Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har två pendlare som skulle kunna må bra av de där.Finns det någon som har nytta av det på bilden så hör av er.
är det oranga detaljer på? skulle passa bra på min orangea Bob isåfall :) Kan hämta på onsdag, torsdag eller fredag i SthlmNågon som gillar Tacx flaskor? Fått dessa med orders från R2, svårt att klicka nej när det är gratis men kommer nog aldrig använda dem. Hämta i Järla Sjö, Nacka om du vill ha (eller kanske vid jobbet på Östermalm).
Fick borra ut låsskruven. Gick bra men saknar en ny om någon skulle ha liggande…Jag förstod det. Shimanolösningen.
Om de finns med 1,5 mm ø går det kanske. Men problemet är fortfarande att få bort låsskruven...
Sedan kan jag köpa ett originalset bromsklossar där skruv och låsclips ingår om det blir nödvändigt men 250-300 för en sån sats tar emot. Lösa klossar, utan skruv då, kostar 25/paret från Ali. Och de är minst lika bra. Jag har ett halvt dussin liggande då jag har lika uppsättning på flera cyklar.

Tack @Tob !!Visa bilaga 817300
Har dessa men de är bara 1,75 breda. Minns inte om de går vika för smidig frakt. Kan kolla det om de är intressanta. Finns att hämta i Jönköpingtrakten annars.
Jag kan tänka mig att betala frakt (och en slant till välgörenhet) om de passar till 28".En gång i tiden blev jag lurad att tro att man ska ha rostfria skärmar på snabba cyklar. Skänker därför ett par Honjo i rätt fint skick. Tar 30 mm utan problem.
Har satt gummiplugg i de staghål som inte används.
Fru i bakgrunden skänks ej.
Visa bilaga 819605
Visa bilaga 819606
Visst, såklart. Skicka pm.Jag kan tänka mig att betala frakt (och en slant till välgörenhet) om de passar till 28".
Edit: den ska inte på en snabb cykel.
Fan, hade passat bra på min Bob...Visst, såklart. Skicka pm.
Ser ut som gamla SRAM så ja det har jag alltid ett par extra hemma, men med PostNords portopriser kostar det ju lika mycket att skicka som att ta hem nya i titan från AliExpress…Fick borra ut låsskruven. Gick bra men saknar en ny om någon skulle ha liggande…
Finns dom ens där? Ska söka men är annars gärna avnämare!Ser ut som gamla SRAM så ja det har jag alltid ett par extra hemma, men med PostNords portopriser kostar det ju lika mycket att skicka som att ta hem nya i titan från AliExpress…
Jag prioriterar nog den som kan hämta, och @BFS befinner sig i övre Norrland så vitt jag vet.Fan, hade passat bra på min Bob...
Är du närmare till (för upphämtning) är det okej för mig. Mina plastskärmar håller nog nåt år till (de är inte så trasiga).Fan, hade passat bra på min Bob...
Nja, hittade efter en timmes scrollande äntligen på Ali. Nästan allt har låsclipset i fel ända. Uppenbart har Sram ändrat disajnen nångång.Ser ut som gamla SRAM så ja det har jag alltid ett par extra hemma, men med PostNords portopriser kostar det ju lika mycket att skicka som att ta hem nya i titan från AliExpress…

Ser ut som gamla SRAM så ja det har jag alltid ett par extra hemma, men med PostNords portopriser kostar det ju lika mycket att skicka som att ta hem nya i titan från AliExpress…
Fast Prime i sig kostar väl att ha. Och sen är det ju det där med BezosTjena!
Jag skickar inte brev längre, jag skickar saker. Ska bli kul att skicka inbjudan till en fest i sommar, jäklar vilka skumma prylar folk kommer få.
![]()
Skicka en pryl istället för ett vykort. Hitta prylar billigare än portot.
Sugen på att skicka ett grattiskort till någon? Det kostar 22 kronor med PostNord. Om du redan har vykortet. Vill du att PostNord även ska printa kortet kostar det 27 kronor. Det är orimligt tycker Alexander Klippel. Men han kom på att Amazon Prime ju har gratis frakt. Med Prime får man också...feber.se
Ska nog kunna hitta ett par skärmar också till dig, jag brukar springa på både det ena och det andra.Är du närmare till (för upphämtning) är det okej för mig. Mina plastskärmar håller nog nåt år till (de är inte så trasiga).
