SafeSurfer
Aktiv medlem
Tabort
Bort
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det har du rätt i. Jag ska genast tabort mitt inlägg.Är väl bara tisdag idag?
Gör det så ska jag Tabort mitt också.Ja, det har du rätt i. Jag ska genast tabort mitt inlägg.
Vi kan ju ta det som en Corona5-tråd, hit hittar ju aldrig någon moderator :-)Gör det så ska jag Tabort mitt också.
Undra vad ursprungsfrågan var. Är ju roligare om det finns något att diskutera i tråden.
Ursprungsfrågan är väl "Tabort"/"Bort" och det behandlar även de flesta svaren.Undra vad ursprungsfrågan var. Är ju roligare om det finns något att diskutera i tråden.
Fast vänta på att en tråd ska försvinna/tas bort är väl inget att rekommendera.
Fast vänta på att en tråd ska försvinna/tas bort är väl inget att rekommendera.
Då det verkar som rubriken väckt nyfikenhet kan jag förklara att det råkade bli en dubbelpostning pga att jag samtidigt argumenterade med en 2-åring. Bevitnade vad jag misstänker var en cykeltjuv som stal hjul från låsta cyklar. Lyckligtvis okunnig sånhan stal ett par skithjul istället för mina xt och min sons crest hjul. Våga inte riktigt konfrontera han då han bar kniv väl synligt och förra veckan skedde alvarligt knivdåd mord/mordförsök på platsen. Fick dock killen på ett smygfoto.