Stulen Canyon Neuron

• Trådstartare Trådstartare Roq
  • Start datum Start datum

Roq

Aktiv medlem
Stulen Canyon Neuron
Stulen under natten till igår i Västerås. Neuron CF 9.0 Om nån ser nån som försöker sälja…

44D6480F-2B27-4BF2-BA05-685B7AE7973A.jpeg

Stulen Canyon Neuron
Nejdå. Lät det så? (Det där frågetecknet efter ”hemmet” har kommit med utan att jag ville det om det var nåt som förvillade)

Stulen Canyon Neuron
Har du kvar kvitto och ev annan information vid order så borde du hitta ramnummer där. Alternativt kontakta supporten
Jepp, canyon skriver mer ramnumret i "montage zertifikat" man får med. (Iaf då jag köpte). Men vad gör man med ramnumret? Skulle vara bra om all beg handling med cyklar skedde med ramnummer som checkades mot nån databas. Typ bilköp.

Stulen Canyon Neuron
Jepp, canyon skriver mer ramnumret i "montage zertifikat" man får med. (Iaf då jag köpte). Men vad gör man med ramnumret? Skulle vara bra om all beg handling med cyklar skedde med ramnummer som checkades mot nån databas. Typ bilköp.
Som du säger är ju problemet att det inte verkar finnas något register vad jag vet, inte tillgängligt för oss dödliga iaf. Men det blir ju lättare att identifiera om den skulle återfinnas / dyka upp.

Idealt borde sånt ligga på typ larmtjänst som med bilar/mc osv. Men det är väl försäkringsbolagen som rapporterar dit.

Tillbaka
Topp