trampapådå
Aktiv medlem
Sugen att testa coil, råd och tips sökes
Sugen att till våren testa coil på min Rock machine blizzard, det som gör mig nyfiken är mest snack om oslagbar känslighet. Har för tillfället en Monarch plus debonair som jag egentligen är nöjd med, men nyfikenheten finns där. Cyklar endel stig hemma mest för motion men de är parkåka som jag har cykeln till primärt.
Är lite orolig på att jag kommer uppfatta den för linjär och bottna på alla större hopp och dropp på lagom springrate, någon som testat en rm blizzard med coil och kan uttala sig?
Har kikat endel på vivid coil, dvo jade och även cc db coil. Någon som har någon input där? söker något i <5k pris så fox går bort, gillar enkelheten med RS därav lite sugen på en vivid coil r2c
Så summa summarum, ska jag testa eller behålla min luftdämpare?
Är lite orolig på att jag kommer uppfatta den för linjär och bottna på alla större hopp och dropp på lagom springrate, någon som testat en rm blizzard med coil och kan uttala sig?
Har kikat endel på vivid coil, dvo jade och även cc db coil. Någon som har någon input där? söker något i <5k pris så fox går bort, gillar enkelheten med RS därav lite sugen på en vivid coil r2c
Så summa summarum, ska jag testa eller behålla min luftdämpare?