Swede shreds -Redbull TV

Fundadores

Aktiv medlem
Swede shreds -Redbull TV
”Welcome to the brand new series Swede Shreds - a four-part video series that explores some of the best riding spots in Sweden together with local athletes and trail builders who make up the scene.”

Verkar bra, kul att Redbull gör lite lokala produktioner.

Redaktionen

Medlem
Swede shreds -Redbull TV

hannaej

Aktiv medlem
Swede shreds -Redbull TV
Underbart Hanna! Älskar den glada humoristiska stämningen i filmen. Det är så skönt med ett avbrott från det vanliga formatet i utförsåkafilmer som mest brukar vara "So Rad to be Stoked and Shred Free" :)
Tack Aron! Ville få fram känslan man har när man är ute och hojar med polarna. Och då är det ju ofta sjukt roligt :) Så jättekul att den känslan lyckades förmedlas!

jomper

Forumpappa
Forumvärd
Swede shreds -Redbull TV
Skumt. Videotaggen i artikeln är nu uppdaterad, blev det bättre? om inte vilken webbläsare använder du?
Fortfarande samma, bara en svart ruta, för mig. Chrome av senaste snitt på OS X eller Windows 10 eller Android, ingen skillnad. Ingen adblocker.

Testade även i incognitofönster för att vara säker på att inga extensions ställer till det, eller något i cachen, och via 4G på datorn för att vara säker på att det inte är nätet som krånglar. Same same.

N_sandstrom

Aktiv medlem
Swede shreds -Redbull TV
Fortfarande samma, bara en svart ruta, för mig. Chrome av senaste snitt på OS X eller Windows 10 eller Android, ingen skillnad. Ingen adblocker.

Testade även i incognitofönster för att vara säker på att inga extensions ställer till det, eller något i cachen, och via 4G på datorn för att vara säker på att det inte är nätet som krånglar. Same same.
För mig funkar det normalt sett, men INTE i incognito.
Gissar att det beror på detta
1603373899827.png

Började fungera när jag explicit tillät cookies från Redbull.

Du kanske har "för ny" chrome. Jag vet att safari började blocka cross-site cookies för länge sedan, blir inte förvånad om google tar efter

Senast ändrad:

JohanA

Administrator
Swede shreds -Redbull TV
Jag kollar med Red Bull om de kan göra lite ändringar i sin spelare. Testar ni att tillåta cookies från tredje part så bör spelaren fungera.

Senast ändrad:

Redaktionen

Medlem
Swede shreds -Redbull TV

Fundadores

Aktiv medlem
Swede shreds -Redbull TV

I andra avsnittet av den svenska serien Swede Shreds åker vi till Faluns endurostigar och smakar på råsnabb downhill på Hunflen utanför Vansbro.

Läs hela artikeln:
Riktigt bra. Blir nog en tur till Falun i sommar.

TinyTemper

Aktiv medlem
Swede shreds -Redbull TV
Då blir det upp på berget idag igen. Inbillade mig att jag inte var så sugen, men det ändrades snabbt efter avsnitt två :giggle:(y). Tack för inspiration!

Makten

Aktiv medlem
Swede shreds -Redbull TV
Fortfarande bara svart ruta i min webläsare. Chrome på Mac.

Edit: Kollade lite längre upp i tråden, och ska man behöva tillåta massa trejdepartskakor och annan skit så orkar man ju inte kolla. Ni kan väl lägga in en länk under videon också istället för att bara bädda in den?

Redaktionen

Medlem
Swede shreds -Redbull TV

Hanna Jonsson ligger bakom den nya svenska serien om utförscykling som går under namnet Swede Shreds. En smittsamt skön serie med massa bra stigar, roliga möten och inspiration.

Läs hela artikeln:

LDG

Aktiv medlem
Swede shreds -Redbull TV
Tack Aron! Ville få fram känslan man har när man är ute och hojar med polarna. Och då är det ju ofta sjukt roligt :) Så jättekul att den känslan lyckades förmedlas!
Blir ni kvar i Sverige hela vintern får ni väl åka land och rike runt och cykla och filma med locals?

Redaktionen

Medlem
Swede shreds -Redbull TV

Swede Shreds är serien som spanar in några Sveriges roligaste utförsstigar. I detta avsnitt är Stockholm, Flottsbro, Alma Wiggberg, Lina Skoglund och Martin Söderström i fokus.

Läs hela artikeln:

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer