Stulna cyklar i Hammarby Sjöstad (Sthlm)
Idag kan jag säga att jag inte blev helt glad när jag kom hem från jobbet. I entrén till fastigheten låg en nummerlapp från LidaLoop som jag allt för väl kände igen. Mitt startnummer!!!! Tog älgkliv till förrådsutrymmet. Självklart var låset uppbrutet och mina två cyklar försvunna. Inser att chansen att få tillbaka dem är minimal men gör ändå en efterlysning via Happy.
Monuntainbike
Easton Whiskey Pete, blå/vit, fullt Shimano LX kittad, RockShox Race gaffel, Mavic fälgar med Schwalbe Nobby Nic fram och Racing Ralph bak, cykeln har två namndekaler på överröret (Micke Sandberg + svensk flagga)
Racer
PedalForce ZX3 ram, svart carbon, fullt SRAM Force kittad, Fizik Arione sadel, Mavic SL Premium fälgar med Schwalbe Ultremo, oxå två namndekaler på överröret samt två Mavic dekaler
Cyklarna är ju inte helt vanliga så man kan ju hoppas att någon råkar se en annons. I så fall får man skicka 81 på dem.
Nu ska jag trösta mig med Tandarra Rosé ur BiBen
Micke
Monuntainbike
Easton Whiskey Pete, blå/vit, fullt Shimano LX kittad, RockShox Race gaffel, Mavic fälgar med Schwalbe Nobby Nic fram och Racing Ralph bak, cykeln har två namndekaler på överröret (Micke Sandberg + svensk flagga)
Racer
PedalForce ZX3 ram, svart carbon, fullt SRAM Force kittad, Fizik Arione sadel, Mavic SL Premium fälgar med Schwalbe Ultremo, oxå två namndekaler på överröret samt två Mavic dekaler
Cyklarna är ju inte helt vanliga så man kan ju hoppas att någon råkar se en annons. I så fall får man skicka 81 på dem.
Nu ska jag trösta mig med Tandarra Rosé ur BiBen
Micke