Suck och stön

Lisa

Aktiv medlem
Suck och stön
I början av veckan bad jag pedalogerna ta hem en cykel åt mig och de trodde den skulle komma in idag. Jättebra tyckte jag eftersom jag har möjlighet att åka och provcykla/köpa imorgon. Dumt nog har leveransen fastnat i tullen så möjligtvis att de finns tillgängliga i mitten av nästa vecka, och jag har såklart ingen möjlighet att ta mig till Stockholm under hela nästa vecka... *vill ha nu*. Jag är dessutom ledig nästa vecka så det hade varit perfekt att åka in mig lite på cykeln :(

Suck och stön
Synd, hoppas leveransen ploppar igenom tullen snabbt då... Men den som väntar på något gott väntar inte förgäves. ;-) Är det en Kona Fire Mountain som är på gång?

/Leo

Suck och stön
Leo: japp, den var tydligen väldans poppis men de skulle spara en åt mig

Johan: Du får gärna provcykla den ner till Västerås, hehe

Suck och stön
Det förståss, men då måste jag hålla på och joxa med tunnelbanan också. Om jag blir riktigt desperat får jag väl låna en bil...

Suck och stön
du får itne ta cykeln på tunnelbanan.. en kille skulle göra det när jag skulle kliva på tåget.. de tillkallade väktare o grejjer.. strängt förbud alltså.. däremot på pendeln under icke rusningstid är det okej att ta cykeln med.

mitt råd är att låna/hyra en bil då det troligen blir både billigare o smidigare.

Tillbaka
Topp