plastbytta
Aktiv medlem
[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.
Åh vore fantastiskt till grabbens nya bygge. är det redan tingat? annars tar jag det för en slantHope kolfiber styre med hope styrstam.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Åh vore fantastiskt till grabbens nya bygge. är det redan tingat? annars tar jag det för en slantHope kolfiber styre med hope styrstam.
tingat.Åh vore fantastiskt till grabbens nya bygge. är det redan tingat? annars tar jag det för en slant
Tåg och färjor kan ställas in men inte ramhämtningar.Sådant här gör mig glad.
Men hämta inte i dag - stormvarning!![]()
I Stockholm?Tjena! Jag letar efter shimano växel,
7-växlad med växelreglare. Grabbens har gett upp.![]()
I GöteborgI Stockholm?
Hade gärna plockat upp de däringa!Eftersom det inte finns några 10-växlade cyklar i hushållet längre: Bortskänkes. Finns i Göteborg.
Visa bilaga 823555
De är dina.Hade gärna plockat upp de däringa!
Jag anmäler mig, med en balja lut i högsta hugg. Var finns den?Hej ! Har en specialized stuntjumper ram med skador och sadelstolpsrester. Styrstam sitter fast i styrlager men funkar bra, kanske går få loss ej gjort så många försök. Bortskänkes om nån tror det finns värde, tyvärr skada på ramen där sadelstolpe fäster, se bild.
Ville du slippa åka till återvinningscentralen?Hjul 26 tum med bult samt 6 delad kasett skänks, provar här innan tippen.
Haha nej , men vill helst inte slänga i onödan. Hade gärna byggt ihop ngt med dom men för lite tidVille du slippa åka till återvinningscentralen?![]()
Jag vill ha!!Trasig (fästet) Shimano-broms skänkes mot fraktkostnad.
Eller det kanske jag inte vill. Går den delen att byta?Trasig (fästet) Shimano-broms skänkes mot fraktkostnad.
Har ett som strular fast där klämman är hel. Är inte hemma och kan kolla nu, men tänkte mest på om den delen ens var utbytbarGissar att det inte är mycket att krångla med om man inte har ett annat trasigt
Gissar att det inte är mycket att krångla med om man inte har ett annat trasigt
Jag vet inte riktigt. Jag förutsätter dock att det går att byta till en hel klämma. Det är ditt, @lflx , om du vill ha det.Har ett som strular fast där klämman är hel. Är inte hemma och kan kolla nu, men tänkte mest på om den delen ens var utbytbar
Har en Shimano essa som klarar 7- och 8-delat. Köpte till dotterns 20 tum Scott scale, men passar inte så små hjul, funkar från 24 och uppåt. Kan det vara något?Tjena! Jag letar efter shimano växel,
7-växlad med växelreglare. Grabbens har gett upp.![]()
Definiera gärna "närtid".Är det någon som har vägen Sthlm - Kalmar/Öland i närtid och har plats för en ram?
Tips är DHL. Brukar inte kosta mer än typ en hundringÄr det någon som har vägen Sthlm - Kalmar/Öland i närtid och har plats för en ram?
Om du orkar ta dig till lund så har jag ett par hojar stående jag inte behöver eller orka fixa till. Om du pallar fixa själv så är det bara att hämta. Släng iväg ett pm så kan vi se om det finns nåt som kan vara intressant för dig.Känns dumt att fråga men är i behov för pendling mellan jobb i malmö.. någon som har någon skot cykel de inte behöver?
Snel kille det där!Om du orkar ta dig till lund så har jag ett par hojar stående jag inte behöver eller orka fixa till. Om du pallar fixa själv så är det bara att hämta. Släng iväg ett pm så kan vi se om det finns nåt som kan vara intressant för dig.
Jag har en uppsättning sånna, men jag plockade av dom för att dom fungerade ganska dåligt. Vad menar du när du säger att bakväxeln är paj?Är det någon som sitter på ett deore Lx 7 speed växelreglage som sitter direktmonterat i bromshandtaget ? Eller som sitter på kunskap om vad jag söker. Reglaget till bakväxeln är trasig
Skickat pmDefiniera gärna "närtid".
Uppföljning efter hämtningen;Vad fint! Här har du mått, så får du avgöra vad som är medium och inteVisa bilaga 823195
Snyggt!Uppföljning efter hämtningen;
ADD - Fastrostad sadelstolpe 1 - 0 i tredje ronden. Olja, tid, värme, våld mm.
Vägde in den hos närmaste Postnord ombud. 2489 gram exklusive sadelstolpe. Så tom ram ca 2,2kg, rätt hyfsat för gammalt stål.
Nu finns det inga fysiska hinder för en Gordon Gekko tribute stål edition vintage MTB.
Passande kompl stel gaffel sökes ev.
Visa bilaga 823894
Finns den kvar och i så fall var?Hej ! Har en specialized stuntjumper ram med skador och sadelstolpsrester. Styrstam sitter fast i styrlager men funkar bra, kanske går få loss ej gjort så många försök. Bortskänkes om nån tror det finns värde, tyvärr skada på ramen där sadelstolpe fäster, se bild.