Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Snodd utanför hemmet?Hur gick det till?
Det är väl inte en så konstig fråga att ställa hur stölden gick till, det är intressant att veta tjuvens tillvägagångssätt, vad du hade för lås osv.Snodd utanför hemmet?
Trist! Ramnummer?
Japp, det var inte med flit… den brukar vara inlåstintresseväckande att en sådan cykel befinner sig 'utanför' hemmet nattetid?
Jepp, canyon skriver mer ramnumret i "montage zertifikat" man får med. (Iaf då jag köpte). Men vad gör man med ramnumret? Skulle vara bra om all beg handling med cyklar skedde med ramnummer som checkades mot nån databas. Typ bilköp.Har du kvar kvitto och ev annan information vid order så borde du hitta ramnummer där. Alternativt kontakta supporten
Som du säger är ju problemet att det inte verkar finnas något register vad jag vet, inte tillgängligt för oss dödliga iaf. Men det blir ju lättare att identifiera om den skulle återfinnas / dyka upp.Jepp, canyon skriver mer ramnumret i "montage zertifikat" man får med. (Iaf då jag köpte). Men vad gör man med ramnumret? Skulle vara bra om all beg handling med cyklar skedde med ramnummer som checkades mot nån databas. Typ bilköp.