Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Låter rätt rimligt. När den uppdaterade senast för mig hoppade den från 36 km/h till 44 km/h. Utesluter att det skulle vara något totalsnitt under hela försökte i alla fall. Därmed ger trackingsidan i sig ingen momentan information utifrån vilken man på något sätt kan sluta sig till hur försöket fortlöper. Därmed blir trackingsidan i mina ögen rätt värdelös.Tror det är snitt sedan senaste uppdateringen. Men gissar bara.
Rejält tempo med tanke på vad han har kvar att avverka, ska bli intressant att se hur det går imorgon.Enligt andra källor har dom första 320 km gått i 37kmh snitt
Men, vad nu då? Sociala medier? Ska man verkligen behöva utstå sådant som internetcyklist?Från https://instagram.com/jhasselmark?utm_medium=copy_link Stories så sitter chauffören och uppdaterar
Har frågat, men inget svar ännu.Har du sett/hört ngn motivering till varför de inte har med åtminstone hur långt han färdats hittills på trackern?
31,9 ligger snittfart på efter dryga 100 mil.
Utan att veta vad som har hänt undrar jag om vi inte har svaret nu.[/pre]Som jag ser det borde det handla om att Rönn mkt sannolikt är en bättre cyklist medan Hasselmark är mer rutinerad vad gäller flerdagarsevenemang med mkt begränsad sömn.
Fast det löser man väl med lite PVC och några spännband?Ser nu att de sex timmar innan han avbröt skrev att han bytte från tempocykel till landsvägscykel för att få växla ställning och få slappna av i nacken. Kan det vara Shermer’s neck som är orsaken till att det inte funkade att fortsätta?
Vände han inte i Karesuando och åkte tillbaka mot Vittangi för att ta de sista milen motsvarande att åka upp till i höjd med Treriksröset?Hittar olika uppgifter om vilken sträcka Jimmy Rönn cyklade. Någon som vet om han tog sig ända upp till Treriksröset?
Hej,Hittar olika uppgifter om vilken sträcka Jimmy Rönn cyklade. Någon som vet om han tog sig ända upp till Treriksröset?
Pga pandemin blev det nog den lösningen men jag är rätt säker på att inget av de rekordförsök som gjordes under två intensiva säsonger skulle ha innehållit en promenad till Treriksröset.Vände han inte i Karesuando och åkte tillbaka mot Vittangi för att ta de sista milen motsvarande att åka upp till i höjd med Treriksröset?
Det låter som förklaringen till de olika uppgifterna. Samma som Richard Larsén gjorde fast från andra hållet. Men vem har då rekordet på den "riktiga" sträckan Smygehuk - Treriksröset?Vände han inte i Karesuando och åkte tillbaka mot Vittangi för att ta de sista milen motsvarande att åka upp till i höjd med Treriksröset?
Gunnar Ohlanders. Han cyklade även RAAM 2012, något år efter Treriksröset.Det låter som förklaring till de olika uppgifterna. Samma som Richard Larsén gjorde fast från andra hållet. Men vem har då rekordet på den riktiga sträckan Smygehuk - Treriksröset?
Gunnars rekordtid är 6d 6t 29m. Utan följebil.Gunnar Ohlanders. Han cyklade även RAAM 2012, något år efter Treriksröset.
Tråden handlar väl ändå om Sverigetrampet?Hej,
Jag tror att det i praktiken handlar om att stanna på vägen någonstans i höjd med Kilpisjärvi. I Finland. För att ta sig till Treriksröset på riktigt krävs att man tar cykeln på axeln och vandrar i 11 km. En del gör det.
Ett litet problem med Rönns i övrigt imponerande prestation är att han kallar sträckan han cyklade för Sverigetempot.. Sverigetempots sträcka är helt igenom på svensk mark. Riksgränsen-Smygehuk. Den tråd du skriver i nu handlar om den och det arrangemang i randonnéform som anordnas på den sträckan med olika intervall. Närmast nästa sommar. Du är välkommen! ?.
För lockande för att låta bliTråden handlar väl ändå om Sverigetramset?
Det blev verkligen tramsigt. När jag fick en notis om nytt inlägg reagerade jag inte alls på att det inte handlade om Sverigetempot. Jag får inte ihop det, skrev jag i den här tråden när den var aktuell? Jag måste ha inbillat mig att den handlade om Sverigetempot redan då.Tråden handlar väl ändå om Sverigetrampet?