Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Haha, lite läskigt när man känner igen en gräsmatta någonstans i Sverige. Härligt med en tupplur i skuggan!Visa bilaga 499097
Sveg har fina gräsmattor
Inte lika snabbt, men nästan. L1, L2 och L11 checkade in i Sorsele 579km efter 22 timmar.Jonathan Sigemo i Storuman (650 km) i under 24 timmar. Finns det andra som kör på lika snabbt?
Inte som jag kan hitta. Stämmer inrapporteringarna https://rider.sverigetempot.se/rides/loss-2020/latest så är även Per Andersson, Martin Rosén-Lidholm, Rasmus Enlund, Magnus Källström, Christian Persson i Storuman, dryga timmen efter Sigemo.Jonathan Sigemo i Storuman (650 km) i under 24 timmar. Finns det andra som kör på lika snabbt?
När du kommer hemåt Skåne ska du se att de behövs!Verkar bli ännu en dag att ångra thermal bibs.
Jag har för mig att jag lät Oscar ta Skåneskylten strax innan Söderåsen, om det är det du menar? Jag kan också ha helt fel för det var något konstigt med hjärnan just då.ja, kallt och molnigt.
På tal om det, kan man se någonstans var landsvägen kommer att korsas in i riktiga sydsverige?
EDIT. Borde kunna vara väldigt nära min postlåda
Jag har för mig att jag lät Oscar ta Skåneskylten strax innan Söderåsen, om det är det du menar? Jag kan också ha helt fel för det var något konstigt med hjärnan just då.
Ah, jag tolkade "riktiga sydsverige" som Skåne...Väg 101 på vägen ner mot smyge tänkte jag på. Jag har för mig att någon soloartist passerade E65 mellan Svedala och Skurup på väg ner mot smyge för något år sedan
Intressant läsning och man vet att man bara vill läsa. Inte delta.Bästa sommartråden! Tack för att ni delar med er!
Lite sugen på att delta blir du allt!Intressant läsning och man vet att man bara vill läsa. Inte delta.
Visst har man väl spånat på upplägg och rimliga upprepade distanser per dygn. Men jag tror aldrig det kommer bli av på riktigt.Lite sugen på att delta blir du allt!
Jag har för mig att jag lät Oscar ta Skåneskylten strax innan Söderåsen, om det är det du menar? Jag kan också ha helt fel för det var något konstigt med hjärnan just då.
Härligt kört Sven!On the road again från Östersund.
Fullkomligen normalt och gjort för att förvirra orutinerade internetcyklister. Detta är ett premiumevenemang och som sådant krävs det lite mer av deltagarna än i lättare lopp.Är det någon som förstår sig på https://rider.sverigetempot.se/rides/loss-2020/riders/ ? Den går inte att sortera eller filtrera på något sätt, och nu verkar den vara slumpmässigt sorterad per default.
Spänt bågen väl hårt?L15 Sigemo i Vilhelmina (718km) efter 25:54. Verkar sikta på att sova först i Östersund om 23 mil.
Ja, hu, Skåne verkar ha kallt idag.ja, kallt och molnigt.
Att köra till Östersund utan sömn framstår som en jävligt bra idé när man ser det i excelarket.Spänt bågen väl hårt?
Visa bilaga 499153
Hm, jag får nog hem och öva på excelcyklingen märker jag.Att köra till Östersund utan sömn framstår som en jävligt bra idé när man ser det i excelarket.
Hm, jag får nog hem och öva på excelcyklingen märker jag.
Jag känner mig träffad. Tyckte det var en forträfflig plan!Att köra till Östersund utan sömn framstår som en jävligt bra idé när man ser det i excelarket.
Riksgränsen/Östersund – hur långt kan det vara? Bägge orterna ligger i ju i Norrland, liksom.Att köra till Östersund utan sömn framstår som en jävligt bra idé när man ser det i excelarket.
Jag känner mig träffad. Tyckte det var en forträfflig plan!
Det kvittar, se till att ta dig i mål?Visst är jag sist? Jag borde vara sist.
@heffe Kommer du sist är du före alla oss som inte är med. Vi tror på dig! Kämpa!Det kvittar, se till att ta dig i mål?
Rekordet är väl ett totalsnitt på i runda slängar 20 km/h.Vad snittar man för km/h på en sånn här tillställning?
Vad snittar man för km/h på en sånn här tillställning?