[STULET]: Batavus Zonar svart/röd i GBG

discomike

Aktiv medlem
Har blivit av med min och frugans delade Batavus Zonar elcykel nu i veckan från källare på Guldheden, Göteborg.

Hojta gärna om ni ser något, utmärkande detaljer som skiljer den från orginal är RÖDA handtag och röd bagagerem, sitter också en grå Yosemite-sadel på.
Tack på förhand.

Tredje cykeln på ett år jag blivit av med här på Guldheden... men vi flyttar till Majorna om ett par månader så får hoppas det blir bättre där =)

PXL_20220929_052434901.jpg

T

Inte för att vara den som är den men många stulna cyklar i ghötteborg är stulna i Majorna…
Hoppas du hittar den!

Har blivit av med min och frugans delade Batavus Zonar elcykel nu i veckan från källare på Guldheden, Göteborg.

Hojta gärna om ni ser något, utmärkande detaljer som skiljer den från orginal är RÖDA handtag och röd bagagerem, sitter också en grå Yosemite-sadel på.
Tack på förhand.

Tredje cykeln på ett år jag blivit av med här på Guldheden... men vi flyttar till Majorna om ett par månader så får hoppas det blir bättre där =)

Visa bilaga 613904
T
Trist!
Var på Guldheden om man får fråga?
/En som bor på Guldheden

Stölderna är som störst i de centrala delarna så räkna inte med att cykeln får stå kvar bara för att du flyttar till Majorna. Vad använder du får lås? Om stölderna främst sker från platser där cykeln förvaras kan jag tipsa om detta lås: https://www.almax-security-chains.co.uk/index.php?route=product/product&path=64&product_id=55
Inte det billigaste och synnerligen inte det lättaste men så nära en garanti man kan komma när det gäller behålla cykeln, utklassar det mesta på marknaden både när det kommer till cykellås såväl som MC lås.

Tillbaka
Topp