Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
KnivSom relativt ny på landsvägshoj har jag då och då satt tåspetsen i framdäcket och fått trista märken på skorna. Har testat med varmvatten, såpa, T-röd och fiberduk men det går inte bort. Mer tips?
Vita däck?Svarta skor?
Vita däck?![]()
Tänk på att "mirakelsvamp" funkar genom att slipa bort ett tunt ytskikt. På gummit längst fram gör det nog inget, men det kanske inte är så nyttigt för övriga material på skon.https://www.biltema.se/hem/stadning...tzSGnFPC0JHObQe4yttYKtJhIDlhfMfBoCR20QAvD_BwE
Eller motsvarande borde funka.
Ja bra förtydligande. Just här är ju fläckarna mest på gummit fram ser det ut som så då känns det ganska lämpligt.Tänk på att "mirakelsvamp" funkar genom att slipa bort ett tunt ytskikt. På gummit längst fram gör det nog inget, men det kanske inte är så nyttigt för övriga material på skon.
Längre cykel?Vita däck?![]()
Alternativt låter man livet ha sin gång.Längre cykel?
Edit: Fast det bästa är nog att börja cykla MTB istället så man slipper bry sig om såna där petitesser. Herregud.
Varför störa sig på att andra människor vill ha rena kläder? Skyll inte på MTB, din lortgris.Edit: Fast det bästa är nog att börja cykla MTB istället så man slipper bry sig om såna där petitesser. Herregud.
Makten tvättar nog aldrig varken cykeln eller bilen.Varför störa sig på att andra människor vill ha rena kläder? Skyll inte på MTB, din lortgris.
Detta! Finns även markerpennor i vitt.Brukar gå bort med diskmedel för mig. Men är det riktigt envisa fläckar har jag köpt en ”shoe whitener”-penna som målar skorna vita igen.
Vad får dig att tro att jag "stör mig"? Jag tycker det är oändligt fånigt bara.Varför störa sig på att andra människor vill ha rena kläder? Skyll inte på MTB, din lortgris.
Jodå, både och. Men däckmärken på skorna är inte smuts, utan snarast ekvivalent med en minimal repa. Inget man vill ha men heller inget att orka göra nåt åt.Makten tvättar nog aldrig varken cykeln eller bilen.
Men jag har något vagt minne av att han försökte tvätta sina kläder men misslyckades?