stulen Cannondale

adde666

Ny medlem
stulen Cannondale
Hej

jag har blivit bestulen av min hoj.
har ni sett den eller har nån information så skulle ja vara väldigt tacksam.. hjälper nån mig å hitta den skulle jag kompensera för hjälpen.

Jag skulle göra samma sak för dig.

CYKELN:
ram: Cannondale Gemini 05 Team Replica
gaffel: Marzocchi 66sl 06
bakdämpare: Fox vanilla R
framhjul: Mavic 729disc, dmr revolver nav.
bakhjul: Mavic 729disc, ringlé lawhill nav
sadel: WTB
broms fram/bak: Hayes nine
styrkombo: Truvativ
däck: Tioga blue dragon

ramen har som ni ser en massa klistermärken men som e säkert boerta nu och sadeln är wtb som är på.

Bilagor

• gemini.JPG
    gemini.JPG
    103.1 KB · Besök: 53
stulen Cannondale
här i stockholm hände det.. det är för jävligt.. man har sparat pengar, man har väntat för delarna... å de värsta av allt är att man fortfarande betalar av skulden...

vi cyklister borde organisera oss för å hjälpa varandra.. de skulle vara mycke svårare för "dom" å sälja stulna hoj/delar..

stulen Cannondale
adde666 skrev:
-------------------------------------------------------
> här i stockholm hände det.. det är för
> jävligt.. man har sparat pengar, man har väntat
> för delarna... å de värsta av allt är att man
> fortfarande betalar av skulden...
>
> vi cyklister borde organisera oss för å hjälpa
> varandra.. de skulle vara mycke svårare för
> "dom" å sälja stulna hoj/delar..

Kan inte Happy göra en till flik med "stulna cyklar" så att när man ska köpa ny cykel begagnad så vet man om någon rapporterat in en likadan? :-)

stulen Cannondale
Tycker det är en väldigt bra ide' faktiskt med flik "Stulna cyklar".

Hoppas att du får tillbaka din hojj!

Senast redigerad av en moderator:
stulen Cannondale
shiit, lider med dej... Hur mycket är den värd?
Om man skulle få tag på dom där... ojojoj...

stulen Cannondale
> Kan inte Happy göra en till flik med "stulna
> cyklar" så att när man ska köpa ny cykel
> begagnad så vet man om någon rapporterat in en
> likadan? :-)

Skitbra idé, skicka PM till jomper om det!

För övrigt hoppas jag det löser sig. Blev själv bestulen på custombyggd dirthoj i somras som jag fortfarande inte sett röken av eller fått några pengar för. Svårt som fan att fixa en värdering på prylar man köpt begagnat och blandat själv. :(

stulen Cannondale
Iden har kommit upp många gånger. Men hur många skulle gå dit och kolla varje dag, ärligt talat, så som ni gör i forumet? Det skulle kännas bra att lägga upp hojen där men jag tror det skulle göra mindre nytta än om det läggs upp trådar här. Det har ju kommit tillbaka ett gäng hojar som efterlysts på forumet.

Men jag är inte oövertalbar :)

stulen Cannondale
jomper skrev:
-------------------------------------------------------
> Iden har kommit upp många gånger. Men hur många
> skulle gå dit och kolla varje dag, ärligt talat,
> så som ni gör i forumet? Det skulle kännas bra
> att lägga upp hojen där men jag tror det skulle
> göra mindre nytta än om det läggs upp trådar
> här. Det har ju kommit tillbaka ett gäng hojar
> som efterlysts på forumet.
>
> Men jag är inte oövertalbar :)

Jag skulle kolla varje dag. Perfekt ju för att veta vad som kan dyka upp på blocket till vrakpris inom en snar framtid. Ungefär som K & S fast mer åt Stjäl och Sälj hållet :)

stulen Cannondale
Lägg in ditt Telenummer så ringer jag om ja ser den :) Bättre de än att cykla efter personen 5 mil och sen slå ner stackarn som visar sej bara ha en Liknande hojj;D

stulen Cannondale
GOOOOOD NEWS!!

COPSEN HAR HITTAT MIN HOJ!

GE INTE UPP HOPPET NI ANDRA SOM DRABBATS! TYDLIGEN SÅ ÄR DOM FLESTA SOM SNOR HOJAR IDIOTER SOM INTE FATTAR VA DE HAR SNOTT!! (i den här fallet nåra knarkare från vällingby som hade den i källaren med en massa andra stuff!) (skitstövlar!! ja hoppas dom får ÖGONCANCER!!!)

min cykel hade inte ens några extra repor! man hade trott de värsta såklart..

men men! den e beslagtagen nu å släpps nästa vecka!! wooohoo!!'

hälsningar "a reborn biker"!!

( ja! ja e glad!!) hehehe

stulen Cannondale
jo e jävligt sugen på att göra de men orkar inte me all tjafs.. allt tar så jäääävla lång tid å de kostar.. '

ja fick veta att dom hittat hojen för 4 månader sen..!?!? å tack vare att ja ringde å tjata nästan varje dag så får ja den nästa vecka.. men annars så hade det tagit säkert ett år till...!

stulen Cannondale
Härligt att du får tillbaka cykeln! Vi har haft två inbrottsförsök i förråden den senaste veckan i fastigheten. Så lãnge de håller sig där lär de inte hitta mer än gamla färgburkar och skolböcker. Riktiga cyklar bor med husse eller matte inne i värmen.

stulen Cannondale
Härligt att höra =D Jag skulle kanske sett den förr eller senare (bor i Vällingby). Har haft ett inbrott hemma sommaren 2006. Hela huset nedrivet och min dator puttsväck.. Cyklarna fick vara kvar =)
Nu kommer väll alla tro att Vällingby är värsta slumm som ingen vill bo i.. Jag har trivts de 18 åren jag bott där i alla fall =)

stulen Cannondale
tack för alla svar! de känns skönt nu att kunna börja cykla ordentligt..jag har haft en cykel som ja satt ihop me delar som man hade liggandes.. men de e inte samma sak!

GUMAE: jag har flyttat till blackerberg nu å jag har flera polare som bor i vällingby å de är grymt bra ställe för å bo i tycker ja.. men de finns alltid alkisar, knarkare å tjuvar på alla ställen. jag har bott lite överallt dom senaste åren å de e samma sak vart än jag är tycker jag..

nu ere dags för mig å återfå kondisen.. så ere nån i området som vill ut å hojja å visa mig några bra trails så ere bara att höra av sig!! ;p

Bilagor

• bb.JPG
    bb.JPG
    85.1 KB · Besök: 53
stulen Cannondale
GRATTIS
Fan vad gött, jag känner med dig "Adde", men nu är det dags att börja andvända en "brukis" och inte fincykeln som community som du kan ställa ifrån dig lite varstanns.

Tillbaka
Topp