Stulen Trek Top Fuel 9.9 på KTH

Robisak

Ny medlem
Blev av med min kära Trek Top Fuel 9.9 på KTH:s parkering natten till den 23:e maj. Sönderslagen bil och avklippt lås fastsatt i bilens lastsäkringsöglor var en tråkig syn. Finns inga hojar av denna modell till salu vad jag hittat men mottar tacksamt tips om någon skulle se min eventuella hoj på någon site.

/Robin
072-3017820

Aj som fan, tråkigt att höra! Pluggar själv på KTH men lämnar aldrig cykeln över natten där. Är så pass lugnt där på nätterna så jag antar att dom har tid att arbeta...
Har du en bild på den? Några speciella kännetecken?

Ska hålla ögonen öppna!

Fast nu stod ju inte cykeln parkerad i ett cykelställ utan förvarades i bagaget på en bil. Än dock fastlåst i bilens lastsäkringsöglor... Oflyt helt enkelt! Lägg ut en bild ifall någon ser den i Hellas...

Senast ändrad:
Lite trådkapning men..

Idag så fångades min uppmärksamhet av att en Hornstulls alkisar cyklade heldämpad svart Canyon MTB, inte riktigt den typiska cykeln för det gänget (när de ens fixar att cykla). Kanske är jag bara fördomsfull men saknar du din kanske du ska spana lite runt Hornsbruksgatan.

TrekTopFuel.jpg

Är inte från huvudstan så jag har svårt att spana själv, bilen stod på vägen som går genom campus..hette nått med Drottning...vägen. På parkeringen vid nr 30.

Robisak skrev:
-------------------------------------------------------
> >
> Är inte från huvudstan så jag har svårt att
> spana själv, bilen stod på vägen som går genom
> campus..hette nått med Drottning...vägen. På
> parkeringen vid nr 30.

Som sagt var, Drottning Kristinas väg... En hel del studenlägenheter längre ned på den gatan, kanske någon på fyllan som inte orkade gå hem.

Barends på ett riserstyre.... Tjyv som inte läst happy i alla fall ;-) Allvarligt talat, djäkligt trist att folk inte kan hålla rätt på mitt och ditt. Jag ska hålla utkik, åker Drottning Kristinas väg dagligen till och från jobbet, om jag ser någon på den cykeln sänker jag dom direkt OK?

Tillbaka
Topp