Tacx Flow

Tacx Flow
Har en äldre variant, simpel konstruktion som hittils gått massor med timmar och som tack vare sin enkelhey hängt med som uppvärming på diverse tävlingar. Fungerar alldeles förträffligt till intrvallträning mm :-) T
Edit: har tydligen en ännu enklare Swing 1460 :-) T

Senast redigerad av en moderator:
Tacx Flow
Jag har en Flow, fungerar finfint. Inte det bästa meny-systemet på styrenheten men det fungerar. Bra med watt-funktinen. Vet inte hur noga den är men det finns en kalibrering. Har i princip bara kört intervaller och då växlat mellan två lägen. Ett med belastning (watt) och ett friläge (sluttning). Ljudnivån är helt okej och enda nackdelen är väl det Tomas (Little Stereo) säger att han använt sin trainer till, dvs uppvärmning. Flow kräver ett eluttag för att fungera och det kanske inte finns innan en tävling. Sen tycker jag mängden svett som samlas på golvet under en trainern gränsar till äckligt och städningen är ju lite bökig med cykel och sladdar och trainer som sitter ihop.

Tacx Flow
Tack för visat intresse!Nu har jag köpt och kört på den,he lt nöjd,apropå svettning så rinner det inte så mycket med underställ på sig.

Tillbaka
Topp