Sverigetempot 2021
Oj, rullsnitt då?Rekordet är väl ett totalsnitt på i runda slängar 20 km/h.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Oj, rullsnitt då?Rekordet är väl ett totalsnitt på i runda slängar 20 km/h.
Oj, rullsnitt då?
Bra kört! Tack för svarBeror lite på vad du menar…
Många ligger nog mellan 25 och 30 medan de cyklar, inte SÅ mycket långsammare än på ”vanliga” cykelrundor.
Däremot snittar man noll komma noll medan man filar eller sover och det är där de allra största skillnaderna uppstår.
För fem år sedan lyckades jag, kitzblitz och en tredje person hålla totalsnittet över 20km/h (på den den gången 2165km låååånga banan).
“Don’t mention the war”En tredje person - Sverigetempots variant på den tredje mannen!?
Att döma av bilden så ser man upp till Sven i Svenstavik. Heja, heja!Svenstavik . Varmt och i dag tar vindgudarna betalt för vinden mellan riksgränsen och Gällivare
Hörby ska då alltid vara värst.Ja, hu, Skåne verkar ha kallt idag.
Visa bilaga 499154
(Funktionär igen)Damian Philips, då är det POC-anställda väl som hojar med honom?
Blir det ett episkt reklamreportage på POCs Instagram?
Är luftskåpet upptaget?Sorry guys, men jag skiter i det här nu och bryter. Var bor man bäst i Vilhelmina?
Synd!Sorry guys, men jag skiter i det här nu och bryter. Var bor man bäst i Vilhelmina?
Sorry guys, men jag skiter i det här nu och bryter. Var bor man bäst i Vilhelmina?
Sov på det först kanske?Sorry guys, men jag skiter i det här nu och bryter. Var bor man bäst i Vilhelmina?
Never scratch at nightSov på det först kanske?
Ringde till numret som stod på stämpelkortetSynd!
Ett bra hotell är Hotell Vilhelmina.
Meddelat via sms? Just nu har inte jag möjlighet att markera att du har brutit.
Ringde till numret som stod på stämpelkortet
Det kanske är ett 50/50 nummer? Om du kommer fram bryter du, om inte fortsätter du. Andra alternativ kan vara att ringa en vän som säger åt dig att fortsätta, eller fråga publiken, vi tycker du skall fortsätta. Lycka till imorgon!Ringde till numret som stod på stämpelkortet
Det hotellet behöver åren mellan Sverigetempon för att kunna gå på plus.Bäst har jag ingen aning om, men jag vet att det finns ett Hotell Wilhelmina där jag gått med vinst på lunchbuffén :)
Ja kör på bara, du kan ju köra på 350h istället...På hotel wilhelmina nu. Passerat flertalet sverigetempot deltagare när jag cyklade tillbaka in.
Det hotellet behöver åren mellan Sverigetempon för att kunna gå på plus.
Inte riktigt koll på varför du bryter men såg något om Helosan. Inotyol är bra som smörjande om det är sår och cortison salva gör under om det är svullet. Det är aldrig för sent att ångra sig!Sorry guys, men jag skiter i det här nu och bryter. Var bor man bäst i Vilhelmina?
Är inte startlistan på hemsidan?Hm, börjar känna mig som novis när det refereras till cyklisterna med startnummer. Får erkänna att det för en annan som inte memorerat startlistan blir lite hemligt.
Även Åsarna, strax innan kl 13 idag, enl Inlägg #1,457 här i tråden. Är nog inte omöjligt de är igenom Härjedalen och på väg in i Dalarna vid det här laget.Försökte få lite info om var bröderna Mölleborn befinner sig via https://rider.sverigetempot.se. Den info jag hittar är "Riksgränsen 2 juli 09.00". Värdelös sida.
Tur att går att se deras inlägg på FB, de har ivf passerat Östersund.
Kan inte Mollosarna ha blivit kvar vid nån badplats?Även Åsarna, strax innan kl 13 idag, enl Inlägg #1,457 här i tråden. Är nog inte omöjligt de är igenom Härjedalen och på väg in i Dalarna vid det här laget.
104:57För mig som inte orkar plöja bakåt i tråden, vad är det nuvarande ST rekordet? 106 ringer nått i bakhuvet?
Då är man inte tillräckligt slut menar du?Stor sinnesnärvaro att komma ihåg förhandsinformationen!
Frågar åt en kompis.Inte riktigt koll på varför du bryter men såg något om Helosan. Inotyol är bra som smörjande om det är sår och cortison salva gör under om det är svullet. Det är aldrig för sent att ångra sig!