Sverigetempot 2021

MarcusS

Aktiv medlem
Sverigetempot 2021
Här finns en trevlig film från Race through Poland 2019. 1500km self supported. Titeln beskriver innehållet ganska bra "Weather to Scratch". Jag tror alla som sett filmen och ska köra ST kommer ha minst ett halvt kilo extra kläder. Om man vill uppleva den allra finaste rando-känslan så gå direkt till 35:50.

A.Nilsson

Aktiv medlem
Sverigetempot 2021
Jag man blir ju sugen att packa med sig både ett och två lager extra kläder efter att ha bevittnat den där fantastiska känslan! Det händer något med gången när man är så där trött och slut. Randostapplande.

Raggamuffin

Aktiv medlem
Sverigetempot 2021
Trevlig film som lyckas fånga känslan bra.

Regn även om det inte är så kallt kan verkligen ändra tuffheten rejält. Blir mycket shakedry i väskorna ;)

Raggamuffin

Aktiv medlem
Sverigetempot 2021
Oush, jag får ont i magen var gång den här tråden bumpas :)

Jag har rum på Katterjokk från 29e till 01e då även jag startar, är än så länge själv och där är plats till 5(+1) personer.
Det är kanske överdrivet att komma redan 29:e men så tänkte jag.

nieves

Aktiv medlem
Sverigetempot 2021

Jag har rum på Katterjokk från 29e till 01e då även jag startar, är än så länge själv och där är plats till 5(+1) personer.
Jag tror på det, hade samma koncept det året jag DNS:e. Jag brukar sova mycket och ladda batterierna (mentalt), skönt att bara slappa, cykla lite lätt, lyssna på musik mm och acklimatisera.

Petert

Aktiv medlem
Sverigetempot 2021
Jag tror på det, hade samma koncept det året jag DNS:e. Jag brukar sova mycket och ladda batterierna (mentalt), skönt att bara slappa, cykla lite lätt, lyssna på musik mm och acklimatisera.

Det är väl inte heller fel att spendera en extra dag i fjällmiljö. Om man inte är mätt på den delen av världen förstås 🙂.

martin.bo

Ny medlem
Sverigetempot 2021

Kanon!
Har en annan kille som jag hört med, väntar på svar från honom. Om det är fullbokat där så tar jag gärna en plats hos dig.

bigmollo

Aktiv medlem
Sverigetempot 2021
Är det någon som har två bäddar över i ett boende? Jag och brorsan startar den 2:a och tänkte bo en natt innan starten. Kan såklart vara med och dela på en längre bokning om det skulle behövas.

MarcusS

Aktiv medlem
Sverigetempot 2021
Jag har boende (4bäddar) på Arctic Lodge bokat den 2->3 juli som jag inte behöver, ordnat boendet på annat sätt. Om ingen här sträcker upp handen så kommer jag boka av det.

Sambal Oelek

Aktiv medlem
Sverigetempot 2021
Inte en klotgrill, men väl fäste för cykel!

haha, vilken pryl! man kan ha på pakethållaren också...

1615490292878.png

RE

Medlem
Sverigetempot 2021
Hej, om någon är i behov av sovplats så bokade jag precis ett 4-bäddars på turiststationen, för natten mellan 2-3/7. Jag kommer antagligen bara nyttja en av dessa sängar.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer