Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
viktro sa:Joo men Marr önskade 27.5+ och boost. Det har nya apan.
Scut sa:Hur brukar banan se ut?
Vilken cykel är att föredra?
SS CX med bockstyre?
24" dirt?
Stök och bröt 29a som är löjligt lågt utväxlad?
oxr sa:Jag verkar ha missat vilket datum det är?
oxr sa:Stod datumet här och någon har tagit bort det?
Men den bör gå desto oftare och på fler ställen :-)Jilster sa:Undrar varför det är så glest på denna tävling numera? När man typ får gissa vilket datum, plats och tid det är :-)
Jilster sa:Undrar varför det är så glest på denna tävling numera? När man typ får gissa vilket datum, plats och tid det är :-)
Singular sa:Gott att höra!
När på dagen ska man förvänta sig start? Jag tillhör ju kategorin helgarbetande detaljhandelshjon.
Pelle Hå sa:Singular sa:Gott att höra!
När på dagen ska man förvänta sig start? Jag tillhör ju kategorin helgarbetande detaljhandelshjon.
Sen förmiddag. 11-12 skulle jag tro.
Singular sa:Pelle Hå sa:Singular sa:Gott att höra!
Sen förmiddag. 11-12 skulle jag tro.
Kuken.
Pelle Hå sa:Efter långa överläggningar och djupa diskussioner har tävlingskommitén beslutat att tävlingsdagen blir lördag 30/9.
Plats, Delsjöområdet i Göteborg. Mer specifik info kommer såklart!
Obligatorisk nummerlappsutdelning fredag 29/9.
Plats, på ännu hemlig pub, inom cykelavstånd från tävlingsområdet.
iMats sa:Grymt sugen! Blev ju inget förra året pga förkylning... Samåkning Kneecap? Omvägen över Vetlanda blir 1,5 mil längre... :-)
Hasse#7 sa:Min medverkan är osäker. Har en nära anhörig som fyller femti. Har förklarat för frugan att det här är viktigare men hon säger att man inte kan resonera så när det handlar om släkten. Dessutom säger hon att det är extra svårt att snacka bort när det är min egen födelsedag. Hursomhelst skall jag se vad jag kan göra. Kan jag inte komma så är ju jumboplatsen en vidöppen fråga. Räknar kallt med att ni kommer äta er pizza utifrån och in roterandes tallriken. Det är en nytillkommen tradition som skall tas på allvar. Räkna inte med mig, men kan jag så kommer jag.
Kneecap sa:Hasse#7 sa:Min medverkan är osäker. Har en nära anhörig som fyller femti. Har förklarat för frugan att det här är viktigare men hon säger att man inte kan resonera så när det handlar om släkten. Dessutom säger hon att det är extra svårt att snacka bort när det är min egen födelsedag. Hursomhelst skall jag se vad jag kan göra. Kan jag inte komma så är ju jumboplatsen en vidöppen fråga. Räknar kallt med att ni kommer äta er pizza utifrån och in roterandes tallriken. Det är en nytillkommen tradition som skall tas på allvar. Räkna inte med mig, men kan jag så kommer jag.
Tjena!
Det är bara SSSM en gång per år. Fylla år är inte så noga.
Lovar att äta pizzan på ditt sätt!
Kneecap sa:iMats sa:Grymt sugen! Blev ju inget förra året pga förkylning... Samåkning Kneecap? Omvägen över Vetlanda blir 1,5 mil längre... :-)
Tjena!
Givet!
jomper sa:Hasse, jag som börjat förbereda din nya cykel och allt. Berätta det för Mona.
onegear sa:Jippie!!! Götlabörg! Fan va pepp jag är ! Kommer gå en 5 sätes buss från Gesundaberget via Sandviken och sen sydväst typ på torsdag...