[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.
PM <3
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
PM <3
Pm :)okejKan absolut sälja, har redan ett par.. vad skulle du vilka ge för dem?
Mvh,
Sebastian
Långskott men är det någon som har ett sådant här stöd att sälja från typ 40-50 tal passande 28"??
Visa bilaga 830647
Finns den kvar? Skulle kunna komma förbi å byta den mot en flaska av valfri färg vin eller något imorgon? /FredrikVisa bilaga 830531
Kona Jake från typ 2008. Har tyvärr slitit sönder växelörat på den och orkar inte leta upp nytt. Kolfibergaffel och kassa lager i. Har funkat för mig på strax över 185 cm.
Bytes mot någon rolig liten del eller skänkes. Går till tippen om ingen vill ha den.
Finns i östa Göteborg, orkar inte skicka.
Men jag behöver ju också ett sådant!Tjena!
Har också ett liggandes, mer patinerat än ADDs om du är sugen på det. Finns tre mil från Kalmar.
@mr_katt vad lägger du oddset på nu?![]()
Men jag behöver ju också ett sådant!![]()
Det där är ju, om inte annat, en fantastisk start på en byggtråd.Tjena!
Gick och letade i garaget, det jag har är rejält grovt, skulle gissa att det suttit på någon lastcykel eller moped typ.
Visste bara att det fanns ett, hade inget minne av att det var så rejält.
Men vill du ha det så löser vi det.
Visa bilaga 830905
Vilket underbart stöd! Däremot tror jag inte att det kommer att funka på min hustrus cykel. FÖR stort.Tjena!
Gick och letade i garaget, det jag har är rejält grovt, skulle gissa att det suttit på någon lastcykel eller moped typ.
Visste bara att det fanns ett, hade inget minne av att det var så rejält.
Men vill du ha det så löser vi det.
Visa bilaga 830905
De fanns i olika storlekar.Vilket underbart stöd! Däremot tror jag inte att det kommer att funka på min hustrus cykel. FÖR stort.
Uppenbarligen.De fanns i olika storlekar.
Jag med!