Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Petert sa:Åkte inte Anton till Motala igår för att hårdträna för Vätternrundan?
GoranS sa:Undrar om reglerna säger något om isterbandsbogsering. Om inte så kan du ju dra isterbanden ett varv runt midjan, knyta till och sedan ha några meter hängande efter så att Anton kan sätta tänderna i och bli bogserad medan han äter sig ikapp dig och sedan gå upp och dra när han kommit upp i rygg på dig.
JLarsson sa:Verkar vara certifikatmismatch. Det går dock att trycka sig vidare. Eller ta bort s:et från https.
GoranS sa:Vad är tidsgränsen för att kvala till RAAM?
ohellstrom sa:På alla bilder jag sett tycks Martin hålla sitt löfte att bogsera Anton. Men det KAN ju vara spel för galleriet? Nej förresten, sociala medier är alltid precisa avspeglingar av verkligheten. ;)
Petert sa:ohellstrom sa:På alla bilder jag sett tycks Martin hålla sitt löfte att bogsera Anton. Men det KAN ju vara spel för galleriet? Nej förresten, sociala medier är alltid precisa avspeglingar av verkligheten. ;)
Haha, verkligheten stämmer mer överens med avbildningen än du tror. Alla rätt många gånger jag har sett dem idag har Martin plogat. Jag och fotografen Jonas Wiking står i ett motlut ca 5 km innan Holms passagenotering och här ligger Anton tre (3) meter bakom Martin. Hmm.
Chris Marshall är bara en knapp minut efter randonnörerna.
ohellstrom sa:år
Själv känner jag mig ganska sliten efter (den nästan avslutade) rando-säsongen.
Spacekitty sa:Vattenkällor finns i minsta lilla håla där det finns en kyrka med tillhörande kyrkogård.
Spacekitty sa:Lindesberg har ett lasarett som är öppet dygnet runt.
Petert sa:Spacekitty sa:Lindesberg har ett lasarett som är öppet dygnet runt.
Jäklar vilken koll! Lasarettet känner jag till men ente öppettiderna.