Sverigetempot 2021

Sverigetempot 2021
Jag, Erik Lönn och Marcus Silwer kör Lyxrando i Arvidsjaur?

God Natt!

28905F0F-FE5B-4C78-99A8-1E088876F87C.jpeg

Sverigetempot 2021
Sverigetempot 2021
ja, kallt och molnigt.

På tal om det, kan man se någonstans var landsvägen kommer att korsas in i riktiga sydsverige?

EDIT. Borde kunna vara väldigt nära min postlåda

Sverigetempot 2021
ja, kallt och molnigt.

På tal om det, kan man se någonstans var landsvägen kommer att korsas in i riktiga sydsverige?

EDIT. Borde kunna vara väldigt nära min postlåda
Jag har för mig att jag lät Oscar ta Skåneskylten strax innan Söderåsen, om det är det du menar? Jag kan också ha helt fel för det var något konstigt med hjärnan just då.

Sverigetempot 2021
Jag har för mig att jag lät Oscar ta Skåneskylten strax innan Söderåsen, om det är det du menar? Jag kan också ha helt fel för det var något konstigt med hjärnan just då.

Väg 101 på vägen ner mot smyge tänkte jag på. Jag har för mig att någon soloartist passerade E65 mellan Svedala och Skurup på väg ner mot smyge för något år sedan

Sverigetempot 2021
Sverigetempot 2021
Jag känner mig träffad. Tyckte det var en forträfflig plan!

Åh, ingen skugga ska falla över ditt excelark! Om jag inte missminner mig tog vi en powernap strax efter Dorotea, utöver den i Storuman på morgonkvisten.

Många som kör bra det första dryga dygnet. Fortsatt varmt och även motvind idag efter vad jag förstår. Återstår att se i vilket skick folk ankommer Östersund och hur det stoppet disponeras. Spännande!

Sverigetempot 2021
Åt precis lunch på sibylla i Sveg med stora mhenrygruppen. Hans-Udo Vieten hade anslutit sig till gruppen efter Östersund (han hade sovit under en buske i stan) och höjt tempot. I kombination med motvinden gjorde det att gruppen splittrats. De återsamlades i Sveg och for vidare mot Älvdalen för ~20 min sen. Anton och Hans-Udo tog bara en snabbfika på CK och stack före de andra.
Adam har fortfarande problem med di2 och hoppas på hjälp i Karskogatrakten.

Sverigetempot 2021
Vad snittar man för km/h på en sånn här tillställning?

Beror lite på vad du menar…
Många ligger nog mellan 25 och 30 medan de cyklar, inte SÅ mycket långsammare än på ”vanliga” cykelrundor.

Däremot snittar man noll komma noll medan man fikar eller sover och det är där de allra största skillnaderna uppstår.

För fem år sedan lyckades jag, kitzblitz och en tredje person hålla totalsnittet över 20km/h (på den den gången 2165km låååånga banan).

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp