Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ohellstrom sa:34+8 anmälda i 177h- respektive 144h-timmars grupperna nu.
Jag har övat lite extra på att frysa på cykeln (var redan relativt kompetent på området), har hört att det kan behövas i Norrland. Fördelen med svala temperaturer är att man kan ha mer heltäckande klädsel till skydd mot mygg.
Nåväl, inte fullbokat än så se upp för övertalningsförsök ute på landsvägarna framöver :)
ohellstrom sa:Nåväl, inte fullbokat än så se upp för övertalningsförsök ute på landsvägarna framöver :)
NLC sa:ohellstrom sa:Nåväl, inte fullbokat än så se upp för övertalningsförsök ute på landsvägarna framöver :)
Låter som en dålig anledning att "missa" premiärbreveten... :-P
kitzblitz sa:Tåget bokat, Katterjokk reserverat, navhjul/laddare på uppgradering. Det börjar kännas nära :-)
Toni, när bokade du? Vilket sorts rum; två, fyra, åtta bäddars?
kitzblitz sa:Tåget bokat, Katterjokk reserverat, navhjul/laddare på uppgradering. Det börjar kännas nära :-)
Jag sover två nätter på hotellet; det var suveränt med en hel, ej-stressig, dag i Riksgränsen förra gången: kolla lördags-starten, sova, äta, vila, pyssla, äta, sova. Det blir ju inte mycket av sånt de följande dagarna.
Petert sa:kitzblitz sa:Tåget bokat, Katterjokk reserverat, navhjul/laddare på uppgradering. Det börjar kännas nära :-)
Toni, när bokade du? Vilket sorts rum; två, fyra, åtta bäddars?
Bookade en säng i en 4'a. I januari någon gång.
Nu feber och förkylning som förberedelse inför helgens 20-milare :-(
kitzblitz sa:Nu feber och förkylning som förberedelse inför helgens 20-milare :-(
jonas-ni sa:Halvmaror, halvvättern, med mera är ju populära så vi ville inte vara sämre. Half of Sweden Sverigetempot, Östersund till Smygehuk med en extra sväng genom Värmland, 120 fina mil.
NLC sa:jonas-ni sa:Halvmaror, halvvättern, med mera är ju populära så vi ville inte vara sämre. Half of Sweden Sverigetempot, Östersund till Smygehuk med en extra sväng genom Värmland, 120 fina mil.
Hmm :-)
Petert sa:Srräckningen över Malung och ner till Ekshärad går på uråldrig randonneurmark. Stockholms 100-mil höll till där i några decennier. Hmm, det får mig att vilja genomföra en retroserie med obsoleta breveter någon gång. Gärna med stämpelkort från 80-talet...
jonas-ni sa:Petert sa:Srräckningen över Malung och ner till Ekshärad går på uråldrig randonneurmark. Stockholms 100-mil höll till där i några decennier. Hmm, det får mig att vilja genomföra en retroserie med obsoleta breveter någon gång. Gärna med stämpelkort från 80-talet...
Tidstypisk klädsel?
"Videoklippet är inte tillgängligt"
?
me.I.am sa:jonas-ni sa:Petert sa:Srräckningen över Malung och ner till Ekshärad går på uråldrig randonneurmark. Stockholms 100-mil höll till där i några decennier. Hmm, det får mig att vilja genomföra en retroserie med obsoleta breveter någon gång. Gärna med stämpelkort från 80-talet...
Tidstypisk klädsel?
"Videoklippet är inte tillgängligt"
?
Funkar fint för mig, 'Paris Brest Paris, 80s The Down Side' av Damon Peacock annars.
Petert sa:... en retroserie ... stämpelkort från 80-talet...
Öijer sa:Jag ser fram emot Sverigetempot 2032. Kan man förhandsboka en plats dit..?