Swede shreds -Redbull TV

Makten

Aktiv medlem
Swede shreds -Redbull TV

Swede Shreds är serien som spanar in några Sveriges roligaste utförsstigar. I detta avsnitt är Stockholm, Flottsbro, Alma Wiggberg, Lina Skoglund och Martin Söderström i fokus.

Läs hela artikeln:
Snälla, länka till klippen (edit: också) istället för att bara bädda in dem. Det är ju flera här som inte kan se dem annars. Jag tänker inte tillåta tredjepartskakor bara för detta. :rolleyes:

Roger_Edvinsson

Aktiv medlem
Swede shreds -Redbull TV
Snälla, länka till klippen (edit: också) istället för att bara bädda in dem. Det är ju flera här som inte kan se dem annars. Jag tänker inte tillåta tredjepartskakor bara för detta. :rolleyes:

Jilster

Aktiv medlem
Swede shreds -Redbull TV
Snyggt jobbat som vanligt Hanna. Era avsnitt har blivit en liten höjdare man ser fram mot ska släppas i veckan. Vad ska vi göra när sista avsnittet är sänt?

Gubbe67

Medlem
Swede shreds -Redbull TV
@hannaej ! Har precis sett tredje avsnittet, minst lika bra som tidigare avsnitt. Sitter här hemma och längtar efter att kunna sticka ut och cykla igen, ännu mer nu, efter att ha kollat. Glädjen med att vara ute och köra med polarna lyser igenom!

jekyll

Medlem
Swede shreds -Redbull TV
Fantastisk skön serie med massor av feelgood-känsla.
Som många här redan skrivit så är nivån på en väldigt bra nivå - skapar en massa cykelsug!
Vågar man hoppas på en fortsättning....

Jimel

Aktiv medlem
Swede shreds -Redbull TV
Såg sista avsnittet igår och måste säga att det är bland det bästa jag sett i cykelväg, inspirerande, lättsamt och trevligt!!

moros

Aktiv medlem
Swede shreds -Redbull TV
Redbull TV appen är, rätt svår att hitta i. Söker man på Swede hittas inget av detta.
Av någon anledning har appen inte innehållet, står längre upp tror jag. Får köra webbsidan. Inget problem att köra webbens spelare i mobilen, funkar även att köra chromecast till exempel

Åkerskog

Medlem
Swede shreds -Redbull TV
Superkul! Min sambo och mina två små döttrar tyckte att det va riktigt kul å kolla MTB på TV! Pappa brukar få suckar annars. Vi hoppas på fler avsnitt :)

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer