hannaej
Aktiv medlem
Swede shreds -Redbull TV
haha ingen dum idé! Spana nya ställen för ev. reportage!Blir ni kvar i Sverige hela vintern får ni väl åka land och rike runt och cykla och filma med locals?
haha ingen dum idé! Spana nya ställen för ev. reportage!Blir ni kvar i Sverige hela vintern får ni väl åka land och rike runt och cykla och filma med locals?
Snälla, länka till klippen (edit: också) istället för att bara bädda in dem. Det är ju flera här som inte kan se dem annars. Jag tänker inte tillåta tredjepartskakor bara för detta.![]()
Swede Shreds är serien som spanar in några Sveriges roligaste utförsstigar. I detta avsnitt är Stockholm, Flottsbro, Alma Wiggberg, Lina Skoglund och Martin Söderström i fokus.
Läs hela artikeln:
![]()
Stadsnära downhill och coola trick i Flottsbro, Stockholm [Swede Shreds ep. 3] – Happyride.se
Swede Shreds är serien som spanar in några Sveriges roligaste utförsstigar. I detta avsnitt är Stockholm, Flottsbro, Alma Wiggberg, Lina Skoglund och Martin Söderström i fokus.happyride.se
Hon är så sjukt grym!@almawiggberg på bildenRiktigt duktig tjej
Snälla, länka till klippen (edit: också) istället för att bara bädda in dem. Det är ju flera här som inte kan se dem annars. Jag tänker inte tillåta tredjepartskakor bara för detta.![]()
La till en länk under videospelaren. Förhoppningsvis fixar Redbull snart deras spelare.Snälla, länka till klippen (edit: också) istället för att bara bädda in dem. Det är ju flera här som inte kan se dem annars. Jag tänker inte tillåta tredjepartskakor bara för detta.![]()
Måste ju vara Sveriges coolaste tonårstjej.Hon är så sjukt grym!
Men tack! Så himla roligt att höra! Jadu... kanske dags att jag börjar slipa på nästa idé ;)Snyggt jobbat som vanligt Hanna. Era avsnitt har blivit en liten höjdare man ser fram mot ska släppas i veckan. Vad ska vi göra när sista avsnittet är sänt?
Men alltså, jag blir så glad av att höra detta!! Tack!@hannaej ! Har precis sett tredje avsnittet, minst lika bra som tidigare avsnitt. Sitter här hemma och längtar efter att kunna sticka ut och cykla igen, ännu mer nu, efter att ha kollat. Glädjen med att vara ute och köra med polarna lyser igenom!
Stort tack! Blir så otroligt glad av alla fina ord!Instämmer i hyllningskören. Supersköna filmer. :)
Jämtland, Dalarna, Sthlm, SmålandVilka härliga inspirerande filmer!
Nu måste jag fundera på hur sommarsemestern ska läggas upp..
Exakt så!Jämtland, Dalarna, Sthlm, Småland![]()
Haha ja alltså får jag skylla på att jag är uppvuxen i belgien så där med svensk geografi.... haha.Jämtland, Dalarna, Sthlm, Småland![]()
Tack! Jag hoppas verkligen på en uppföljning jag medAlltså ni måste fortsätta med denna MTB-serie. Det är på en så perfekt nivå liksom. Finns massor av MTB-ämnen ni skulle kunna ta upp framåt, inte bara visa banor. Mer svensk-producerat MTB-material åt folket!
Tack!!Fantastisk skön serie med massor av feelgood-känsla.
Som många här redan skrivit så är nivån på en väldigt bra nivå - skapar en massa cykelsug!
Vågar man hoppas på en fortsättning....
Redbull TV appen är, rätt svår att hitta i. Söker man på Swede hittas inget av detta.Hej! Avsnittet ligger både i slutet av artikeln här på happy samt ska finnas på förstasidan på redbull.com men här kommer en direktlänk också: https://www.redbull.com/se-en/videos/swedeshreds-episode1-bike
Av någon anledning har appen inte innehållet, står längre upp tror jag. Får köra webbsidan. Inget problem att köra webbens spelare i mobilen, funkar även att köra chromecast till exempelRedbull TV appen är, rätt svår att hitta i. Söker man på Swede hittas inget av detta.
Men jag blir alldeles rörd av orden! Tack och tack för du har kollatSåg sista avsnittet igår och måste säga att det är bland det bästa jag sett i cykelväg, inspirerande, lättsamt och trevligt!!
+1000Tack för filmerna. Riktigt bra!
Tack för du har kollat+1000
Precis vad man behöver en mörk o trist måndagsmorgon i November, tack för att du fyllde upp min cykel-abstinens till bredden HannaNu har jag en morot att trotsa vädrets makter och ge mig ut o cykla/bygga mera stigar
// Larsa
Tack! Låten heter Walking Over Me av Grit Indie!Riktigt bra!
Jag undrar vad namnet på låten är som spelas i Ep 2, 12:50?