[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.
LWB står när de andra faller! Javisst! Vart håller du hus?LWB säger aldrig nej när det vankas lut! Finns den kvar?
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
LWB står när de andra faller! Javisst! Vart håller du hus?LWB säger aldrig nej när det vankas lut! Finns den kvar?
LWB står när de andra faller! Javisst! Vart håller du hus?
LWB står när de andra faller! Javisst! Vart håller du hus?
Kan det på fotot funka?Mellandrevet på min 90-tals GT börjar bli trött. Någon som sitter på ett 32t, 94 BCD, 5-armsdrev för mittenposition?
Skulle även kunna tänka mig en singelklinga med bash/kedjeskydd utanför och skippa framväxeln.
Har lite av varje i lådorna för byte.
Visa bilaga 822165
Mellandrevet på min 90-tals GT börjar bli trött. Någon som sitter på ett 32t, 94 BCD, 5-armsdrev för mittenposition?
Skulle även kunna tänka mig en singelklinga med bash/kedjeskydd utanför och skippa framväxeln.
Visa bilaga 822165
Annars kan jag rota i lådorna och se om jag hittar något. Hojta till i så fall.Kan det på fotot funka?
Edit - kanske är 34t förresten? Räknar när jag kommer hem
Jag kör Stockholm - Göteborg - Stockholm fredag/måndag med en cykel på dragkroken och det går nog på en till, kan det vara något?Har vi förresten någon som ska ner till Elmia från Stockholm på lördag och kan ta med en cykel upp?
skriver igen - söker bultar till octalink vevlager. En räcker, men har du ett matchande par så är det ju bäst...
Visa bilaga 821782
Nej, ska vara M15...
Om du passerar Jönköping på lördag...?Jag kör Stockholm - Göteborg - Stockholm fredag/måndag med en cykel på dragkroken och det går nog på en till, kan det vara något?
Jag skall försöka komma ihåg att kika imorgon.Nej, ska vara M15...
Inte omöjligt dô. Ska rota lite.Mellandrevet på min 90-tals GT börjar bli trött. Någon som sitter på ett 32t, 94 BCD, 5-armsdrev för mittenposition?
Visa bilaga 822165
Så tur hade vi inte tyvärr.Om du passerar Jönköping på lördag...?
Hur länge kan du tänka dig vänta på upphämtning? Resa norrut ligger i korten, men inte närmare fastställd i tid.En massa däck bortskänkes. Tufodäcket är lagat med salami (stort hål) men håller tätt, går nog inte att köra med slang. Resten hela vad jag minns och halvslitna.
Hjul med 37 mm dubbdäck. 9 mm axel, 29’.
Allt eller inget. Endast upphämtning i Åkersberga. Slängs framöver om ingen hämtar relativt snart.
Vet inte, nu la jag ut dem under tak på ett tillfälligt ställe. Men hör av dig via PM om några veckor så ser vi om de är kvar. Om nån kan komma och plocka på plats före dess så går det före.Hur länge kan du tänka dig vänta på upphämtning? Resa norrut ligger i korten, men inte närmare fastställd i tid.
Om jag betalar frakten och bjuder på 10 backar bärs?Har 2 st Conti TerraSpeed ( typ 40 x 622 ) som jag aldrig skulle kunna leva med mig själv om jag sålde. ( otroligt skeva )
Kollar exakt om nån är villig att betala frakt.
Shimano M7100/M8100 Oval (28T, Black)
Compatible with all 9,10,11-speed chains, 12-speed SRAM MTB (Eagle&T-Type), KMC, Shimano HG+ chains
Chainring shape: Oval
Offset, mm: 3.3 (28T-38T)
Made from: 7075-T651 Aluminum Alloy
Surface coating: Anodizing
Made with: CNC milling
Ovality: 12%
Timing: 108° after TDC (top dead center)
Compatible cranksets: Shimano M7100/7120/8100/8120 1X/2X
Weight, grams: 54 (28T), 59 (30T), 65 (32T), 67 (34T), 75 (36T), 78 (38T)
Chain compatibility: Compatible with all 9,10,11-speed chains, 12speed SRAM Eagle and T-Type, KMC, Shimano HG+ chains.
Det borde jag ha ett gäng av! Återkommer efter lunchHalloj!
Håller på o bygger en ball 20" mtb till grabben men har bara ett bojsänke till sadelstolpe, är det någon som har en trevlig lätt o fin sadelstolpe att bidra med mot frakt-kostnad? storlek 27,2 ! färg o skick mindre viktigt bara den är funktionell
Räknat klart?Kan det på fotot funka?
Edit - kanske är 34t förresten? Räknar när jag kommer hem
Hojt, hojt!Annars kan jag rota i lådorna och se om jag hittar något. Hojta till i så fall.
36t enligt min medhjälpare där hemmaRäknat klart?
Hojt, hojt!
Tack, det kanske blir lite stort hopp från 32t till 36t för att växla bra.36t enligt min medhjälpare där hemma
Har du fått napp? Annars kanske vi kan mötas halvvägs; du skickar dock och har suckar en slant till: https://hjalplinjen.se/Om jag betalar frakten och bjuder på 10 backar bärs?
Det här är vad jag hittar idag:Nej, ska vara M15...
Jag skall försöka slänga ett öga under dagen.Räknat klart?
Hojt, hojt!
Nja, skicka kan jag göra men på någon annans bekostnad.Har du fått napp? Annars kanske vi kan mötas halvvägs; du skickar dock och har suckar en slant till: https://hjalplinjen.se/
Tack, men det är inte vad jag söker. :)Det här är vad jag hittar idag:
PmHalloj!
Håller på o bygger en ball 20" mtb till grabben men har bara ett bojsänke till sadelstolpe, är det någon som har en trevlig lätt o fin sadelstolpe att bidra med mot frakt-kostnad? storlek 27,2 ! färg o skick mindre viktigt bara den är funktionell
Letade efter ett stöd men hittade dom här, dom kommer nog från ett octalink-lager om jag minns rätt. Inte så fräscha men dom kanske funkar?Tack, men det är inte vad jag söker. :)
Ingen lycka för mig heller, dessvärre.Mellandrevet på min 90-tals GT börjar bli trött. Någon som sitter på ett 32t, 94 BCD, 5-armsdrev för mittenposition?
Visa bilaga 822165
De DÄR ser helt rätt ut!!!Letade efter ett stöd men hittade dom här, dom kommer nog från ett octalink-lager om jag minns rätt. Inte så fräscha men dom kanske funkar?
Visa bilaga 822454
Finns på Ali för nån hundring - och i flera storlekar - om du orkar vänta.Mellandrevet på min 90-tals GT börjar bli trött. Någon som sitter på ett 32t, 94 BCD, 5-armsdrev för mittenposition?
Visa bilaga 822165
Tack gärnaSvarta paren matchar. Resterande är lite omaka. Inte vidare skick, belägg slut, ska funka och är gratis!Visa bilaga 822530
Jag kanske har, kollar imorgon.Mellandrevet på min 90-tals GT börjar bli trött. Någon som sitter på ett 32t, 94 BCD, 5-armsdrev för mittenposition?
Visa bilaga 822165