare i sommar. Kan höra av mig när det blir aktuellt och kolla om du har kvar dem och fortfarande vill bli av med dem.Göteborg, men kan skicka mot frakt.
Har haft detta liggande i bra-att-ha-lådan länge. För framväxel. I kolfiber till och med. Ditt mot porto. Svara via PM.Letar efter en bar end shifter för framväxel.
Är det någon som har en sån till övers?Hade vart gött att slippa köpa ett par och en blir liggande .
Har lite smått o gott i lådorna eller kan köpa en öl eller nåt. Jag finns i Gbg men kan betala frakt om det är så.
PM.Skänker även ett styre från en Scott Speedster Gravel 420mm bredd, 80mm reach. 130mm drop och 12 grader flare.
Finns i Västerås och kan skickas vid förskottsbetalning. Pendlar till Sundbyberg och kan lämnas där vid behov.