Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gick alldeles utmärkt. SvenC tog in på vårat pensionat i några timmar innan han rullade vidare.All tillgänglig information, härunder även GoranS fiskrens, pekar på detta.
Jag tycker inte knäna ser SÅ svullna ut på mollos bild. Ska nog gå.
Såg nyss lite bild- och videodokumentation från Hyltebruk. Regnar så in i helvete. Blir obehagligt om man inser för sent att man behöver en plats att sova…
Mobil död. Inga uppdateringar pga det.Vilken internetcykling - här kostar man på sig några timmars sömn och så vaknar man till ett totalt mysterium!
Var är Jonathan? Borde väl ha hunnit till Hyltebruk nu, lampor eller ej… har telefonen regnat bort?
Sen är det nästan lite rörande att se bröderna Mollos cyklar stå och vara snopna vid just DET gasolskåpet i Laholm. Nu blir det riktigt internt haha…
Mobil död. Inga uppdateringar pga det.
Han ringde vid halv 12. Vet inte vart han var, men det var då han stannade pga lampan. Sen smsade han vid 01 och sa att han var påväg igen för att han kom på en lösning. Han sa att han planerade att kunna ladda i Laholm.Var och när hördes han senast till?
Även om han ansåg sig pigg där vid 23:30 så hade det ju inte gått vansinnigt fort från Ulricehamn. Väder, vind och trilskande lampor bidrog säkert, men lite vila var nog ändå behövligt.
Imponerande att hitta en lösning i det förmodade tillståndet!Han ringde vid halv 12. Vet inte vart han var, men det var då han stannade pga lampan. Sen smsade han vid 01 och sa att han var påväg igen för att han kom på en lösning. Han sa att han planerade att kunna ladda i Laholm.
Fap fap fap. Nu börjar det bli lite bättre Tom of Finland och suggestiva blickarUpptäckte just att det inte fanns något öppet i Laholm. Sista fikan var i Ulricehamn för 18 mil sen. Såg verkligen fram emot en kaffe.Visa bilaga 499575Visa bilaga 499576
Är det 206 mil är det inte Sverigetempot. Snarare någon variant på Treriksröset-Smygehuk.Är detta någon som tjuvstartat? Betalvägg så har inte läst artikeln men verkar ju vara relaterat till denna tråden eller?
/T![]()
Cyklade genom Sverige under 100 timmar
Blev första kvinnan på sträckan: ”Kul att visa killarna att vi kan på lika villkor”.www.gp.se
Nä, det är en som kört supported från vittangi.Är detta någon som tjuvstartat? Betalvägg så har inte läst artikeln men verkar ju vara relaterat till denna tråden eller?
/T![]()
Cyklade genom Sverige under 100 timmar
Blev första kvinnan på sträckan: ”Kul att visa killarna att vi kan på lika villkor”.www.gp.se
Men det där är inte Sverigetempot, väl?
Inte kul ur alla vinklar ?. T ex betraktat som en ordningsfråga och respekt för arrangörens upplägg är det inte så lattjo.Flera nu i Skåne! Bla Bonta och Netterström, bara 15 minuter från Eslöv.
Kul att folk kört fort även i de två första startgrupperna så det är folk längs hela banan (nåja). 2016 var det mer ”segregerat”; vi låg först i spåret från Sveg.
Inte kul ur alla vinklar ?. T ex betraktat som en ordningsfråga och respekt för arrangörens upplägg är det inte så lattjo.
Men nu ska jag inte vara tråkig (eller möjligen rentav oförskämd) utan förstås också jag glädjas över att det är så många härliga människor på sina cyklar ute på vägarna dessa dagar!
Inte kul ur alla vinklar ?. T ex betraktat som en ordningsfråga och respekt för arrangörens upplägg är det inte så lattjo.
Men nu ska jag inte vara tråkig (eller möjligen rentav oförskämd) utan förstås också jag glädjas över att det är så många härliga människor på sina cyklar ute på vägarna dessa dagar!
Eller hur, radioskugga sen Östersund. 144h49m om jag nu lyckats räkna rätt.
Var ser man officiella måltider?Eller hur, radioskugga sen Östersund. 144h49m om jag nu lyckats räkna rätt.
Om man inte hade ett riktigt boende arrangerat igår kväll fanns rimligen inte många alternativ till att bara kämpa sig i mål, så som vädret utvecklade sig. En del kan såklart haft som grundplan att forcera på slutet. De som kör med ett mer konservativt upplägg med mer eller mindre fasta dagsetappet borde annars inte komma i mål på morgonen.
Edit: 144h38m är tydligen officiell tid.
Räknar med att @sverigetempot på instagram är tillförlitligt. Dock lär väl inte alla målgångar publiceras där i realtid, men förste man i mål fick iallafall eget inlägg.Var ser man officiella måltider?
Du menar en officiell Sverigetempo-meny på sveriges restauranger?Var ser man officiella måltider?
Exakte det jag undrade :-)Du menar en officiell Sverigetempo-meny på sveriges restauranger?
?
Burgarmeny+Pizza, det vet ju alla.Exakte det jag undrade :-)
Äntligen lite misär och en randoblick av klass i den här solskenstråden ;-)Upptäckte just att det inte fanns något öppet i Laholm. Sista fikan var i Ulricehamn för 18 mil sen. Såg verkligen fram emot en kaffe.Visa bilaga 499575Visa bilaga 499576
Så bra att en Repost är på sin plats! Kan vara trådens bild…..men inväntar bilder från randoblickens mästare @desmo Visa bilaga 499610
En rysligt bra idé! Men nej tack ?.Vill du att vi tar oss ut och styr upp i fartgrupper?
Kolla två rader under den du skicka!
Med tanke på att det är ett tempolopp så hoppas jag att arrangören noga kollat att 25-metersregeln efterföljs under hela loppet?Inte kul ur alla vinklar ?. T ex betraktat som en ordningsfråga och respekt för arrangörens upplägg är det inte så lattjo.
Det blir ju värsta randonneursparty i Smygehuk! Kul.
Så varför ha samma maxtid för alla startgrupper?Inte kul ur alla vinklar ?. T ex betraktat som en ordningsfråga och respekt för arrangörens upplägg är det inte så lattjo.
Kan någon ta på sig att knalla ner och meddela deltagarna det Isof?Är Smygehuk vändpunkten?