Stulna cyklar Östersund

tofucz

Medlem
Stulna cyklar Östersund
Domhär två övergivna/stulna pälorna har stått på varsitt ställe olåsta&med punka i snart fyra veckor i östersundr,väldigt fina&behöver komma hem till sin människa! känner du igen dom så skriv så säger jag vart dom står. har ännu inte orkat köra dom till länsman,men är dom kvar när jag kommer tillbals till stan om två veckor så tar jag dom dit.
känner nån igen dom?
1000042434.jpg
1000042124.jpg

Stulna cyklar Östersund
Vad skall man säga? Övergivna, äldre hojar, ligger väl i tiden. Lever vi 1 slit/slängsamhälle, så gör vi.
Det är ju hsh mkt enklare att bara parkera hojen och överge den än att transp till "Tippen". Märk väl att detta inte gäller "LÅNADE" hojar!

Stulna cyklar Östersund
Vad skall man säga? Övergivna, äldre hojar, ligger väl i tiden. Lever vi 1 slit/slängsamhälle, så gör vi.
Det är ju hsh mkt enklare att bara parkera hojen och överge den än att transp till "Tippen". Märk väl att detta inte gäller "LÅNADE" hojar!
Precis, vi får rensa vårt cykelförråd och gård ca var 3e år, och då är det väl 10-15 cyklar som samlas in och måste hanteras. Tänk om folk kunde ta reda på sin skit själva istället för att bara dumpa den så det blir nån annans problem.

Stulna cyklar Östersund
He, He... "Contra Stultitiam Frustra Cognant DII".
Översättn: Mot dårskapen kämpar gudarna förgäves!
Hsh Man uppör aldig att förvånas... Eller gör man?

Tillbaka
Topp