Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
NickPick sa:Förstår inte problemet.
NickPick sa:Det vore kul om Ryan Flinn aka rhino cyklade.
+1ohellstrom sa:NickPick sa:Förstår inte problemet.
Vilket problem?
GoranS sa:+1ohellstrom sa:NickPick sa:Förstår inte problemet.
Vilket problem?
ohellstrom sa:Lite tunt med örebroare.
Arbogabor också för den delen.
Jag förhåller mig alltid lite skeptisk till kartritningsprogrammens höjdvärden men jag har egentligen bara erfarenhet från betydligt bergigare trakter. Där är dock min bestämda känsla att de ofta överskattar, även om de blivit bättre med åren.Raggamuffin sa:
Raggamuffin sa:
ohellstrom sa:Raggamuffin sa:
Ca 13000 höjdmeter är ett mer realistiskt tal. Oklart varför RWGPS får det så fel.
Sverigetempot är i huvudsak lättåkt rent terrängmässigt. Men det är långt.
GoranS sa:Jag förhåller mig alltid lite skeptisk till kartritningsprogrammens höjdvärden men jag har egentligen bara erfarenhet från betydligt bergigare trakter. Där är dock min bestämda känsla att de ofta överskattar, även om de blivit bättre med åren.Raggamuffin sa:
Finns ju några som kört loppet och skulle kunna ha uppmätta värden (vilka ju förvisso sannolikt inte heller är felfria).
GoranS sa:Ja, den där såg onekligen rätt skum ut i Härjedalen:
Vet att jag hade problem med profiler i Norge när jag var där för några år sen. Då gick den dock momentant ner till -9999 möh vilket totalpajade höjdkurvorna som såg ut som det var tvärplatt.
mymanryman sa:Oj, jag föranmälde mig visst. Måste jag skriva här då?
GoranS sa:Av kända svenska snabblångcyklare, vilka är det som inte är anmälda (ännu)?
ohellstrom sa:Fredrik Millertsson skulle kunna rymmas under min kategori "örebroare"...
Petert sa:ohellstrom sa:Fredrik Millertsson skulle kunna rymmas under min kategori "örebroare"...
Eller numera kategorin "dansk".
ohellstrom sa:Petert sa:ohellstrom sa:Fredrik Millertsson skulle kunna rymmas under min kategori "örebroare"...
Min omedelbara instinkt är att påpeka den uppenbara felaktigheten i att likställa Skåne och Danmark, men jag inser att det sen ganska snabbt skulle avslöjas att jag inte har en aning om var gränsen mellan Svealand och Norrland går ;)
Inbitna innerstadsbor (i Sthlm) har jag hört hävda att det snarare är Norrtull.Petert sa:ohellstrom sa:Petert sa:ohellstrom sa:Fredrik Millertsson skulle kunna rymmas under min kategori "örebroare"...
Min omedelbara instinkt är att påpeka den uppenbara felaktigheten i att likställa Skåne och Danmark, men jag inser att det sen ganska snabbt skulle avslöjas att jag inte har en aning om var gränsen mellan Svealand och Norrland går ;)
Vissa hävdar vid Upplands Väsby men det ska nog mest ses som förtal.
Raggamuffin sa:Bild för deltagarspårning?
Frågar åt en vän..
ohellstrom sa:Raggamuffin sa:Bild för deltagarspårning?
Frågar åt en vän..
Menar du listan med förhandsanmälda?
https://rider.sverigetempot.se/rides/loss-2020/riders/
För övrigt är väl betalningsfristen för förhandsregisteringen på väg att rinna ut för de anonyma i övre delen...
ohellstrom sa:Raggamuffin sa:Bild för deltagarspårning?
Frågar åt en vän..
För övrigt är väl betalningsfristen för förhandsregisteringen på väg att rinna ut för de anonyma i övre delen...
Raggamuffin sa:ohellstrom sa:Raggamuffin sa:Bild för deltagarspårning?
Frågar åt en vän..
Ja, såg sen att det ändå gick att ändra / komplettera.
Är kanske bara ett foto som dyker upp när man trycker på namnet?
heffe sa:gabbeon sa:Shit vad sugen man blir. Få cykla med Fredrika. Där lär man kunna få historier som räcker hela vägen.
Är det Fredrika "The Bike Ramble" Ek? Har hon flyttat från Sundsvall? Skulle vara kul att cykla med henne.
gabbeon sa:heffe sa:gabbeon sa:Shit vad sugen man blir. Få cykla med Fredrika. Där lär man kunna få historier som räcker hela vägen.
Är det Fredrika "The Bike Ramble" Ek? Har hon flyttat från Sundsvall? Skulle vara kul att cykla med henne.
Jag skulle bli mäkta förvånad om det finns två olika långcyklande Fredrika Ek.
GoranS sa:18 platser kvar.
Kan detta ha med saken att göra? https://happyride.se/forum/read.php/1/3029396/3583675#msg-3583675Fjärdebrunn sa:Har jag gjort något fel eller anmält mig inkognito?
Har anmält och betalat men står inte på listan!?
Kanske lika bra det...
Fjärdebrunn sa:Jag swishade på direkten.
Peter, kan du kolla ditt konto?
Fjärdebrunn sa:Oscar Höckerfelt
Har fått login.