Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fungerar överallt för min del.Hmm. Sidan funkar från en dator, inte mobil/pad...
Ja, servern verkar inte svara. Nu är det INTE ok att träna.Jaha, så var det dags att lägga sig på sofflocket.
Ingen strava, ingen träning.
Tur man legat där ett bra tagJaha, så var det dags att lägga sig på sofflocket.
Ingen strava, ingen träning.
Med lite rymligt samvete kan man kanske kalla det motion eller friskvård. Då borde det väl vara ok?Ja, servern verkar inte svara. Nu är det INTE ok att träna.
Med lite rymligt samvete kan man kanske kalla det motion eller friskvård. Då borde det väl vara ok?
Händer inte.Fan va jobbigt, då måste man cykla bara för skoj skull.
Finns dom jag följer/följer mig som till och med loggar sina ölrundor på stan så dom har nog fullständig panik nuHänder inte.
Det som inte kan mätas har inte hänt.
En lugn och skön fredag?Appen verkar inte heller få serverkontakt.
Hur ska detta sluta ?![]()
Det är för sent. Tänk om jag tränat i onödan nu, en spökträning? Hemska tanke.En lugn och skön fredag?
Hoppa över duschen och kör på en påse chips. Kan återställa träningsnivån.Det är för sent. Tänk om jag tränat i onödan nu, en spökträning? Hemska tanke.
Tyvärr verkar det funka nu.
Helt i onödan.Äre krångel från Garmin nu? Var är min promenad, ogjord? Hemska tanke![]()
Inte för mig tidigare i em/kväll åtminstoneÄre krångel från Garmin nu?
Det var min första tanke.Skönt, slipper träna idag också.