[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.
Tillräckligt bråttom för att överväga Biltema :DHur bråttom är det?![]()
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tillräckligt bråttom för att överväga Biltema :DHur bråttom är det?![]()
Jag kanske också har. Inge värsting dockletar en uppsättning v-bromsar, någon som har något?
Finns säkerligen i garaget i Tyresö och kan tas med till kontoret vid Stureplan. Garanterat inte värt att skicka.letar en uppsättning v-bromsar, någon som har något?
Nu jävlarTack för ert engagemang men jag åkte till biltema, men berätta inte för någon annan snälla

Gärna ! Har lite diverse att byta med, eller finöl ?SkS raceblade long bortskänkes/bytes
I vilket skick är dojorna i annonsen?Tipsar om min egen annons om man får? Tänkte att om nån fellow yardsaler behöver nåt kan man få det. Gärna i byte mot nåt annat
![]()
Säljes: Garagerensning
-Framväxlar 150:-/styck el bud; Shimano Deore XT FD-M770 SRAM 9.0 Shimano LX FD-M550 Shimano LX FD-M570 Shimanhappyride.se
Jag kan nog skala fram lite smått och gått i form av pedaler, reflexer, någon skärm, styrstam och möjligen någon sadel; lite sånt. Om det inte är alltför bråttom.Jag håller på att rusta upp diverse äldre (70-80 tal) gratiscyklar som antingen ska säljas till förmån för eller doneras till behövande, alternativt till fritidsbank.
Söker följande:
Däck, typ 37x622 eller liknande. (Gärna samma typ i par)
Tar gärna emot slang eller till och med Dunlop-ventiler.
Damsadlar, hela.
Sachs Pentasport växelreglage. (Det räcker med ett helt plasthölje, äldre modell med hål för växelindikator)
Alternativt nåt annat reglage med passande 28" bakhjul, typ Torpedo 3-växlad eller kanske single speed bakhjul.
Fram- och baklyktor av följande typ, för flaskdynamo:
Visa bilaga 785774
Monteringsbleck för följande typ av fäste:
Visa bilaga 785775
Alltså något liknande den här:
Visa bilaga 785776
Även övriga utrangerade delar, t.ex. pedaler, handtag och styrstammar tas tacksamt emot.
Tyvärr kan jag inte betala något mer än eventuellt billigast möjliga frakt. Kan hämta i Stockholm Norrort. Beroende på antal prylar så kan jag tänka mig att åka lite längre, typ Söderort, Uppsala eller Enköping.
Bra! Skickar bild straxI vilket skick är dojorna i annonsen?
Har två par däck, 38x622 respektive 40x622 med liv kvar.Jag håller på att rusta upp diverse äldre (70-80 tal) gratiscyklar som antingen ska säljas till förmån för eller doneras till behövande, alternativt till fritidsbank.
Söker följande:
Däck, typ 37x622 eller liknande. (Gärna samma typ i par)
Tar gärna emot slang eller till och med Dunlop-ventiler.
Damsadlar, hela.
Sachs Pentasport växelreglage. (Det räcker med ett helt plasthölje, äldre modell med hål för växelindikator)
Alternativt nåt annat reglage med passande 28" bakhjul, typ Torpedo 3-växlad eller kanske single speed bakhjul.
Fram- och baklyktor av följande typ, för flaskdynamo:
Visa bilaga 785774
Monteringsbleck för följande typ av fäste:
Visa bilaga 785775
Alltså något liknande den här:
Visa bilaga 785776
Även övriga utrangerade delar, t.ex. pedaler, handtag och styrstammar tas tacksamt emot.
Tyvärr kan jag inte betala något mer än eventuellt billigast möjliga frakt. Kan hämta i Stockholm Norrort. Beroende på antal prylar så kan jag tänka mig att åka lite längre, typ Söderort, Uppsala eller Enköping.
Jag har några enklare V-bromsar liggande, dock bara bromsarna, inga handtag... Kan ta en bild i eftermiddag om det är intressant!letar en uppsättning v-bromsar, någon som har något?
Tack, men det är löst <3Jag har några enklare V-bromsar liggande, dock bara bromsarna, inga handtag... Kan ta en bild i eftermiddag om det är intressant!
PmHej! Jag är på jakt efter ett BMX-styre och styrstam om det är nån som sitter på nått? Skulle va bra om dom inte vägde allt för mycket... Jag finns i Malmö så gärna i Skåne/Blekinge men är öppen för förslag.
Rätt säker på att jag har ett matchande par hemma i en låda - återkommer ikväll om det inte är ordnat innan dessÄr det nån som har ett 8-delat Alivio reglage med både broms och växel, svart, av äldre modell? Eller möjligen både höger och vänster matchande?
Farsans växelreglage kuggar över och det verkar vara svårt att hitta något nytt som passar utan att man behöver sätta dit separata bromsregalge?
Det är inget som lite WD-40/5-56 löser? (Bildligt och bokstavligt?)Är det nån som har ett 8-delat Alivio reglage med både broms och växel, svart, av äldre modell? Eller möjligen både höger och vänster matchande?
Farsans växelreglage kuggar över och det verkar vara svårt att hitta något nytt som passar utan att man behöver sätta dit separata bromsregalge?
Är det nån som har ett 8-delat Alivio reglage med både broms och växel, svart, av äldre modell? Eller möjligen både höger och vänster matchande?
Jag har en hel 7-delad drivlina i ok skick, och ett par M-510-reglage som behöver servas. Hojta till om något av det hjälper dig.Rätt säker på att jag har ett matchande par hemma i en låda - återkommer ikväll om det inte är ordnat innan dess![]()
Har detta och ett matchande broms/växelreglage om det är intressantÄr det nån som har ett 8-delat Alivio reglage med både broms och växel, svart, av äldre modell? Eller möjligen både höger och vänster matchande?
Har du bild på reglaget? Det kanske matchar befintliga.
För skivbroms?Nån som sitter på svarta 26 tumshjul?
För skivbroms?
Typiskt. Jag har för skivbroms.
Det där skulle nog kunna vara något. Intresserad av att byta mot ett par kombipedaler?Nån som vill ha ett stycke Syncros mininrise kapat till ca 730mm? Bytes mot nåt kul
Mer än nåt annat!Det där skulle nog kunna vara något. Intresserad av att byta mot ett par kombipedaler?
Tack för att du kikade!X9 framväxelreglage var tyvärr det enda som fanns i lådan. Och ett gäng framväxlar, Dura Ace landsvägsväxel och en SRAM-framväxel bland annat. Dom kommer nog aldrig få återuppleva att brukas..
jag kanske har ska försöka komma ihåg o leta imorrnHalloj. Söker ett Växelreglage till min lillebrors cykel. SRAM 9-delat. Sitter ett X7 på nu.
Någon har ett till övers?
Väl mött!