[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.

Visa bilaga 830531

Kona Jake från typ 2008. Har tyvärr slitit sönder växelörat på den och orkar inte leta upp nytt. Kolfibergaffel och kassa lager i. Har funkat för mig på strax över 185 cm.

Bytes mot någon rolig liten del eller skänkes. Går till tippen om ingen vill ha den.
Finns i östa Göteborg, orkar inte skicka.
Finns den kvar? Skulle kunna komma förbi å byta den mot en flaska av valfri färg vin eller något imorgon? /Fredrik

Någon som har en WOLF TOOTH SHIFTMOUNT ISEV-MM ISHIMANO I-SPEC EV SHIFTER > SRAM MATCHMAKER Liggandes i lådan?

Men jag behöver ju också ett sådant! 🥰

Tjena!

Gick och letade i garaget, det jag har är rejält grovt, skulle gissa att det suttit på någon lastcykel eller moped typ.
Visste bara att det fanns ett, hade inget minne av att det var så rejält.
Men vill du ha det så löser vi det.

20260517_124133.webp

Tjena!

Gick och letade i garaget, det jag har är rejält grovt, skulle gissa att det suttit på någon lastcykel eller moped typ.

Visa bilaga 830905
Det där är ju, om inte annat, en fantastisk start på en byggtråd. 👌

Tjena!

Visa bilaga 830905
Vilket underbart stöd! Däremot tror jag inte att det kommer att funka på min hustrus cykel. FÖR stort.

Söker med ljus och lykta efter ett SRAM vevparti till en Tempohoj som har den äldre GXP-axeln och inte DUB, men med kravet max 172,5 vevar, helst mindre. Klingor behövs ej men kan köpas om så krävs.

Tillbaka
Topp