Sverigetempot 2021

Sverigetempot 2021
Beror lite på vad du menar…
Många ligger nog mellan 25 och 30 medan de cyklar, inte SÅ mycket långsammare än på ”vanliga” cykelrundor.

Däremot snittar man noll komma noll medan man filar eller sover och det är där de allra största skillnaderna uppstår.

För fem år sedan lyckades jag, kitzblitz och en tredje person hålla totalsnittet över 20km/h (på den den gången 2165km låååånga banan).
Bra kört! Tack för svar

Sverigetempot 2021
Svenstavik . Varmt och i dag tar vindgudarna betalt för vinden mellan riksgränsen och Gällivare

Bilagor

• 1625411054597-993807515.jpg
    1625411054597-993807515.jpg
    515.1 KB · Besök: 121
Sverigetempot 2021
Damian Philips, då är det POC-anställda väl som hojar med honom?

Blir det ett episkt reklamreportage på POCs Instagram?
(Funktionär igen)

Damian är med i Team Skoda. Hans kollega Magnus Gustafsson är nog inte det men verkar vara stark han också.

Ursprungligen skulle faktiskt Lachlan Morton och Alex Howes också ha varit med.

Mitch var nyfiken på rekordet men av någon anledning kör han ändå turistvarianten. Det verkar bli en film som ska var klar i höst.
/Peter

Sverigetempot 2021
Hm, börjar känna mig som novis när det refereras till cyklisterna med startnummer. Får erkänna att det för en annan som inte memorerat startlistan blir lite hemligt.

Sverigetempot 2021
Försökte få lite info om var bröderna Mölleborn befinner sig via https://rider.sverigetempot.se. Den info jag hittar är "Riksgränsen 2 juli 09.00". Värdelös sida.
Tur att går att se deras inlägg på FB, de har ivf passerat Östersund.
Även Åsarna, strax innan kl 13 idag, enl Inlägg #1,457 här i tråden. Är nog inte omöjligt de är igenom Härjedalen och på väg in i Dalarna vid det här laget.

Sverigetempot 2021
Nu ett drös cyklister som är framme i Östersund.o man märker att de börjar bli kväll.
De senaste är fredagsstartande, F8, F09, F26, F28 och
Torsdagsstartande T10, T16

Sverigetempot 2021
Inte riktigt koll på varför du bryter men såg något om Helosan. Inotyol är bra som smörjande om det är sår och cortison salva gör under om det är svullet. Det är aldrig för sent att ångra sig!
Frågar åt en kompis.
Hur ska man smörja och när?
Han behöver ytterst utförliga beskrivningar då han inte är kapabel till att första annat än enkla punktlistor.

Även förslag på var man kan köpa sig krämer är av intresse ?

Tillbaka
Topp