Intresserad för ett välgörenhetsbygge åt en ensamstående förälder.Jag har en ram som jag tänkte låta gå vidare. Det är en KHS Fiero från tidigt 80-tal, en tourer med riktigt fina Tange dubbelreducerade 900-rör. Storlek 56 och BSA-gängor i vevhuset. Vidgad till 130 mm i bakgaffeln för att ta moderna hjul.
KHS byggdes i Taiwan för amerikanska marknaden, den här togs med till Sverige från USA vid flytt.
Visa bilaga 819657
Visa bilaga 819658
Visa bilaga 819659
Visa bilaga 819660
Visa bilaga 819661
Den är din om den passar i storlek.Intresserad för ett välgörenhetsbygge åt en ensamstående förälder.
Tack käre vän. Inser om jag kopplar på hjärnan att den är stor. Ffa är den onödigt fin för ett pendlarbygge.Den är din om den passar i storlek.![]()
Det är lugnt. Har tänkt limma ihop värsta sprickan (som hållit nåt år). Ett sånt fulmek gör den (ännu) mindre stöldbegärlig. :)Ska nog kunna hitta ett par skärmar också till dig, jag brukar springa på både det ena och det andra.
50 tror jag snarare.Tack käre vän. Inser om jag kopplar på hjärnan att den är stor. Ffa är den onödigt fin för ett pendlarbygge.
Men om någon annan har en ram eller en hel cykel att bidra med så är jag game. Idag cyklar den stackaren på en 60-tals Intersport-cykel. Fin förvisso, men i tuffaste laget att pendla 2 mil på.
Hon är 163 cm lång, så vad kan man tro? 52-54 cm nånting om vi pratar lvg/hybrid, alt. ~18” om vi pratar ATB?
Undrar om jag inte har en äldre lvg-hoj som skulle kunna fungera storleksmässigt.Tack käre vän. Inser om jag kopplar på hjärnan att den är stor. Ffa är den onödigt fin för ett pendlarbygge.
Men om någon annan har en ram eller en hel cykel att bidra med så är jag game. Idag cyklar den stackaren på en 60-tals Intersport-cykel. Fin förvisso, men i tuffaste laget att pendla 2 mil på.
Hon är 163 cm lång, så vad kan man tro? 52-54 cm nånting om vi pratar lvg/hybrid, alt. ~18” om vi pratar ATB?
Jag vet int riktigt vad jag ska göra av Cannondalen som jag håller på att bygga ihop, inser jag när jag läser det här. Ramen är ju lite liten för mig...Tack käre vän. Inser om jag kopplar på hjärnan att den är stor. Ffa är den onödigt fin för ett pendlarbygge.
Finns fortfarande kvar.Jag har en ram som jag tänkte låta gå vidare. Det är en KHS Fiero från tidigt 80-tal, en tourer med riktigt fina Tange dubbelreducerade 900-rör. Storlek 56 och BSA-gängor i vevhuset. Vidgad till 130 mm i bakgaffeln för att ta moderna hjul.
KHS byggdes i Taiwan för amerikanska marknaden, den här togs med till Sverige från USA vid flytt.
Visa bilaga 819657
Visa bilaga 819658
Visa bilaga 819659
Visa bilaga 819660
Visa bilaga 819661
Är intresserad om LWB kommer på andra tankar.Finns fortfarande kvar.
Dessvärre borta nu, men mottagaren blev glad!Är intresserad om LWB kommer på andra tankar.
Kan ha. Ska kolla!Sökes: Fräscht 622 bakhjul med frikrans 5/6 växlar samt bromsvänlig fälg, ej för tubdäck.
Tar dom gärna!Är det någon som behöver pakethållare? Kastas annars
Finns i Skåne
LWB har tingat en, de andra är dina.Tar dom gärna!
Edit: den där "korgen" blir svinbra för ved transport!
...i Stockholm, Korpilombolo eller Ystad?Sökes. 622/28 tums bakhjul för 8-delad Shimano kassett, QR och fälgbroms. Fälgen måste vara i bra skick. Hjulet skall ersätta ett sönderbromsat hjul. Kan betala en rimlig summa.
Lunds kommun eller i rimlig närheten....i Stockholm, Korpilombolo eller Ystad?
Dåså, finns i en kommun som gränsar till din :)Lunds kommun eller i rimlig närheten.