Tappade en flaska på stigen? Här är min lösning!

Oavsett alla andra svar i tråden så är trådskaparens tips faktiskt lätt och bra och ganska smart och förtjänar helt klart visst erkännande. Ville bara säga det.

grautr sa:
Oavsett alla andra svar i tråden så är trådskaparens tips faktiskt lätt och bra och ganska smart och förtjänar helt klart visst erkännande. Ville bara säga det.

Tack! Om mitt bidrag ska hjälpa minska flasksvinn med bara en flaska anser jag det som succé.

Ganska smidigt också. :)

20181223_145655.jpg

Skogling sa:
Ganska smidigt också. :)

Som ryggskydd är det väl bara halvbra, men varför inte. Själv använder jag zee cage och har aldrig tappat någon flaska annat än ur handen.

Jag har sumpat ett framhjul i skogen en gång - borde jag fästa det med gummiband eller ha det i ryggfickan för att känna mig trygg i fortsättningen?

Hep sa:
Jag har sumpat ett framhjul i skogen en gång - borde jag fästa det med gummiband eller ha det i ryggfickan för att känna mig trygg i fortsättningen?

Jag känner till en grupp turister som var ute på utflykt och råkade tappa en yxa, en tält och ett gruppmedlem!

Köp Specialized flaskställ så tappar du inte flaskan. Iaf inte om du kör 0,5lit. Men det är ju å andra sidan det enda som är stilrent korrekt att köra med.

Tillbaka
Topp