IM
Aktiv medlem
[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
kanske! kan kolla i emNågon som har en låsring till en shimano 12s microspline kasett över? jag finns i linköping men betalar gärna för frakt![]()
vart finns dom?Visa bilaga 770830
Nån som vill ha mekaniska skivbromsar? Behövs en vajer till bakbromsen.
I Nyköping, men kan skicka om man swishar mig för portot :)vart finns dom?
PM.Fy fan va grejer.
Skänkes eller säljes billigt.
Helst vill jag nån tar hand om allt och hoppas nått kommer till användning.
Betalar ni bra kan ni hämta enstaka grejer.
Giant XTC ram small kolfiber. Lagad av mig vid sadeln. Håller för barn och lättare personer. Passande 29" hjul skänkes.
Magura mt trail bromsar finns, samt en del andra.
Pedaler i massor.
Fatbike slangar samt tubeless kit för fatbike.
Rithey venturemax med styrlinda, nytt.
Ism sadlar, samt nån till selle.
Ett par mtb styren.
Sram 10-42 11 speed kassett.
Ett dt swiss framhjul 15mm 29"
Gammal framgaffel från fusion. 29"
Det mesta med fokus på mtb.
Kom och hämta. Finns i Danderyd.
Ge mig nån hundring eller till BRIS eller nått sånt och kul om prylarna används. De åker på tippen om nån vecka.
Visa bilaga 770833

Vart?Bortskänkes:
Old school styrcombo i silver med Profile bar ends (typ 120-130 mm styrstam)
Biltema touringväskor, 2 st
OK Baby barnstol, ngt modifierad med Dremel för att slippa att hälarna slår i
Barnhjälm Cube med inbyggd baklampa
Gaffel 1 1/8 26" (endast gaffel)
Finns även ett par G One Speed Däck 30 mm Tubeless där ett är lite deformerat men Visa bilaga 770834Visa bilaga 770835Visa bilaga 770836Visa bilaga 770837Visa bilaga 770838Visa bilaga 770839Visa bilaga 770840
har du kvar några bromsar? alt kan ja plocka allt.Fy fan va grejer.
Giant XTC ram small kolfiber. Lagad av mig vid sadeln. Håller för barn och lättare personer. Passande 29" hjul skänkes.
Pedaler i massor.
Ett par mtb styren.
Ge mig nån hundring eller till BRIS eller nått sånt och kul om prylarna används. De åker på tippen om nån vecka.
Visa bilaga 770833
Då blire långt!När man inte skriver nåt är det alltid Stockholm, det är sen gammalt ;-)
Skämt åsido, Lidingö närmare bestämt.
Kan du hämta i Skälby/Järfälla/Sthlm så har jag nog ett (om jag inte redan skänkt bort det)Söker ett framhjul till sonens dirt jumper.
26 tum, 15x100 och skivbroms (helst 6 bult)
Någon som har ett liggandes?
Det vore fantastiskt. Bor i Vällingby så kan absolut komma förbi.Kan du hämta i Skälby/Järfälla/Sthlm så har jag nog ett (om jag inte redan skänkt bort det)
Skänker två stycken Continental Race 28 slangar. En 18/25 och en 20/25. Båda med 60mm prestaventil. Oanvända och passar inte längre mina cyklar då jag har bredare däck.
Finns i Västerås men skickas till en kostnad av 55kronor för paket.
Hjulet är kvar, men det var ju inte den modell som efterfrågades.Kan du hämta i Skälby/Järfälla/Sthlm så har jag nog ett (om jag inte redan skänkt bort det)
Någon som har extra ekrar som ligger och skräpar?
Söker 64st 258mm med J-bend
Silvriga eller svarta spelar ingen roll
Någon som har extra ekrar som ligger och skräpar?
Söker 64st 258mm med J-bend
Silvriga eller svarta spelar ingen roll
Hojta till om ni inte löser det så skall jag kika på vad jag har i lådorna.Visa bilaga 771247Visa bilaga 771248Har 64 st icke helt nya blandat svart och silver. Hur mäter man längden och är det ”rätt” böj?
Har inte skjutmått.
Finns i Linköping men borde ju inte kosta så mycket att skicka tänker jag.
/Oskar
Visa bilaga 771247Visa bilaga 771248Har 64 st icke helt nya blandat svart och silver. Hur mäter man längden och är det ”rätt” böj?
Har inte skjutmått.
Finns i Linköping men borde ju inte kosta så mycket att skicka tänker jag.
/Oskar
Schysst!Hojta till om ni inte löser det så skall jag kika på vad jag har i lådorna.
Längden kan jag mäta, tjockleken däremot blir ju svårare.. jag återkommer med längd men tror att det är rätt. Vågar du chansa på tjockleken eller ska du hoppa på IMs erbjudande istället?Du kan mäta med en tumstock eller linjal, ekern på bilden är 262mm, glömde även nämna att de ska va 2mm tjocka
Jag är på desperat jakt efter ett vevparti+vevlager, om du har och orkar skicka?Fy fan va grejer.
Pedaler i massor.
Ett par mtb styren.
Visa bilaga 770833
Jag har en liten hög med vevpartier som ligger och skräpar, två st Deore XT, tror det FC-M782 eller om det är FC-M785 samt ytterligare ett i en lite lägre nivå, tror även jag har ett SM-BB52 som ska passa ihop också.Jag är på desperat jakt efter ett vevparti+vevlager, om du har och orkar skicka?
Det låter som den vackraste dröm, kolla gärna <3Jag har en liten hög med vevpartier som ligger och skräpar, två st Deore XT, tror det FC-M782 eller om det är FC-M785 samt ytterligare ett i en lite lägre nivå, tror även jag har ett SM-BB52 som ska passa ihop också.
Jag kan kolla lite mer exakt vad det är för grejor när jag kommer hem om det är av intresse?
Grejorna finns i Nyköping men kan såklart skickas.
Såhär ser det ut.Du kan mäta med en tumstock eller linjal, ekern på bilden är 262mm, glömde även nämna att de ska va 2mm tjocka
Allt är bokat. Sry.har du kvar några bromsar? alt kan ja plocka allt.
Hojta till om ni inte löser det så skall jag kika på vad jag har i lådorna.