[STULET] cannondale bad boy ultra 8 (2010) Stockholm

apan

Ny medlem
Någon gång mellan den 26:e november och 1:a december stals min cannondale bad boy ultra 8 (2010) från hantverkargatan 5, kungsholmen, sthlm. Cykeln och det odugliga Kryptonite New York Fahgettaboudit 1415 är borta.

När du får syn på den vedervärdiga tjackpundare som begått den största av synder vill jag att du kölhalar och skär ballarna av honom. Alla delar lämnas sedan över till mej.

Edit: Förtydligade rubriken! / jomper

Senast redigerad av en moderator:
Apan, hjälp oss med lite detaljer.

Det är Alfine-nav, det vet jag. Men hur är det med gaffeln, är det en vanlig stel gaffel eller?

alfine, headshok gaffel, pedalerna som ser gay ut, för övrigt svart som natten. har plockat bort de flesta reflexer som satt på. däcken är kojak slicks.

Såg något liknande när jag gick från Intersport på Drottninggatan till ~Vetekatten på Kungsgatan. Kan ha varit på Gamla Brogatan. Noterade inte nav. Det var inte lefty (såg dock ingen headshock). Feta och släta däck (okänd modell). Det kan säkert ha varit en annan. Jag tittade inte så noga.

Inte för att hålla på och märka ord när du har sorg men du menar att pedalerna ser ghey ut antar jag.

Vi har en Bad Boy-tjuv på Kungsholmen. Jag blev av med min efter två veckor, vinkelslip på NY-lås (typ) en fredagsförmiddag på Hantverkargatan, låst vid stolpen vid busshållplatsen. Det var visserligen 2003, men ändå...

Jag köpte en ny som jag har kvar efter att slaviskt ha följt principen - LÄMNA ALDRIG CYKELN UTE ÖVER NATTEN! Den står på balkongen nu. Åtta och ett halvt år, still going strong. Bra cykel.

Har fått 2 badboys stulna i stockholm. En återfanns på kungsholmen där tjuven bodde. Flemingatan typ 70 kanske lr ngt sånt.

Tillbaka
Topp