IM
Aktiv medlem
[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tror jag har ett. Nytt isf. Kan kolla imorgon.Nån som har ett gxp bsa vevlager liggandes i någorlunda bra skick i Malmö/Lund området de inte behöver?
Cash, byte av prylar och god karma finnes...
Snyggt!Tror jag har ett. Nytt isf. Kan kolla imorgon.
Ledsen, det är ett DUB som ligger på hyllan.Snyggt!
Sorg! Tack för att du kollade...Ledsen, det är ett DUB som ligger på hyllan.
Har ett för 100 kr på k & sSökes: billigt 26” bakhjul med skiva
Har Magic Mary och Big Betty DH däck. Helt nya, fortfarande i kartong. Har legat i källaren torrt och svalt i några år.Nån med ett par bikeparkiga däck i 27,5" till lvers?
Kom över en enduro till väldigt bra pris och målet är att få tjejen att börja hoja igen. Tänkte se hur det går innan jag lägger alltför mycket pengar på den
PmHar Magic Mary och Big Betty DH däck. Helt nya, fortfarande i kartong. Har legat i källaren torrt och svalt i några år.
Vad för body?Söker bakhjul 29 tum till mtb med skivbromsfäste till sonen skolcykel.
Gärna i närheten av Norrköping, behöver asap då lagret skurit och jag aldrig bytt så det kommer nog ta tid att ekra om.
GP 5000 (32), bortaBytes mot canti, V bromsar, skärmar till 26" eller skänkes.
Lidl mekställ
Hjälm ny
GP 5000 (32), bra skicka förutom en liten grej. Se bild.
Två Continental 24 & 22
Finns på Hisingen, skickar helst inte.
Visa bilaga 826221
Visa bilaga 826222
Visa bilaga 826223
Visa bilaga 826224
Visa bilaga 826225
Visa bilaga 826226
Nybörjare på växeldelar så inte säker. Men det är en Shimano kasett 8 eller 9 vxl som sitter på. HG kanske?Vad för body?
Det låter inte otroligt. Men då är det tyvärr inget jag kan hjälpa till med.Nybörjare på växeldelar så inte säker. Men det är en Shimano kasett 8 eller 9 vxl som sitter på. HG kanske?
Det är Hyperglide då.Det låter inte otroligt. Men då är det tycker livet jag kan hjälpa till med.
Finns vart?Gott o blandat, SPD-klossar, Verktyg (förvaras i styret), Kedjehållare, Framaxel (15 mm, M12x1,5) bortskänkesVisa bilaga 828514
Alingsås, men kan lägga på låddan me.Finns vart?
Är helt klart intressant om det går att lägga på lådan.Alingsås, men kan lägga på låddan me.![]()
Deore FH-M525A har samma mått.Ingen som råkar ha ett baknav av modell Shimano XT FH-M756A ?
Ska bygga hjul till min Surly Pugsley och har redan 3 hjul som har det navet, men det verkar vara utbytt mot något nytt hos Shimano.
Det är 135 mm QR, HG-body. Liknande nav kan vara intressant med förstås...
Toppen, ska kolla! Tack!Deore FH-M525A har samma mått.
Ganska säker på att jag har ett gäng fådda silverfärgade liggande.Rätt udde grej... men är det någon som har 1" styrdistanser till salu eller skänkes? Hojta gärna till isf
Jag brukar skriva ut i önskad längd annars. Kan vara värt fråga i 3d-skrivar tråden vart det är närmst att hämtaRätt udde grej... men är det någon som har 1" styrdistanser till salu eller skänkes? Hojta gärna till isf
Javisst, jag har ett schysst och rakt hjul. Behöver det skickas eller? Jag bor på Västkusten.Har någon ett framhjul med quickrelease som passar till en racercykel över? Jag skulle vilja byta framhjul på min pendlingscykel, en Motobecane. Har muttrar fram och snabbkoppling bak, vore skönt ha snabbkoppling fram också. Mina lådor är tyvärr bara fulla med skräp så har bara pengar att byta med.
Det där blir jag väldigt sugen på.Visa bilaga 829230
Har en del prylar som jag plockat av från en gammal cykel. Lite Coda prylar, en XT bakväxel för 9-del och en dämparkrage/skydd till en Cannondale Headshok samt lite annat plock. Kan skänkas eller bytas mot nåt roligt!
Hade nog inget speciellt i åtanke men om du har nån kul cykelpryl är det ju alltid roligt! Annars är ju en god IPA också najs...Det där blir jag väldigt sugen på.
Vad vill du byta med?