BFS
Aktiv medlem
[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.
Vad saknar du?I need help!!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad saknar du?I need help!!
Eventuellt ska 3d printern vara där. Ungefär.Visa bilaga 820416
Ja, jag ser att det saknas en cykel här ju!
Jag ser inget problem med det där! Men om du behöver bli av med grejer så kan jag hjälpa till :)I need help!!
You remember lesson about balance, eh? Lesson not just karate only - lesson for whole life. Whole life have balance, everything be better.I need help!!
Tror Marr är för stor för de flesta balanscyklar. Kanske även för gammal?You remember lesson about balance, eh? Lesson not just karate only - lesson for whole life. Whole life have balance, everything be better.
Cyklar du inget alls längre eller vad vill du bli av med? Det är väl bara high end grejor så du får nog säga pris. Stannade du på 11s? Jag kan betala för xt & xtr 11s reservdelar om du behöver bli av med det. Rimligt mot vad tysken tar så klart.Kom o hämta bara... :p
vad har du? :)Kom o hämta bara... :p
Tror Marr är för stor för de flesta balanscyklar. Kanske även för gammal?
Jag kan hjälpa dig att bli av med Orangen. Vill du ha något i utbyte? Sliten kassett, eller nåt?I need help!!
Slängas?!?Visa bilaga 820732
Min gamla mtb från 90 talet
Tanken var att renovera och använda men pga flytt och platsbrist. Så kommer den slängas eller skänkas!
Välkommen att hämta i Tumba
nån som nappat på denna ännu?Visa bilaga 820732
Min gamla mtb från 90 talet
Tanken var att renovera och använda men pga flytt och platsbrist. Så kommer den slängas eller skänkas!
Välkommen att hämta i Tumba
Ja det hade hänt men nu har någon på happy tagit över ansvaretSlängas?!?![]()
Ja bortanån som nappat på denna ännu?
Amazon? Annars har jag en!Quill stem adapter 25,4 mm sökes. Pengar eller grejer finnes. Bör kunna skickas hyggligt raskt.
Har hjul och däck om det är icke-boost framKom över den här skönheten riktigt billigt.Studentbudgeten är ganska färsdigstretchad och för att få den brukbar är jag ute efter lite grejer. Hade tänkt lära mig att serva dämpare, men de är väldigt trötta just nu och kollar först om nån har nåt i gömmorna:
-Bakdämpare 190x50
-Framgaffel 27,5, 140+ slag och rakt rör
-Bromsar. Jag har SLX-handtag hemma, så passande 4-kolvsok hade varit grymt
- Framhjul och däck
-31.8styre med mycket rise
Läckert! Är QR nu, så måste vänta och se om jag får tag i en gaffel med thru eller qr innan jag köper hjul. Men när jag vet kollar jag med dr wunderbaumHar hjul och däck om det är icke-boost fram
Det var mest bara lite halvbråttom men jag lånar en från en annan hoj så slipper jag vänta.Amazon? Annars har jag en!
Pm!Bortbytes mot avhämtning samt om du vill en burk APA
Två gafflar Suntour XCR 32. 27.5" 120 mm, 29" 100 mm.
Boost och tapered styrrör på båda.
Däck
20", 24" Kenda
28" SportContact, samt ett Schwalbe dubbdäck
Komponenter
Tektro mekaniska skivbromsar inkl. bromshandtag
Hydrauliska SRAM (utan klämmor till handtagen)
Annat smått och gott
Slangar
Alla möjliga storlekar och ventiler
Allt eller inget, hämtas utanför Kävlinge!
(Jag kan leverera i Malmö/Lund när jag har tid mot ett bidrag till Ukraina)
Visa bilaga 820893
Någon som vill ha resten om @lflx tar bromsarna?Bortbytes mot avhämtning samt om du vill en burk APA
Två gafflar Suntour XCR 32. 27.5" 120 mm, 29" 100 mm.
Boost och tapered styrrör på båda.
Däck
20", 24" Kenda
28" SportContact, samt ett Schwalbe dubbdäck
Komponenter
Tektro mekaniska skivbromsar inkl. bromshandtag
Hydrauliska SRAM (utan klämmor till handtagen)
Annat smått och gott
Slangar
Alla möjliga storlekar och ventiler
Allt eller inget, hämtas utanför Kävlinge!
(Jag kan leverera i Malmö/Lund när jag har tid mot ett bidrag till Ukraina)
Visa bilaga 820893
Finns det kvar?Det här styret skänks, fås mot portoavgift.
"blb fubar"
Visa bilaga 821147Visa bilaga 821148Visa bilaga 821149
För en halv mansålder sedan monterade jag ett liknande lås på min Zündapp genom att slangklämma fast ett 2 dm rör i lämplig dimension, som sedan låset "träddes" in i.
Skulle sitta som smäcken på min Crossway, alltså världens tråkigaste cykel.Bytes mot nåt kul eller bortskänkes. Ska fungera fint
Skaplig kombo!Skulle sitta som smäcken på min Crossway, alltså världens tråkigaste cykel.
jeppFinns det kvar?
Finns var?Fula, bekväma sadlar, stammar, mekaniska ok, blandade raka styren och stolpar. Nån som vill ha? Annars åker det till återbruket.
Scott-combon är i nån skitsnygg blå/grå färg och i fint skick!
Kolfiberstolpe och styre med matchande stam vill jag gärna ha en slant/pryl för.
Ta allt!! Jag har en låda som passar kanon!
Borås. Kan skicka detFinns var?
Grymt! Vi tar det via PMjepp
frakt kostar 84 enligt postmord